thomassit0 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Utrolig latterlig. Men det var selvfølgelig helt greit når GTA kun kom til Playstation :rolleyes: De er bare noen whinete dr*ttunger som surver fordi det ikke kommer til deres konsoll. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://www.gametrailers.com/video/limited-edition-battlefield-bad/58344?type=flvDette spillet blir fantastisk ubalansert online, snakker om å ødelegge for de som ikke slenger inn et par ekstra 100-lapper for limited-edition spillet. Shame on you DICE.EDIT: Så akkurat dette: The Limited Edition version of the game will be sold at the same price as the standard version of the game with participating retailers in North America on March 2nd 2010 and in Europe on March 5th 2010.Men det går jo veldig ut over de som ikke har penger til å kjøpe spillet rundt launch da. Tror det skulle bli at dem som kjøper den valige versjonen kan unlocke spesial greine Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://www.dagbladet.no/2009/10/29/kultur/spill/xbox_360/grand_theft_auto/ballad_of_gay_tony/8793597/#comments_container er bare playstationfanboys som ønsker at den norske stat skal saksøke en produsent pga spill som ikke kommer til sin konsoll.. er det faen meg mulig??? jeg er sikker på at vg,aftenposten,dagbladet og tv2 kunne skrevet en artikkel hver dag i 2 år om at disse episodene KUN kommer til xbox 360, og folk vil allikevel ikke få det med seg.. Er folk virkelig så trange i nøtta? jeez.. on the right side of things, så tror jeg jeg må skaffe meg disse episodene.. Det er enda verre når folk påstår at de er "zååååå intrezzerte i zpill altzzååååå", men at MS sitt rekordkjøp (ikke langt i fra iaf) av 2 foreløpige eksklusiver til GTA IV går de hus forbi Lenke til kommentar
henrikr Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Litt morsomme historie her. Er å besøker familien i Horten, så i dag leste jeg den lokale expert avisa. Fikk litt sjokk. Der viser de uncharted 2 among theives med release dato på 31.oktober world wide. Som selvfølgelig er feil. I tillegg til det var fm3 til salgs, til prisen av 999 kr. Håper ikke folk blir lurt av sånt Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 I tillegg til det var fm3 til salgs, til prisen av 999 kr. Høres logisk ut. FM3 kommer på 2 discer, så da er det bare rett og rimelig at spillet koster dobbelt så mye som andre spill. Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) "on the right side of things, så tror jeg jeg må skaffe meg disse episodene.. " Stikk på elkjøp, der for du dem for 299kr. Endret 30. oktober 2009 av Sputnik Fjernet off topic Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Noe som gjør meg mindre irritert, er at djhero holder på å installeres på min xbox i dette øyeblikk Endret 30. oktober 2009 av Sputnik Fjernet svar på off topic Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Har vi en ny magnarp? *strekker musa mot rapporter knappen" Er så ufattelig lei av at når jeg vil inn her å lese fornuftige artikkeler og diskusjoner, evt spill som blir anbefalt osv. Så finner jeg innlegg fra 2 - 3 forskjellige duster som bare er her for å skape ubalanse og uhygge. Vi ihvertfall jeg er lei:( vær så snill, har dere en greie med noen ta det i pm ! nå skal jeg fyre opp xboxen å kose meg med episoder til gta 4! blir helt awesome, ciao! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sinnsykt imponerende DJ Hero er, selv jeg som aldri har rørt scratchebrett og må nok skru opp til Hard etterhvert når jeg kommer inn i det Kjenner jeg blir revet med når jeg spiller DJ Hero, anbefales til alle Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) djhero anbefales på det sterkeste! ufattelig moro.. liker det faktisk bedre enn guitar hero og rock band men når kommer gameranmeldelsen? Endret 30. oktober 2009 av niggle Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Oii dæven vi postet likt omtrent niggle Er helt frelst selv av DJ Hero! Ser ut som du koser deg du og!! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Sinnsykt imponerende DJ Hero er, selv jeg som aldri har rørt scratchebrett og må nok skru opp til Hard etterhvert når jeg kommer inn i det Kjenner jeg blir revet med når jeg spiller DJ Hero, anbefales til alle scratchebrett?? det finnes ikke i virkeligheten.. Platespiller med scratchestifter derimot.. Til dere med foreldre med platespiller: Ikke forsøk å scratche med den.hehe nå har gamereactor fått ut anmeldelse. 9/10 http://www.gamereactor.no/anmeldelser/118941/DJ+Hero/ nrk 5/6 http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.6841684 Endret 30. oktober 2009 av niggle Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 cdon.com selger Nintendo Wii - Black Limited Edition til 2199,- Synes ikke det var en så gale pris egentlig. Får med M+ og spillene Wii Sports og Wii Sports Resort. http://cdon.no/spill/spillkonsoller/nintendo_wii/ Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når man får en 360 elite med 120gb harddisk, 2 spill og headset for 1990 så er ikke en Wii til til 2190 akkurat billig. Men nå selger jo ikke akkurat wii til de som bryr seg om hva ting koster eller hardware ytelser. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nei, de selger den til de som liker spillene dens. Kjøper du en konsoll for pengenes sin skyld eller for opplevelsen sin skyld? Lenke til kommentar
Mauli Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kjøper det som gir meg mest for pengene. Altså, jeg velger å ikke kjøpe en Gamecube i nytt skall for over 2000kr flere år etter den kom ut attpåtil. Jeg kommer til å være like negativ hvis MS og Sony gjør det samme neste runde. Noe det ser ut til at de begge vil gjøre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Når du ser at en vanlig Wii koster 1999,- så synes jeg de 200,- ekstra for M+, Wii Sports Resort og en mye tøffere farge er verdt det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Om man liker best de spillene som kom ut til Gamecube kjøper man ikke en Xbox fordi den koster XXXX kroner. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Sinnsykt imponerende DJ Hero er, selv jeg som aldri har rørt scratchebrett og må nok skru opp til Hard etterhvert når jeg kommer inn i det Kjenner jeg blir revet med når jeg spiller DJ Hero, anbefales til alle scratchebrett?? det finnes ikke i virkeligheten.. Platespiller med scratchestifter derimot.. Til dere med foreldre med platespiller: Ikke forsøk å scratche med den.hehe nå har gamereactor fått ut anmeldelse. 9/10 http://www.gamereactor.no/anmeldelser/118941/DJ+Hero/ nrk 5/6 http://www.nrk.no/magasin/spiller/1.6841684 Er ny i DJenes verden ikke lett å vite hva Skal nok spille enda mer utover kvelden! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 godt å høre.. Tror ikke jeg orker mer idag, med svineinfluensa, så har jeg ikke så mye krefter. Lurer på om det i fremtiden vil komme nye djherospill med addon, slik at man kanskje kan "beatmikse" også Det er jo det som er hovedessensen i å være dj.. Gamereactor skriver at de fleste djer bare fader over sangene.. ja, hvis man går på harry disko på byen.. Drar man på ordentlig klubb og hører ordentlige djer, så er det beatmiksing som gjelder.. Beklager digresjonen :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg