Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ble skikkelig overrasket av Red Faction: Guerilla. Var et litt spontant kjøp igår, hadde så veldig lyst på noe nytt. Veldig morro å ødelegge bygninger Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ble helt sjokkert over hvor bra DJ Hero er, mestrer det spillet mye mer en Guitar Hero og Rock Band tilsammen Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 spiller du på hard eller? Får prøve å kjøre på med hard nå jeg og.. Men går mye i metal gear solid nå. Må runde det før mw2.. også har jeg begynt på shadow complex Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har prøvd noen sanger på hard ja, enten får jeg 5 stjerner eller 2 stjerner Hehe tror å spille på Hard gir meg konkurranse Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Bayonetta har allerede solgt over 200.000 eksemplarer i Japan alene, og skyver med det Pokèmon ned fra toppen. Og så kan jeg meddele at jeg fortsatt gleder meg som fy til Splitner Cell: Conviction. Ny developer's diary her Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 (endret) Er nok av spill jeg ser frem til neste år! Dem hotteste for min del er God Of War 3, Gran Turismo 5, Heavy Rain, Super Mario Galaxy 2 og Alan Wake Endret 5. november 2009 av Toman Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Ja vi får håpe at Alan Wake faktisk kommer nå da Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 For ikke å glemme Mafia 2, Dantes Inferno, Bioshock 2, Battlefield Bad Company 2, L.A. Noire, Just Cause 2, The Last Guardian, Red Dead Redemption, Max Payne 3, Lost Planet 2, Mass Effect 2 og forhåpentligvis det nye Zelda-spillet til Wii. Herrejemini 2010 blir et dyrt år. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Det er vel bare å trekke på seg stilongsene og henge rundt Akershus Festning igjen i 2010 gitt. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Har klart de fleste sangene på hard, og de 2 første playlistene har jeg faktisk gjort på expert. De sangene jeg sliter med df sangene hvor det er gitare kan spille med. Syntes ikke rock er noe særlig å spille til siden det blir litt seigt. Jeg sliter også ganske bra på scratch perverts sangene, ikke minst den siste. Den er jo bare helt vanvittig. Tror ikke jeg har funnet en på youtube enda som har klart den med mer enn 90 % hits. BTW iriterer ikke dere også over at man MÅ se gitaren spille i autoplay ved siden av? Det kan til tider være jævla forsyrrene. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bayonetta har allerede solgt over 200.000 eksemplarer i Japan alene, og skyver med det Pokèmon ned fra toppen. Og så kan jeg meddele at jeg fortsatt gleder meg som fy til Splitner Cell: Conviction. Ny developer's diary her Endelig ser splinter cell litt ut som det kan gå en ordentlig vei historie messig! alltid vært artig gameplay, men kjedelig rutiner med å følge oppdrag og at så lite av det henger sammen for en stor mening. =) gleder meg. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Aldri vert noe SC fan, men eg må inrømme at Conviction ser rimelig lokkende ut Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke fulgt så mye med på SCC, men jeg må innrømme at det frister litt. Spesielt med tanke på at det er med i innbyttekampanjen til Gamestop. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Kjøpte Terminator salvation på Gamestop for 249 til PS3 pga verdens enkleste platinum. Viste allerede at spillet ikke var så mye å rope hurra for, men det var mye bedre en ventet. Selvsagt er grafikk fra årtusenskiftet og dine medhjelperes AI på høyde med en veldressert sprettball. Det hele ble irrelevant når man satte ingang spillet med Co-op. Dette trassige spillets reddende engel. Det å i heletatt få med madammen på et skytespill var en bragd i seg selv, men vi storkoste oss med spillet. Anbefaler spillet for de som er på jakt etter en enkel platinum, og som har noen å spille det med. Kjøpte også Eat Lead, som også var mye bedre en fryktet. Billigspill FTW!! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Conviction er spillet jeg gleder meg mest til ; ) Håper ikke det blir alt for arcade-y, likte de forrige spilla godt, men "prøvd of feil" gameplayet begynte å bli litt slitent. Forøvrig er Condemned fett, og skumlere enn Dead Space. ^^ Endret 6. november 2009 av Gormers Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bayonetta har allerede solgt over 200.000 eksemplarer i Japan alene, og skyver med det Pokèmon ned fra toppen. Oh I wonder why... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg sliter også ganske bra på scratch perverts sangene, ikke minst den siste. Den er jo bare helt vanvittig. Tror ikke jeg har funnet en på youtube enda som har klart den med mer enn 90 % hits. BTW iriterer ikke dere også over at man MÅ se gitaren spille i autoplay ved siden av? Det kan til tider være jævla forsyrrene. ikke så rart at scratch perverts miksene er vanskelige. De er jo helt syke i virkeligheten. De er to stykker og spiller gjerne på 3-4 miksere og 6-7 platespillere samtidig da snakker vi seriøse skills! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Forøvrig er Condemned fett, og skumlere enn Dead Space. ^^ Nja, spiller Condemned 2: Bloodshoot nå, og for min del er Dead Space veldig mye skumlere. Synes egentlig ikke Condemned 1 eller 2 er noe skummelt, men det er fett ja Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Forøvrig er Condemned fett, og skumlere enn Dead Space. ^^ For meg personlig er skrekken i Condemned annerledes enn den "shock-skrekken" man får servert via Dead Space. Condemned (ihvertfall toeren) handler i mye større grad om personlige demoner, og en korrupt bys fall. Skrekken er mye mer, "sivillisert" eller hva jeg skal kalle det, man må forestille seg en stor del av den. At bomsene får deg til å skvette et par ganger er jo selvsagt et faktum ^_^ Forøvrig et flott og dystert spill. Oh I wonder why... Japanerne er da ikke perverse de? Endelig ser splinter cell litt ut som det kan gå en ordentlig vei historie messig! alltid vært artig gameplay, men kjedelig rutiner med å følge oppdrag og at så lite av det henger sammen for en stor mening. =) gleder meg. Frem til og med Chaos Theory var SC den moderne spill-serien jeg likte mest, ikke fordi snikingen var så revolusjonerende av noe slag, men fordi jeg hadde en troverdig hovedperson og at det faktisk var gøy å snike seg rundt. Splinter Cell Conviction ser ut til å ofre bittelitt sniking, med et litt mer heseblesende tempo, noe som jo passer mye bedre med hvordan Sam Fisher's situasjon har utviklet seg fra og med Double Agent. Sam Fisher har blitt enda mer troverdig (foruten den fordømte sprekheten alderen tatt i betraktning), og historien har fått et mye større dytt enn den har hatt i tidligere SC-spill. Jeg kan ikke si annet enn at jeg gleder meg Forrykende action, stilig Krav Maga, verdens farligste agent med ingenting å tape, det kan (og vil forhåpentligvis) bli et forbanna fett action-eventyr! Endret 6. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ok, spillte et ganske creepy brett i Condemned 2 nå isted, var det klart skumleste hittil i spillet. Tror grunnen var at det nesten ikke var fiender på brettet, kun 3-4 helt på slutten. Det er slik jeg liker det, at det går lang tid mellom hver gang du møter en fiende. På de andre brettene har det kommet såpass mange at jeg ikke får tid til å bli nervøs. Har et håp om at det fortsetter slik, men tviler på det desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg