Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spill på ps3 har begynt å selge mer enn på 360:

http://www.onelastcontinue.com/12202/fifa-10-on-ps3-outselling-xbox-360-version-in-the-uk/

 

Dette er faktisk fifa vi snakker om. Englands nasjonalsport og en av de desidert mest populære spillfranchisene.

 

Med et betydelig antall solgte konsoller samt ett års forsprang ved lansering må jo dette nesten være flaut for microsoft.

Lenke til kommentar

For å pirke litt er det ikke FIFA som er nasjonalsporten i England, og heller ikke fotball. Det er ikke engang den mest populære sporten. Cricket er nemlig både nasjonalsporten og den mest populære. Velg å tro på det eller ei. Men jeg ser ikke helt hvorfor det skal være flaut for Microsoft? De har jo solgt konsollene sine og tjent penger på de. De har gjort sin del.

Lenke til kommentar

Meg også, ofra to utrolig kjedelige spill(synes jeg) og 1 krone for Brutal Legend i dag på Gamestop før jobb. Ofra Hawx og Eat Led: Return of Matt Hazzard.

 

Hawx var greit spill egentlig da, men ble ikke ivrig til å spille det da Gears of War 2 begynte å bli spilt igjen i huset her, og Batman, GH5 og The Beatles: Rockband og sånt var i hus.

Lenke til kommentar

Jeg tør ikke lenger å lese anmeldelser eller se trailere av spill jeg gleder meg til i frykt for spoilere. Jeg har nå opplevd mange spoliere rundt uncharted: 2 så jeg tør ikke lenger å se på videoer eller anmeldelser...

Det har du godt i, fant en major spoiler i GT reviewet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...