Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Orginalspillet HAR en fantastisk MP, iallefall før alt måtte inkludere regenrerende helse, "nøytrale" våpen og cover-funksjon.

Våpenene alene er jo god nok grunn til å farte rundt i MP.

Unødvendig å si sikkert, men hvis jeg skaffer meg PD er minst 80% av grunnen muligheten til å spille MP senere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje et veldig dumt spørsmål men jeg prøver alikevel.

Jeg ser ikke vitsen med å ha min gamle traver Xbox 360 Elite mer og vil heller ha en pc som tar over spillinga fra MS fronten.

Da spør jeg, hvor mangen titler fra Xbox 360 ender opp på en pc?

Er vel noen spill som endte til pc og det var vel Gears Of War so ble kalt lenge som en eksklusiv spill bare til 360.

Jeg vil nesten ikke kalle alle spillene eksklusive til 360. Dem som er virkelig eksklusive til 360 er vel Halo 3, Halo ODST, Gears 2, Forza 2/3, kommende Halo Reach som bare forholder seg kun til 360 og ikke ender opp med en pcversjon.

Sånne spill som Mass Effect 2, Alan Wake, Splinter Cell Conviction regner jeg med å komme på pc..

Har gått å grublet på dette veldig lenge nå.

Burde jeg gjøre dette? Dem fleste vil si nei, men jeg prøver alikevel :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tenke meg at Gears of War og øvrige "konsoll-spill" vil være en god spille-opplevelse på en PC, men slike ting er jo i aller høyeste grad subjektivt, så du bør jo se an selv.

Du må jo også ta i betraktning, at hvis du vil ha en skikkelig Gamer-PC som støtter de nyeste spillene fra år til år, så blir det nok en del kostbare oppgraderinger i det lange løp.

Lenke til kommentar

damn damn damn, i dag mistet jeg visa kortet mitt, etter å ha kjøpt borderlands, og så sjekker jeg mailen og der ser jeg at elkjøp annonserer crazyhelg. Med blant annet transformers 2 bluray til 99 kr, 1408 grøsser filemen til 69 (også bluray) og modern warfare på tilbud. Ble så glad. Så skulle jeg betale. Faen, har jo sperra kortet :/ MØKK!

Lenke til kommentar

takk for tipset. Da ble det modern warfare 2 fra elkjøp (får heller vente et par dager ekstra) og transformers 2.. ikke at den var all verden men.hehe..

Klønete at man må kjøpe produktene en og en for å få gratis frakt. Tror elkjøp folk er dumme, siden de holder på sånn?

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Borderlands (499,-) og Forza 3 (399,-) på Elkjøp og er på vei rett hjem for å spille. Man, dette blir en bra helg med null stress og to nye spill.

Har Transformers 2 kommet på Blu-Ray nå forresten?! Jeg var jo nettopp innom Platekompaniet og Elkjøp uten å finne den.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Borderlands (499,-) og Forza 3 (399,-) på Elkjøp og er på vei rett hjem for å spille. Man, dette blir en bra helg med null stress og to nye spill.

Har Transformers 2 kommet på Blu-Ray nå forresten?! Jeg var jo nettopp innom Platekompaniet og Elkjøp uten å finne den.

Du har mye å spille i Forza 3, nei Transformers 2 har ikke kommet ennå og så vidt jeg vet kommer ikke denne på blueray før uten i midten av november.

Lenke til kommentar

Superhelg på Elkjop.no, du kan forhåndstbestille Transformers 2 til 99,-. Ikkje sett den enda, men frister å bestille :)

http://www.elkjop.no/product/film-musikk/blu-ray/BDVDTRANSFOR2/blu-ray-transformers-2-de-beseirede-slar-tilbake

Lenke til kommentar

Så jævelig stress denne uka er på spillfronten. Samboern kjøpte inn Lips: "Number 1 Hits" denne uka, et spill som fungerer jævelig bra når det er jentebesøk i leiligheten våres. Men jo så har både Forza 3 og Borderlands kommet denne uka. Lost S5 på Bluray og kjøpt S1 av Sons of Anarchy på Bluray og. Denne uka blir det nok bare jobb, gaming og tv-titting. Ikke en sosial uke i det heletatt.

Så er det bare å se på neste uke. DJ Hero og GTA IV: The Ballad of Gay Tony, pluss Tekken 6! :o

Sparer lett The Saboteur og Asassins Creed 2 til etter nyttår sånn som tiden er nå fremover.

Lenke til kommentar

Jeg har fremdeles ikke fullført Uncharted 2. Ikke fordi jeg ikke liker spillet, tvert imot, jeg digger det, men jeg vil ikke innrømme at det er ferdig. Dessuten har jeg jo nå nettopp kjøpt Forza 3 og Borderlands så jeg har nok å henge fingra i ellers også, men å hoppe over MW2 til fordel for Assassins Creed 2 eler lignende er uaktuelt. Jeg kjøper alle spillene samtidig om det må til.

Lurer på om jeg skal fullføre U2 i dag før jeg fortsetter på noe annet. Så er det gjort liksom.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...