LarZen Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Brutal Legend demoen var helt konge...deilig humor sammens med kul musikk og en helt VILL verden! Skal bli kjempe morro å kose seg med dette i høst kulden som kommer snikende nå! Lenke til kommentar
Ramsey_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 "Bayonetta", fra hjernen bak spill som devil may cry og resident evil 2, er oppe i demo form på jp psn. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Litt merkelig formulering, men mener du at Bayonetta er ute på JPN Store? Jeg finner den ikke hvertfall. Endret 1. oktober 2009 av Bebeluv Lenke til kommentar
Ramsey_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Det kommer den åttende. Lenke til kommentar
Ramsey_InnleggNO Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Man kan spille med ps3 controller på PSPGO: http://n4g.com/psp/News-403449.aspx I samband med en hvilken som helst tilgjengelig tv har man i praksis en bærbar ps2 konsoll. Dette er en av de kuleste featurene ever! Blir nok PSP på meg i nær fremtid Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 forhåndsbestilte nettopp dj hero fra cdon. koster "bare" 900.. biligste stedet jeg har funnet ihvertfall. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hahaha en venn av meg lagde et bilde som forklarer hvorfor vi har fanboys her i verden. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Spilt et par ganger gjennom Brutal Legend demoen i går kveld:) Fy søren som jeg gleder meg til det kommer. God musikk å humor var utrolig stemningsfylt Endret 2. oktober 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nå er Brütal Legend- og Uncharted 2-demo under nedlasting, i tillegg til Uncharted 2 MP-beta. Gleder meg mest til å prøve BL faktisk, så jeg kan finne ut om dette blir et kjøp eller ikke. Lenke til kommentar
Ramsey_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 @Headhunter Tipper det er fordi man ser tøff ut i flosshatt. Lenke til kommentar
Ramsey_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Spill på ps3 har begynt å selge mer enn på 360: http://www.onelastcontinue.com/12202/fifa-10-on-ps3-outselling-xbox-360-version-in-the-uk/ Dette er faktisk fifa vi snakker om. Englands nasjonalsport og en av de desidert mest populære spillfranchisene. Med et betydelig antall solgte konsoller samt ett års forsprang ved lansering må jo dette nesten være flaut for microsoft. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 For å pirke litt er det ikke FIFA som er nasjonalsporten i England, og heller ikke fotball. Det er ikke engang den mest populære sporten. Cricket er nemlig både nasjonalsporten og den mest populære. Velg å tro på det eller ei. Men jeg ser ikke helt hvorfor det skal være flaut for Microsoft? De har jo solgt konsollene sine og tjent penger på de. De har gjort sin del. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Valgte faktisk PS3 versjonen av Fifa i år pga av att flere av mine venner har PS3 også i hus nå og siden ps3 omtrent har vært i dvalemodus siden innkjøp bruker jeg den mere til spilling enn tidligere og foreløpig er det bare Forza 3 som står på programmet for ønskeliste over spill til 360 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Ble ikke spesielt sikker på om jeg skal ha Brutal Legend etter å ha testet demoen. Testet også Nfs: shift demoen som virkelig falt i smak! Et spill jeg har undervurdert og som jeg sterk vurderer om skal stå på ønskelisten til jul! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 blir lett brutal legend på meg:D Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Meg også, ofra to utrolig kjedelige spill(synes jeg) og 1 krone for Brutal Legend i dag på Gamestop før jobb. Ofra Hawx og Eat Led: Return of Matt Hazzard. Hawx var greit spill egentlig da, men ble ikke ivrig til å spille det da Gears of War 2 begynte å bli spilt igjen i huset her, og Batman, GH5 og The Beatles: Rockband og sånt var i hus. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 399 for Tekken 6 til 360 eller PS3 på Elkjop.no i helga. Fint for dem som ikke bryr seg om å få spille ved release og vil spare en hundrelapp(ca). Endret 3. oktober 2009 av Maury Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Gametrailers har anmeldt Uncharted 2 nå. Jeg er målløs når det gjelder hvor pent det spillet her er. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tør ikke lenger å lese anmeldelser eller se trailere av spill jeg gleder meg til i frykt for spoilere. Jeg har nå opplevd mange spoliere rundt uncharted: 2 så jeg tør ikke lenger å se på videoer eller anmeldelser... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg tør ikke lenger å lese anmeldelser eller se trailere av spill jeg gleder meg til i frykt for spoilere. Jeg har nå opplevd mange spoliere rundt uncharted: 2 så jeg tør ikke lenger å se på videoer eller anmeldelser... Det har du godt i, fant en major spoiler i GT reviewet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg