teletubbiekid Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Ser ikke problemet med stjeling av idéer jeg. Det robber fanboysene for argumenter mot fiendens konsoll, og alle normale, fredselskende og siviliserte gamers får sin del av kaka, og alle godene fordelt på alle konsollene sine. Godt sagt, ttb. Hadde dog aldri venta ein sånn kommentar frå deg Takk, what og why? Personlig diskuterer jeg for å få fram min egen mening, eller fordi jeg føler for å kverulere/underholdes/whatever. Jeg ville dog aldri tatt en annen persons standpunkt og forsvart det, spesielt ikke hvis det strider med mitt eget. Så, istedet for å skaffe deg innsikt i en sak ved å prøve å forsvare saken fra en annen side, så vil du heller være bastant? Jeg snakker ikke om å forsvare apartheid eller lignende, men å prøve å se saker fra en annen side når det kommer til livs-situasjoner, spill og lignende. Det er slikt som faktisk åpner for forståelse, og det er det JEG er ute etter i diskusjoner, ikke for å "vinne". Nei, jeg vil ikke være bastant, selv om jeg heller ikke vil "kjempe for fienden". Hvis noen kommer med en rekke gode argumenter som får meg til å se på den aktuelle saken på en annen måte, da erkjenner jeg dette og blir forhåpentligvis et mer opplyst menneske. Eller noe sånt. Endret 10. oktober 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 jeg har fått dj hero allerede nå gjelder det bare å lære seg det greiene her. ho ho Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Er det Col Ed eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Følte den DJ Hero-greia failet litt. Nå er det vist 17 november Twitter og Facebook kommer på Xbox Live i UK, muligens samme for oss andre i europa? http://www.joystiq.com/2009/10/10/facebook-and-twitter-arrive-november-17-on-xbox-live-in-the-uk/ Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 17 Nov ja. Blir vel mye "is playing MW2" på min da Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Tipper updateen kommer samtidig til Norge. Litt småteit å gjøre forskjell på oppdateringer. Endret 11. oktober 2009 av nypis Lenke til kommentar
Erik Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Nå er det vist 17 november Twitter og Facebook kommer på Xbox Live i UK, muligens samme for oss andre i europa? http://www.joystiq.com/2009/10/10/facebook-and-twitter-arrive-november-17-on-xbox-live-in-the-uk/ Oh, bursdagsgave til Erik? ^^ Endret 11. oktober 2009 av Erik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ser ikke helt poenget med Twitter og Facebook på Xbox, begge deler er utrolig mye enklere å drive med på pc. Går jo ikke akkurat raskt å skrive noe på xbox. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hvis Xboxen kan tweete hver gang jeg får en achievement eller eier noen i et multiplayerspill ser jeg nytteverdi i det. Såfremt det er et godt brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ohgod, tenk deg massespammen som vil fylle opp Twitter da. "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "YYYY killed player XXXX" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "YYYY killed player XXXX" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "YYYY killed player XXXX" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" "YYYY killed player XXXX" "XXXX unlocket achievement YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX killed player YYYY" "XXXX unlocket achievement YYYY" Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det var vel noe sånt til å begynne med i uncharted 2, men folk hata det;P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Var vell derfor den ble fjernet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Okei, jeg ser hvor dere vil. Håper fortsatt det blir en eller annen form for integrering med spill ^__^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Herregud, jeg var litt sint på ps3'en og kasta den i gulvet og sparka til den noen ganger, også gikk den i stykker. Sykt dårlig maskinvare ass. Endret 11. oktober 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Herregud, jeg var litt sint på ps3'en og kasta den i gulvet og sparka til den noen ganger, også gikk den i stykker. Sykt dårlig maskinvare ass. Dummeste jeg har lest på flere år:) Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Lest værre i denne tråden :rolleyes: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det er kanskje det dummeste jeg har lest, men langt ifra det mest ignorante tror jeg blir mest riktig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Herregud, jeg var litt sint på ps3'en og kasta den i gulvet og sparka til den noen ganger, også gikk den i stykker. Sykt dårlig maskinvare ass. Hvor i helvette kom dette fra? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) 10hihihi Var en fyr som sa nogenlunde det samme engang på GT elno: "To day I tried to hit my 360 and PS3 with a baseball bat and only the 360 was destroyed. PS3 FTW!" Endret 12. oktober 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg