Snurreleif Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Og mens alle dere snakker om hvilke spill dere skal prioritere, sitter jeg igjen her med råd til kun et spill i måneden fremover. ..Jeg liker dere ikke lengre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Se det fra den positive siden: Du får bedre tid med hvert spill. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det vet jeg, men får også lengre tid på å gå lei det, hvis man skal se det fra den negative siden Nei da, jeg er vant med å bruke tid på spill jeg liker, så det skal ikke være noe problem, men jeg savner uansett å ha muligheten til å kjøpe spill slik at jeg har de til senere. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Skuffende nok fikk jeg ikke Forza idag. Var jo sendt fra Elkjøp på onsdag så skulle tro det var kommet frem nå, men men. Fikk endelig Uncharted 1 idag så jeg kan pøæye igjennom det før jeg setter fingrene i 2'ern. MGS4 og Fifa 10 dukket også opp idag så jeg har forøøvrig nok å holde styr på selv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Elkjøp sin nettbutikk på spill og dvd-fronten må enten være betjent av sjimpanser eller så er det en diger snegle som frakter pakkene dems. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Elkjøp ga meg ikke ODST før kanskje en uke etter release, så de anbefales ikke i det hele tatt. Enten så er posten utrolig trege med leveransene deres, eller så er det noe med Elkjøp rett og slett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Må bare få ut litt damp her slik... Det er en Gamestop butikk i Kongsberg som begynner å gå meg på nervene. Dette er 3 gang jeg har "problemer" etter å ha handlet hos Gamestop avd Konsberg. 1: Kommer hjem og ingen plate i coveret. Greit folk kan gjøre feil... 2: Kommer hjem og ingen plate i coveret denne gangen heller! Skjønner at her må en passe på fremmover og begynner å bli litt forbanna. 3: Denne gangen sjekker jeg at spillet faktisk er i coveret! Jøss ikke dårlig tenker jeg og kjører hjem...kommer hjem og sjekker platen. Full av overflatiske riper etter dem har hatt platen i disse forbanna cd mappene sine...nå er jeg ikke irritert eller forbanna lenger...men jævla forbanna. Så jeg må tilbake til Gamestop IGJEN...brukt da totalt 3 timer å kjøre frem og tilbake til denne forbanna butikken. Kommer til å ta turen til Mandag igjen å bytte spillet...greit det er bare overfadiske riper og dem gjør sikkert ingen ting men det er litt prinsip her og ikke minst hva om en av ripene er nok til å gi maskina problemer om 1mnd eller 2? Litt sent å komme å klage da.. Så mitt råd til folk i området Kongsberg er å passe godt på når dere handler der så slipper dere slikt tull...evnt dropp hele Kongsberg avd å kjør til Drammen.... Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) hva med å droppe gamestop alltogether:P om du først handler spill i kongsberg så holder absoluttspill til der og de har veldig ålreite priser. Eller så åpnet vi ny elkjøp der nå på torsdag med en meget stor å fin software avdeling. bygget av yours truly;) Endret 24. oktober 2009 av zell Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) hva med å droppe gamestop alltogether:P om du først handler spill i kongsberg så holder absoluttspill til der og de har veldig ålreite priser. Eller så åpnet vi ny elkjøp der nå på torsdag med en meget stor å fin software avdeling. bygget av yours truly;) Ja det blir minst mulig handel spesielt på avd i Kongsberg fremmover..var på Elkjøp å tittet idag og det her blitt veldig bra der! Så holder dere prisene likt eller rundt det Elkjop.no holder så blir det handel der EDIT: absoluttspill har dem en fysisk butikk der slik? Evnt hvor? Endret 24. oktober 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Elkjøp pleer å kjøre 399 på en del spill rundt release, så de er faktisk ganske gode å handle hos. Det gjelder riktig nok ikke alle titler, men nok til at det kan lønne seg å ta en titt innom der for å sjekke det ut før man kjøper noe annet sted. Nettbutikken deres derimot er det like greit å styre unna om du er lysten på å få ting på release. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hva med å droppe gamestop alltogether:P om du først handler spill i kongsberg så holder absoluttspill til der og de har veldig ålreite priser. Eller så åpnet vi ny elkjøp der nå på torsdag med en meget stor å fin software avdeling. bygget av yours truly;) Ja det blir minst mulig handel spesielt på avd i Kongsberg fremmover..var på Elkjøp å tittet idag og det her blitt veldig bra der! Så holder dere prisene likt eller rundt det Elkjop.no holder så blir det handel der EDIT: absoluttspill har dem en fysisk butikk der slik? Evnt hvor? yea synes vi har klart å lage en veldig ålreit butikk, blitt mye større og luftigere:) Ikke alltid greit å klare prisene til nettbutikken, men pleier prise så lavt som kosten lar meg på nytitler. vil jo helst ligge lavere enn resten av byen selvsagt:) absoluttspill har ei lita sjappe som ligger under stortorvet. til venstre for inngangen til meny, ved siden av kopisenteret og sense (treningsstudioet) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hvilken by, og evt. adresse? Dette hadde jeg kke fått med meg og om det er innen rekkevidde kommer jeg innom snart ^_^ Edit: 32000 Gamerscore Endret 24. oktober 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Er det bare meg som koser seg på n4g.com B) Blant krigen der så er det ganske mangen folk der som har rett, hvorfor må alltid PS3 spill revolosjunere og gjøre masse nytt, mens spill til 360 kan gjøre det dem alltid ha gjort å få gode karakterer, dette blir diskutert omtrent i hver artikkel, dette er popkornstoff på det beste Og det værste er at folk der inne sammenligner MW2 med UC2, dummeste sammenligninga jeg har lest Er der inne for å få meg noen latterkramper! Masse BS er det alltid men noen brukere er som meg å ser hva egentlig som foregår i spillverdenen, kansje N4G har åpnet øynene mine som har hatt bind foran øynene litt for lenge.. Og nei dette innlegget skal ikke skape noe forstyrrelser i skapet, men er redd for noen skal ta dette dønn seriøst, ser ingen feil med denne posten. Tror jeg skal lese mer der inne å få meg noen gullkorn Endret 25. oktober 2009 av Toman Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Vell på en måte så er uncharted 2 og modern warfare 2 sammenlignbart, ganske mange hauser ett spill opp i skyene fordi det ser utrolig lekkert ut men gir blanke f. i resten. Sammenlignsgrunnlaget mellom disse to titlene er spørsmålet av hvem av de to overnevnte ser best ut og her vill meningen enten gå den ene eller andre veien og det blir som den store konsollkrigen mellom SDF og xbots hvor meningene er delte og innspillinger til hvorfor den ene slår den andre ned i søppla. Dessverre har det blitt slik att det er det evige grafikkjaget som får mest oppmerksomhet og i enkelte tillfeller så går det utover spillbarhet og noen ganger lurer jeg på hvordan de som er så utrolig opptatt av grafikk ville reagert hvis alle spill ble lagd med grafikk som var tøff for 20 år siden. Og ja det er masse popcorn underholdning ute på diverse diskusjonsfora rundt omkring på nettet. Det som er topppunktet for min del akkuratt nå er sammenligna mellom ett spill som netopp har kommet ut og ett annet som har en release neste år hvor ganske mange mener att spillet som ennå ikke har kommet gruser det som har kommet noe så sykelig ned i gresset og for de av dere som lurer på hvilke spill jeg snakker om er det seffølgelig Forza 3 mot GT 5. Endret 25. oktober 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
chriseniss Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 jeg bor i lillehammer og har også opplevd gamestop fra deres bad side! jeg kjøpte spillet dirt 2 og var på vei hjem, jeg bor cirka 10 min fra butikken(med bil) og når jeg skulle ta spille inn i ps3 så var det en xbox 360 cd, covere var ps3 men cd'n inni var xbox! for no forbanna bullshit Lenke til kommentar
thadon Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vil tro det er ganske individuelt om sørvisen er god på gamestopene rundt omkring i landet. Har aldri hatt problemer med gamestop i Skien. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Gamestop på Tveitasenteret har jeg vært ganske så fornøyd med all-around. Det eneste jeg kommer på er en komplett idiot som jobber/jobbet der, har ikke sett han på en stund. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Blant krigen der så er det ganske mangen folk der som har rett, hvorfor må alltid PS3 spill revolosjunere og gjøre masse nytt, mens spill til 360 kan gjøre det dem alltid ha gjort å få gode karakterer Jeg aner ikke om du kødder eller ikke, men det utsagnet er rett og slett feil. Spillene har riktignok ikke revolusjonert spillbransjen, men det fins en rekke 360-spill som har innovert innenfor sjangrene sine. 360-spillene får ikke spesialbehandling. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 trur også ps3 inhouse utviklerene er mer ute etter å ta xbox enn xbox utviklerne er ute etter å ta sony.. kommer jo stadig utsagn som at dette kunne vi ikke gjort på x360 både på grunn av lagring og grafix. senest uncharted 2. og heavy rain skal jo revolusjonere alt som heter spill.. Synes en del av ps3 utviklerne er litt for skryte opptatte ut i media og dette fører igjen til skyhøye forventninger av gamerne. og når spillet kommer ut og er for all del bra men ikke noe revolusjonerende så blir det mer oppstyr rundt det enn om microsoft lager enda et middelmådig halo spill. skal sies at ms har jo han peter molyflux(som jeg ikke klarer stave) som blåser hvert fable spill opp i skyene da. så er selvfølgelig ikke bare på ene siden. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Må bare få ut litt damp her slik... Det er en Gamestop butikk i Kongsberg som begynner å gå meg på nervene. Dette er 3 gang jeg har "problemer" etter å ha handlet hos Gamestop avd Konsberg. 1: Kommer hjem og ingen plate i coveret. Greit folk kan gjøre feil... 2: Kommer hjem og ingen plate i coveret denne gangen heller! Skjønner at her må en passe på fremmover og begynner å bli litt forbanna. 3: Denne gangen sjekker jeg at spillet faktisk er i coveret! Jøss ikke dårlig tenker jeg og kjører hjem...kommer hjem og sjekker platen. Full av overflatiske riper etter dem har hatt platen i disse forbanna cd mappene sine...nå er jeg ikke irritert eller forbanna lenger...men jævla forbanna. Så jeg må tilbake til Gamestop IGJEN...brukt da totalt 3 timer å kjøre frem og tilbake til denne forbanna butikken. Kommer til å ta turen til Mandag igjen å bytte spillet...greit det er bare overfadiske riper og dem gjør sikkert ingen ting men det er litt prinsip her og ikke minst hva om en av ripene er nok til å gi maskina problemer om 1mnd eller 2? Litt sent å komme å klage da.. Så mitt råd til folk i området Kongsberg er å passe godt på når dere handler der så slipper dere slikt tull...evnt dropp hele Kongsberg avd å kjør til Drammen.... Det jeg har lagt merke til ved mange Gamestop butikker, er at de ikke nødvendigvis ansetter personer som har spill som en hobby, og/eller kundeservice erfaring, noe som er rart da jeg vet om utallige nerder som drømmer om en deltidsjobb på en spill-butikk. Dette gjelder selvfølgelig ikke bare Gamestop-butikker, men alle slags tema-butikker, poenget er at så lenge disse butikk-sjefene ikke skjønner at det er penger og kunder tapt ved å ikke ansette folk som faktisk KAN det de skal selge og vet om begrepet kundeservice, så vil det fortsette å gå utover kundene også, og ikke bare butikken. Jeg snakker dog kun ut i fra mine personlige erfaringer. Endret 25. oktober 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg