Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Tok det til PS3 siden jeg spiller ikke sånne type spill online :)

 

 

Grats. Dj Hero e et kult spill. Fikk den i dag. Har prøvd å spille det, men det e litt vanskelig. Har hatt GH lenge, men det var ikke nok for Dj Hero. Særlig når man skal fade ut fra ulike sanger. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

folk vil alltid være skeptiske til det som er nytt.. Uten å ha googlet for mye, tipper jeg det var mye skepsis til guitar hero da det kom også..

 

Dj hero fikk forøvrig 8,8 på gametrailers..

 

http://www.gametrailers.com/video/review-hd-dj-hero/58264

 

Jeg gleder meg ihvertfall veldig til spillet. Men skjønner at folk venter litt, iom at det er veldig mange bra spill på vei i disse dager

Lenke til kommentar

Etter GT-anmeldelsen så skal ikke jeg akkurat si at jeg angrer på forhåndsbestillingen av DJ Hero, som gjorde at settet kosta meg under 400 kroner, fordi jeg bestilte to "drittspill" for under hundrelappen for å bytte inn. Pluss da de 299,- kronene.

 

Ser mer orginalt ut enn hva Guitar Hero har vært på flere år, fint at Activision kommer med et alternativt spill til Guitar Hero for folk som liker litt anderledes musikk. Men ser for meg at Activision også har killa DJ Hero-franchise også om noen få år.

Lenke til kommentar

argh.. svineinfluensa er noe dritt. hadde nesten 40 i feber i stad. Håper jeg er frisk nok til å hente dj hero i morra. Legen sa det var greit, så lenge jeg brukte munnbind og antibac

:D

 

ellers, noen som vet hvor mye trivial pursuit suger? bestilte det fra thehut, iom at det kun kosta litt over 100..

Lenke til kommentar

argh.. svineinfluensa er noe dritt. hadde nesten 40 i feber i stad. Håper jeg er frisk nok til å hente dj hero i morra. Legen sa det var greit, så lenge jeg brukte munnbind og antibac

:D

 

ellers, noen som vet hvor mye trivial pursuit suger? bestilte det fra thehut, iom at det kun kosta litt over 100..

 

Aww...God bedring i alle fall. Ja, vet at trivial pursuit suger -.-

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/video/limited-edition-battlefield-bad/58344?type=flv

 

Dette spillet blir fantastisk ubalansert online, snakker om å ødelegge for de som ikke slenger inn et par ekstra 100-lapper for limited-edition spillet. Shame on you DICE.

 

EDIT: Så akkurat dette:

The Limited Edition version of the game will be sold at the same price as the standard version of the game with participating retailers in North America on March 2nd 2010 and in Europe on March 5th 2010.

 

Men det går jo veldig ut over de som ikke har penger til å kjøpe spillet rundt launch da.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

De gjorde vel det samme med det første Bad Company, så er ikke egentlig såpass overraskende at de gjør det igjen.

Men er enig i at det er idiotiskt å belønne folk med våpen som kan påvirke spillbarheten for andre, da er det bedre å gi de noe annet som skins o.l., som folk jo mer enn villig betalte for før.

 

Eller collectibles?

Lenke til kommentar

"Fantastisk ubalansert" er nok å blåse det smått ut av proporsjoner. Er det èn ting Dice kan, så er det velfungerende multiplayerspill, og jeg nekter å tro at de vil la dette ødelegge for dem som kjøper den vanlige utgaven av spillet. Det er forøvrig latterlig å gi fordeler in-game bassert på hvilken "versjon" av spillet du har kjøpt. Collectibles og skins (ting som ikke vil endre spillbarheten) ville vært mer enn nok for dem som føler de trenger noe ekstra.

Lenke til kommentar

http://neocrisis.com/articles/8-gaming/3813-360-fanboys-let-microsoft-get-away-with-too-much

 

Noen av punktene er så si korrekte. Er bare ikke sånne folk som jeg som er "scum of the Earth" nei... Noen ser faktisk igjennom hva som egentlig foregår, det har jeg innsett :)

 

Vet ikke om jeg skal ha noe GTA IV DLC, er likksom ikke helt i skyene angående DLC, føles bare tacked on og ikke mer.

Styrer unna.

 

Hadde det vært fullverdige spill til 499kr så hadde jeg glatt kjøpt det :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Alle 360 eiere MÅ kjøpe Gay Tony! De som savnet Vice City/San Andreas feelingen i GTA IV, fikk denne følelsen litt tilbake i TLAD, men i TBOGT er den virkelig tilbake!

Jeg skal gjøre det så snart jeg er ferdig med Half-life 2. Dette er første gangen jeg spiller gjennom HL2, og jeg er helfrelst. Beste fps-spillet jeg har spilt på mange, mange år!

 

@ Toman: Punktet ang. RROD er det eneste jeg er enig i. Folk burde kreve mer av hardwaren. Men det at en fyr har kjøpt 7 forskjellige 360-er tror jeg ikke noe på. Resten av punktene består stort sett av syting om ting som ikke er så ille som artikkelen får de til å virke.

Lenke til kommentar

http://neocrisis.com/articles/8-gaming/3813-360-fanboys-let-microsoft-get-away-with-too-much

 

Noen av punktene er så si korrekte. Er bare ikke sånne folk som jeg som er "scum of the Earth" nei... Noen ser faktisk igjennom hva som egentlig foregår, det har jeg innsett :)

Det er sant at han hadde noen rette punkter (for eksempel at det er helt sykt når folk kjøper sin 7ende 360) men mesteparten av den teksten var en klump med ulogisk svada for min del. Er jeg en fanboy fordi jeg ikke plages av å bytte disker etter drøyt 12 timer med gameplay*? WHAT?! Og hvordan skal GTA episodene bli tilgjengelig til PS3? Og på toppen av det hele sier han at X360 ikke har noen gode first party titles. For det første så er ikke hype = awesome, og for det andre: FEIL. Jeg sier ikke at PS3 har en dårligere lineup i år/tidlig neste år, men forfatteren har tydeligvis ikke peil på hva han snakker om.

 

'Splosion Man

Trials HD

Shadow Complex

Halo 3 ODST

Halo Wars

Forza 3

Gears of War 2: Dark Corners

GTA IV: Episodes from Liberty City

Left 4 Dead 2 (konsoll-ekslusivt)

Mass Effect 2 (soon)

Splinter Cell: Conviction (soon)

 

*Lost Odyssey, from what I've heard. Personlig kom jeg aldri så langt.

Endret av Sputnik
Fjernet personangrep/off topic
Lenke til kommentar

Får latterkramper hver gang jeg leser artikkler på nettet som er så gjennomsyret med fanboys enten fra den ene eller andre leiren. Jeg begriper ikke i min villeste fantasi om hvordan det er mulig å være så dum. Hva som er best og hva som er dårligst er en diskusjon som ikke har en ende, den er evigvarende og det er simpelt fordi det finnes så mange ulike oppfatning om hva som er bra eller dårlig.

 

Ett godt råd til fanboys helt på tampen, teip igjen kjeften og nytt spilla på din favorittkonsoll fordi det kommer aldri noe vettig ut av kjeften din anyways foruten om å skaffe oss som liker flere en en konsoll en god latter.

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet.no/2009/10/29/kultur/spill/xbox_360/grand_theft_auto/ballad_of_gay_tony/8793597/#comments_container

 

er bare playstationfanboys som ønsker at den norske stat skal saksøke en produsent pga spill som ikke kommer til sin konsoll..

 

er det faen meg mulig??? jeg er sikker på at vg,aftenposten,dagbladet og tv2 kunne skrevet en artikkel hver dag i 2 år om at disse episodene KUN kommer til xbox 360, og folk vil allikevel ikke få det med seg..

 

Er folk virkelig så trange i nøtta? jeez..

 

on the right side of things, så tror jeg jeg må skaffe meg disse episodene..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...