Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Noen innlegg ble fjernet fra denne tråden for å forhindre videre diskusjon som ikke har noe særlig med emnet i denne tråden å gjøre. Husk at det er emnetittelen - sammen med førsteinnlegget - som i stor grad bestemmer hva som skal diskuteres eller svares på. Det er og en fordel at nye brukere i diskusjonen har lest hele eller hvert fall de nyeste innleggene i diskusjonen - samt førsteinnlegget - før de poster sitt innlegg i tråden.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker på Bayonetta så var demoen med engelsk tekst og tale på både 360 og PS3, så vil tro det er det på den fulle versjonen også. Venter på 360 versjonen selv^^

 

Derimot, hvis du tenker generelt så er det veldig avhengig av spillet.

Har du chipped 360? Har lest at bayonetta er region sperret. Skulle gjerne hatt en chipped xbox sånn at jeg kunne fått tak iett tidlig eksemplar av dette spillet :/ Hører at Sega dreit på leggen med ps3 porten, så den gidder jeg ikke å importere.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke alle servere/spill som har "fade to black" kamera etter at en person har blitt drept, og i slike spill ønsker jeg en party-chat ban hjertelig velkommen.

 

Jeg har aldri følt behovet for cross-gamechat med mindre man spiller SP uansett, spiller man MP har man som regel såpass mye å holde styr på, at man ikke burde klare å snakke med andre samtidig uten at det er distraherende.

Lenke til kommentar

Jeg klarer og gå å tygge tyggis samtidig viss du tok den. Klarer meg lett å snakke å skyte samtidig :). Håper det skjer det med partychat siden jeg kommer ikke til å spille noe form for multiplayer til 360, burde jeg å klare meg uten Live siden dem spillene jeg vil ha til 360 er singelplayer og er dødslei Gears 1 og Gears 2 er ikke noe får meg og Halo 3 er utdatert?

Lenke til kommentar

Misleading article title is misleading.

 

Tittel:

"MS forcefully removes private chat from upcoming titles"

 

I selve artikkelen:

 

"Microsoft appears to be offering developers the option to negate the private chat option the Xbox 360 offers"

 

Jeg synes egentlig at dette er en god ide, men det er selvsagt synd at det går ut over de som ikke hadde tenkt å jukse. Det er verdt å merke seg at det er opp til utviklerne, så om dette viser seg å bli upopulært så kan det hende at Infinity Ward forandrer på systemet. Infinity Ward har jo allerede blitt ganske upopulære hos pc-folket også. :p

Lenke til kommentar

Å si at man vil savne partychat fordi man slapp å høre andre blir vel i verste fall litt.. uvitende?

For man har vel hørt om Mute-funksjonen?

 

Jeg klarer og gå å tygge tyggis samtidig viss du tok den. Klarer meg lett å snakke å skyte samtidig

 

Å gå og tygge tyggis er litt annerledes enn å prøve å konsentrere seg fullt om hva som skjer på en skjerm, samtidig som man skal prøve å holde en normal samtale.

 

Jeg tror Remedy har truffet blink igjen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...