Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Uncharted 2 så herlig at betaen er flere?

 

Vet ikke om jeg gleder meg så veldig til Uncharted 2, da jeg ikke er ferdig med orginalen. Tenker at jeg til juleferien(hvis jeg ikke må jobbe) at jeg tar å spiller igjennom både Uncharted 1 og 2 singelplayern, så jeg får "shaket dust" fra PS3`en.

 

Ganske sikker på Gamestop får inn spillet på release, dog veit ikke når det kommer til Gamestop butikker i Nord-norge, hvis det finnes :p

Lenke til kommentar

aiaiai.. Lønner seg å fylle 30 år.. Fikk en playstation 3 slim med ekstra kontroller og metal gear solid i gave av noen kompiser.. Så nå har jeg alle konsollene unntatt psp (men det er helt greit).. Så nå skal jeg bli den nye Toman her.. hehe :D

 

Fikk også ekstra platespiller av kona, så nå har jeg endelig to djspillere og mikser.. Kanskje jeg skal bli dj.wuhu

Lenke til kommentar

Er Uncharted 2 så herlig at betaen er flere?

 

Vet ikke om jeg gleder meg så veldig til Uncharted 2, da jeg ikke er ferdig med orginalen. Tenker at jeg til juleferien(hvis jeg ikke må jobbe) at jeg tar å spiller igjennom både Uncharted 1 og 2 singelplayern, så jeg får "shaket dust" fra PS3`en.

 

Ganske sikker på Gamestop får inn spillet på release, dog veit ikke når det kommer til Gamestop butikker i Nord-norge, hvis det finnes :p

 

Så du bruker nesten ikke PS3en? Da er det like greit å selge den, den gjør deg ikke mer nøytral så...

 

Niggle: Hva mente du med den? Jaja suit yourself...

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ikke noe galt i å ha alle tre konsollene og samtidig anerkjenne ps3 som den beste av de tre. Skjønner ikke hvorfor dere på liv og død skal sette xbox og ps3 på lik hylle, hvor "ingen er bedre en noen andre".

 

Kan dere ikke bare godta at (jøsses!), her finnes det noen som faktisk foretrekker denne konsollen og synes den er best? ps3 har beste grafikk, design og fri onlinespilling og det skal da for faen være fullt akseptabelt og foretrekke denne av disse grunnene! :angry:

Lenke til kommentar

Det som forundrer meg er att enkelte er sykelig opptatt av att andre skal mene som dem selv og hvis dem ikke gjør dette så er de noen tullinger. Hva som er best er opptill hver enkelt å avgjøre og takler du ikke att andre har andre oppfatninger enn dine så har du ingenting på ett forum å gjøre.

 

Beklager hvis noen føler seg støtet av mitt innlegg men er møkk lei fanboyer som absulutt skal trumfe fram deres egen preferanser.

Lenke til kommentar

Det som forundrer meg er att enkelte er sykelig opptatt av att andre skal mene som dem selv og hvis dem ikke gjør dette så er de noen tullinger. Hva som er best er opptill hver enkelt å avgjøre og takler du ikke att andre har andre oppfatninger enn dine så har du ingenting på ett forum å gjøre.

 

Beklager hvis noen føler seg støtet av mitt innlegg men er møkk lei fanboyer som absulutt skal trumfe fram deres egen preferanser.

 

 

Kjempeenig.. Jeg hadde NES som første konsoll, som så mange andre, og fikk senere Sony PS når den kom i 95 ? Siden så var det PS2, før jeg fikk meg X360 når den kom.. Senere fikk jeg meg PS3 og sist nå, Wii.. Så selv om jeg har hatt PS mest, så syns jeg at alle har sine fordelere og ulemper, og skjønner ikke helt de som blir helt maniske hvis de ser et eksklusivt spill som får under 9/10. Er jo som om de får betalt av (sett inn navn på selskap) for å spre dårlig PR jo. Det er jo trossalt spillene som betyr noe, og vi er heldige som har så mange bra å velge i mellom.

Lenke til kommentar

Nytter ikke å ha en Porshe i garasjen hvis man ikke har bensin :)

 

Grafikk er ikke alt i ett spill men bare en måte for utvikler å få fram det visuelle aspektet ved ett produkt. Andre ting som er mere vesentlig nødvendig for att ett spill skal bli bra og det er gameplay og delvis historie til produktet.

 

Andre kriterier man legger til grunn i en vurdering av ett spill i dag er multiplayer delen siden det er blitt umektlig populært og vise fram sine skills online, dette var noe vi ikke hadde for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...