Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Det kommer ned til 1 ting nå utover på spill fronten, og det er hvem er flinkest til å lage spill. Jeg har ingen tvil om at om utviklerne bak Uncharted 2 hadde Xbox360 som sin plattform så hadde spillet blitt like fint som dagens PS3 versjon...uten tvil!

 

Det at Naughty Dog er eid av Sony har nok litt å si på hvorfor dem sier dette ikke kunne gjøres på X360, bare tull.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller faktisk Zelda Wind Waker på Wiien min nå, helt herlig spill! :D

Har Wind Waker Gold Edition med drømmespillet Ocarina Of Time!! Har spilt veldig mye Wii det siste

 

Viss jeg skal sortere hvor mye jeg bruker dem maskinene så er det dette pr.idag

 

PS3, Wii, Nintendo DS, 360 og PSP :), er ikke sånn for alle andre men hos meg så er Wiien min brukt mer og mer!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

kniz.

 

han er no glad i å fortelle i det minste:)

 

 

ble ferdig med uncharted 2 i dag. herlig herlig spill, mye bedre enn 1ern imo.

 

Testet såvidt multiplayer delen også. knerta 13 av de 40ish fragsa laget mitt fikk første gangen jeg prøvde. Kommer definitivt til å teste det mer:)

 

sp 8/10 om mpen er så kul som den virker så blirre nok pusha til 9/10 på totalen for min del:)

Lenke til kommentar

Nok engang får jeg ikke skrive noe personlig om mine preferanser, er veldig lenge siden jeg fikk lov til det ser det ut som... Jeg tror jeg blir personforfølget, hadde jeg vært i en bakgate så hadde nok en av gamerene her inne banket meg siden jeg er største PS3 fanboyen i Norge i følge mangen her inne, helt latterlig. Personangrep deluxe.

Lenke til kommentar

Det her blir det siste jeg skriver ikveld før jeg går tilbake til den virkelige verden og nei jeg mener ikke ps3en min, eller min elskede xbox.

 

Jeg bare pekte ut hva du nevner, det du gjør er å twiste det om til at du er alene her og ingen støtter deg opp om noe, vet du hvorfor? fordi du oppfører deg som en forbanna ps3 elsker, rett og slett. Driter i om jeg sier det her, hvor mange ganger har du fått kommentaren om at folk syns det er nok postene dine, må være minst 100 ganger. Men du bare pusher og pusher på som om din mening trumfer resten. Å jeg er faktisk en av de her inne som elsker noen av de samme spillene som deg og liker ps3 godt. Men til og med jeg blir lei av kommentarene, så det syns jeg skal gi deg enten et lite hint, tanke eller en forbanna store pekepin på hva som foregår:)! ha en fin aften.

Lenke til kommentar

Er det noen her som skal DJ Hero :p

Vurdert dette lenge nå, begynner å bli lei GH og RB litt nå, litt for mye melking med beatles" sug", metallica "helt ok standard" aerosmith "enda værre"

 

Kansje jeg skal slå til med gamestops tilbud å skaffe meg DJ Hero, men sliter med hvilken maskin jeg skal det til...Det ser både tøft og veldig utfordrende til for eks jeg som har aldri scratchet eller noe crossfading før! :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Å betale ca 1000 kroner for å dille med et spill som består kun av musikk jeg ikke liker?

Ikke egentlig, heller Aerosmith enn all verdens Trance/Techno/Dance/hvanåennfaderendetheter.

 

 

Smaken er som baken..delt i to, men kan være litt godt iblandt å pirke litt i midten å prøve litt forskjellig.

 

No vart eg artig!! Tooog du han?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Jeg vet godt at det er mennesker som "ikke liker" en type musikk kun pga hvem de omgås, men jeg er ikke en av de.

Tvert i mot er jeg misunnelig på folk som klarer å like all slags musikk, men jeg klarer rett og slett ikke å få meg til å like noe av den nevnte musikk-typen.

Kjæresten min er mer Country og pop-fantast enn Rock/metal entusiast, og selvfølgelig får hun høre på det hjemme selv om jeg ikke liker musikken fordi det ikke koster meg noe, men å bruke penger på et konsept som er bare en kopi av en annen, byttet ut med et "miksebord" og musikk jeg ikke liker, blir helt feil for meg personlig.

 

Ihvertfall når jeg har såpass mange andre titler jeg ser frem til (og prøver å få råd til) denne høsten.

 

Jeg ville ikke ha takket nei til å spille DJ-Hero bare for å ha prøvd det, men jeg kommer garantert ikke til å bruke et eneste rødt øre på dette konseptet :)

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Jada jeg tulla litt der slik..seint og litt dårlig humor ute å går her slik.

 

Er ikke noe spes fan av sjangeren selv jeg så er litt skeptisk...men kan hende en synes det blir morro når en holder på. Synes jeg leste noe om at det kan bli veldig kult på fest da en kan stå å mixe å lage litt show.

Er i samme båt jeg også...for mye spill og for lite penger og tid... :p

Lenke til kommentar
Jada jeg tulla litt der slik..seint og litt dårlig humor ute å går her slik.

 

Gikk ikke i defensiven fordi jeg fant noe av det du skrev offensivt, kun fordi jeg følte for å redegjøre om hvorfor jeg ikke vil bruke 1000.- på det spillet :p

 

Men som sagt, med litt øl innabords, hjemme hos en kompis med flere folk og DJ Hero med høytalere, da skal man ikke se bort i fra at jeg prøver å scratche med baken eller noe sånn derre fancy schmancy akrobatikk!

Lenke til kommentar

Skal ha en liten DJ Hero-fest i Oslo på lørdag sammen med noen par gamer-venner sansyneligvis. Gleder meg litt til det, og selvfølgelig fredag når jeg får spillet selv.

 

Skjønner godt at folk som ikke liker electronica og hiphop-sjangerne kjøper spillet. Men å si at The Beatles: Rockband suger, får den person som sa det her bare til å virke som en klovn.

 

 

Tror alle "saw what you did there", Toman. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...