Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Grafikken er helt rå den, men kun det det holder jo ikkje i ett spill :p  Tviler dog på at spillet skuffer på de andre sentrale områdene ^^

 

Online delen i Uncharted er en meget nedprioritert del her i gården da, spillet blir kjøpt i hovudsak for enspiller delen. MW2  kommer nok til å sluke all tiden online denne høsten her for min egen del:) Har tross alt jobben ved siden av som er meget tidkrevende, og mye av fritiden går på å reise hjem til familie og dame så!

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og da setter vi en strek over "fanboy" pratet osv. Er ikke meningen at forumet skal være splittet :)

 

Og OBS:

 

Microsoft warns of Modern Warfare 2 phishing scam

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 is expected to be the best-selling game of 2009. Unfortunately, some individuals are trying to take advantage of the hype from the upcoming title by scamming Xbox Live users to reveal their passwords to their accounts. Stephen Toulouse, Director of Policy and Enforcement for Xbox Live, sent out the following warning to Xbox 360 gamers in the latest Major Nelson Radio podcast:

 

“We’re starting to see some people, evildoers, who are trying to impersonate people from Infinity Ward or from Microsoft, saying: ‘oh I got the key to the Modern Warfare 2 secret beta, if you just give me your password, I will get you in.’ There is no beta and don’t give out your password.” He later added, “We all got to remember, giving out a password, that’s always a scam. That’s never not a scam.”

 

Call of Duty: Modern Warfare 2 will be released on November 10th for the PC, Playstation 3 and Xbox 360.

 

http://www.examiner.com/examiner/x-6894-SF-Console-Game-Examiner~y2009m10d5-Microsoft-warns-of-Modern-Warfare-2-phishing-scam

 

Rett og slett tragisk at de helvetes idiotene skal utnytte et av de største spillene i år til slikt. Blir irritert jeg!

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Jeg var så "smart" å sjekke gamestop sine sider idag og de nye spillene som ligger til forhåndsbestilling til 1 krone. Det er jo faen meg helt sykt. Har ramsa med meg 10 billigspill på cdon, så nå skal gamestop få nok å gjøre, hehe..

 

Tenkte å forhåndsbestille i første omgang:

 

uncharted 2

dj hero (300 kr)

mass effect 2

dantes inferno

battlefield bad company 2.

 

 

Senere må jeg forhåndsbestille "resten".. Som the saboteur og kanskje army of two..

Lenke til kommentar

Tror eg må belage meg på noen billigspill løsinger fra CDON etc. eg også :p Har simpelten ikkje råd til alle herligheten som kommer fremover, ihvertfall ikkje til fullpris.

 

Stikker man bare til nærmeste Gamestop og forhåndsbestiller de enkelte titlene? Så på release tar man med seg inbytte titlene? Eller skal disse leverers ved forhåndsbestilling?

 

 

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Tror eg må belage meg på noen billigspill løsinger fra CDON etc. eg også :p Har simpelten ikkje råd til alle herligheten som kommer fremover, ihvertfall ikkje til fullpris.

 

Stikker man bare til nærmeste Gamestop og forhåndsbestiller de enkelte titlene? Så på release tar man med seg inbytte titlene? Eller skal disse leverers ved forhåndsbestilling?

 

man leverer inn innbyttespillene ved forhåndsbestilling ja..

 

forresten, er dette http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/6704615/Official-Sony-PS3-Wireless-Bluetooth-Headset/Product.html tingen å ha? får vel kjøpe meg en fjernkontroll til blurayen og.. jaja, blir dyrt dette.

 

edit:. er denne ræva?

http://www.play.com/Mobiles/Mobile/4-/3475115/Jabra-BT-2010-PS3-Auto-Pairing-Bluetooth-Headset/Product.html

Endret av niggle
Lenke til kommentar

Hørt om Interstellar Marines før?

Nei, ikke jeg heller.

 

246426246.jpg

 

Ser du dette? STREET SHARKS! Det er en drøm i oppfyllelse. Drit i Uncharted 2 og dets fancy grafikk. Drit i Modern Warfare 2 og dets altoppslukende multiplayer. Drit i Brütal Legend og dets awesome soundtrack. Dette spillet, Interstellar Fucking Marines, har STREET SHARKS!!1 Se

hvis du ikke tror meg.

 

Her er den en gang til:

 

og her er et til bilde:

246246247.jpg

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Bestilte meg en slik en nå idag. Fulgte med 2 sorte trådløse håndkontroller og Modern Warfare 2. Den gamle var røket så nå hadde jeg en unnskyldning på å kjøpe denne :phttp://www.lefdal.com/product/spill-konsoller/konsoll/X36052V00245/xbox-360-super-elite-pakke

 

Lefdal.com selger forresten også Forza 3 Limited Edition til 499,-

 

Endelig noen som fikk inn den pakken. Ser Elkjøp også har den. Noen som vet hvordan de er på levering? MW2 må være i hus til 10 nov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...