Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlige preferanser og uttalelser er ikke det jeg reagerer på. Det jeg reagerer på er at det ikke virker som det går an å skryte av et spill uten å snakke negativt om et annet. For meg er det likegyldig hvilke spill som blir positivt eller negativt omtalt, det bare virker litt som flamebait når det blir postet om og om igjen.

Lenke til kommentar

Det er vel en smak sak for å være helt ærlig. Jeg skal ikke uttale meg, for har ikke fått gleden av å spille Gears of war 2 enda. :) 1ern var ok, men jeg syns det var hypa opp i skyene og jeg syns killzone 2 også var veldig hypa, men jeg nyter single playeren mer her grunnet det intense og rett å slett grafikken.

Lenke til kommentar

Gears of War 1 og Killzone 2 er mine favoritter på onlinedelen, makan til flyt og kontroll jeg har i forhold til andre onlinespill " host " Gears 2 og Halo 3.. Tror jeg klarer ikke å spæll mær Gears 2, da får jeg håpe at klanen min aldri blir lei Gears 1, for da blir Gears Of War 2 solgt :).

 

Fikk endelig Prince Of Persia, og har likt det til nå etter 1 time med spilling :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Singleplayerdelen, ja, men multiplayerdelen er det veldig splittede meninger om.

Gears of War 1 er min favoritt av de to, men jeg er mer nøytral når det kommer til 1 vs2.

 

Hardcore-ish = Gears of War 1. Mer casual = Gears of War 2.

 

Det er mildt sagt en del problemer i toeren sin multiplayer som skurrer for de fleste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...