Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for at du sa ifra. Meldte meg inn på denne previewen også lett, litt nice å få tilgang til ting litt tidligere uansett hva det er.

Håper nå at Facebook og Twitter er med i previewen. Vet at Last.fm er ikke, siden den "appen" kommer i dashbordet i november eller desember.

Lenke til kommentar

Ble en fin dag for spillsamlingen min dette.

Etter to mnd i tigerstaden vender jeg endelig huet hjemover neste fredag og tenkte det kune være greit med en liten overraskelse når jeg kom hjem

Da ble det bestilt Uncharted 2 + Forza 3 fra Elkjøp, samt Uncharted 1 , MGS 4 og Fifa10 (360) hos Dustin. Så er jeg bare spent på om alt er kommet frem til neste helg :)

Lenke til kommentar

http://www.n4g.com/ps3/News-411331.aspx

Mitt Live går ut 10.november så denne PS3 firmware-updaten kan komme rundt da, gjør meg ingenting når den kommer bare at den kommer engang :)

Kommende Brutal Legend og Forza Motorsport 3 skal jeg ikke røre noe multiplayer, så da skjønner jeg ikke vits å fornye Live :)

Du trenger ikke Live for Forza Motorsport 3?? Har du fått solstikk Toman? da skal vi jo herje med hverandre i mp :D

Lenke til kommentar

jeg anbefaler ikke killzone 2.. altfor generisk. Ser pent ut, men det er vel ikke så mye mer moro heller..

Uansett, ble litt skuffa over scribblenauts, så jeg kjøpte mario og luigi: bowsers inside story idag. Hvor ofte kjøper jeg 2 ds spill på en uke? hehe.: Gleder meg til å fullføre begge :D

Lenke til kommentar

Du kan iallefall tryt gå for Uncharted 1 og 2. Om jeg kunne ville jeg ha tvunget deg til å spille det første spillet før du spiller det andre, men det er opp til deg. Begge spillene er utrolig gjennomførte, og sev om det kanskje frister å hoppe rett på det nyeste er Uncharted 1 virkelig en av gullhattene på Playstation 3. Ellers er det jo Metal Gear Solid 4 og Killzone 2. el, njaa. Kanskje ikke Killzone 2. Det er for all del et underholdende spill, men ikke i nærheten av f.eks COD4.

Lenke til kommentar

Jeg skal bestille ps3 nå, men jeg lurer på hvilken spill jeg skal ha med. tenker på little big planet og inFamus.

LittleBigPlanet er en sikker vinner hvis du har noen venner å spille det med i sofaen. Killzone 2 er heftig hvis du er en sucker for deilig grafikk og en stemning som er til å ta og føle på (selve historien er ikke så veldig gjennomført, men Helghast er AWESOME). Motorstorm 2 er også å anbefale, etter jeg har spilt dette føles andre arcadebilspill (blandt annet Burnout Paradise) utrolig kjedelige i forhold. Og Uncharted 1 & 2 selvfølgelig, men du vil kanskje eksperimentere litt med vanskelighetsgradene. Infamous synes jeg personlig er så som så, syns det føltes som en jalla versjon av GTA4. MGS4 vil jeg absolutt ikke anbefale deg med mindre du har spilt de forrige spillene i serien, eller har varme følelser for lange, tacky cutscenes og en forvirrende historie.

Det finnes forresten demoer for alle de nevnte spillene på PSN, bortsett fra Uncharted 2. Anbefaler deg å prøve dem før eventuelt kjøp=)

Lenke til kommentar

For de som ikke har spilt Uncharted, så anbefaler jeg det, før man går i gang med toeren. Jeg følte det hadde veldig mye å si på kapittel 6, om jeg ikke husker helt feil.

Uncharted ser fortsatt bedre ut enn de fleste spillene som har blitt utgitt i år. Så ikke vær redd for at det ser utdatert ut.

Uncharted 2 er det beste spillet jeg har spilt! Har egentlig ikke lyst å spille det engang, da jeg er redd for å runde det. Sorry Guerilla, men Naughty Dog er nok den råeste utvikleren til Sonys PS3.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...