Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det er galt å ha alle konsollene.

Godt det er flere som deler samme mening som meg. Har (et parodi av) en gamerPC, PS3, Wii, DS og PSP, itillegg til iPhone, men den eneste lille konsollen som heter Xbox 360 klarer jeg ikke forsvare et kjøp av. Selv om jeg gjerne skulle spilt mange av spillene der, så syns jeg det blir for overkill å ha alle konsollene.

Lenke til kommentar

Det er noe med penger og reaksjoner fra venner osv kanskje også 8D. Jeg vil som regel prioritere flere spill over hardware. Derfor har jeg ikke alle konsollene, og ikke en dyr pc etc.

 

Smaken er som baken :) Mange her liker Saints Row 2 bedre enn GTA IV til og med. Så det er vell nesten et elsk eller ikke elsk (ikke hat :p) spill. Men ja, om jeg skulle lagt fra meg en konsoll så hadde det blitt Wii. Selv om 360 og PS3 får veldig mange av de samme spillene, så har dem ekslusiver som appelerer mer til meg. Selv uten et eneste ekslusive spill til 360 hittil i år, så liker jeg den fortsatt bedre enn Wii.

Wii har gitt spillopplevelser med f. eks twilight princess som jeg setter høyt. Men atm er det først og fremst flerspiller-spilla wii har, som er det som hindrer at jeg vurderer å selge den. 360 (og sikkert ps3) har en del split screen spill også, men få partyspill osv som er like morsomme som supersmash, mario kart, wario ware, etc. Jeg spiller nok mindre og mindre singeplayer spill på den for tiden. Hvis det hadde vært noen form for nett og achievements som på ps3 og 360, hadde jeg kanskje gjort det mer for å være ærlig^^ Er nemlig ikke manko på spil jeg liker, som jeg ikke har spilt ferdig enda. Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Uncharted 2 blir nok rimelig villt ja, ser mye frem til dette spillet. KZ2 hadde flott grafikk for all del, men kunne bli litt gråt og kjedelig slik som med så mange andre actionspill denne generasjonen

 

Uncharted 2 ser ut til å levere så det koster etter med friske farger og varierte lokasjoner.Online delen kan vere så bra den bare vil, men dette her blir utelukkende kjøpt kun for enspiller delen. :)

 

Har vel stort sett kun plass til 1 spill å spille online dette året, og det er selvfølgelig MW2 :D 

Lenke til kommentar

Det har vært mye snakk om Uncharted 2 og Brütal Legend rundt omkring, men det kommer jo også mange andre gode spill i tiden fremover. Blant andre Ratchet & Clank ACIT. Ingen som gleder seg bittelitt til dette? Selv om jeg ikke har fullført eneren ennå, tror jeg at dette kommer til å bli forhåndsbestilt på Gamestop iløpet av uka.

Lenke til kommentar

Herregud...den mnd her har det tatt heeeeelt av med innkjøp av spill!! 8stk til PS3, 1stk til X360, 6stk til Wii (har ikke Wii engang!...jeez..men kjøper neste mnd var planen)

 

Altså not good at fucking all....men snubbler over bra priser og da bare kan en ikke la være. Er det andre der ute som har samme sykdommen?

Lenke til kommentar

http://www.eurogamer.net/articles/uncharted-2-among-thieves-review?page=3

 

Hahaha Eurogamer ga 10/10 til Uncharted 2, ser jeg GOTY til dette spillet!! Jeg gleder meg noe sinnsykt!!!

 

Jeg ser ikke problemet med å ha alle maskinene, slipper å gå glipp av gromtitler til konsollene. :rolleyes:

 

 

0g "bare" 7/10 her på gamer.. Jeg vet hvilken side jeg stoler mest på.

Lenke til kommentar

Hva legger dere egentlig i å "stole" på en anmeldelse ? Det har blitt anmeldt av forskjellige folk med forskjellig smak, da er det jo ganske naturlig at det får forskjellig karakter. Forøvrig pleier jeg å stole mest på mitt eget inntrykk av flere anmeldelser kombinert meg "mage følelsen". I dette tilfellet har jeg jo spilt Uncharted 1, og bestemte meg for å kjøpe U 2 lenge før det ble annonsert.

 

Hadde vært heller kjedelig om alle anmeldelsene var 10/10 og bare fulle av ros.

Lenke til kommentar

En anmeldelse er da på ingen måte en persons testamente på om du skal kjøpe et spill eller ikke. Det er en persons mening om spillet. Om tre spillsider gir et spill 7/10, to gir det 8/10 og to til gir det 10/10 vet du at det er et godt spill, men at det har sider som ikke alle verdsetter. Det å basere handlingene sine på hva èn enkelt anmelder mener om et spill blir som å kjøpe en BMW fordi han du møtte på butikken sa BMW var bra uten å tenke på å sjekke ut andre sine meninger først.

Lenke til kommentar

Herregud...den mnd her har det tatt heeeeelt av med innkjøp av spill!! 8stk til PS3, 1stk til X360, 6stk til Wii (har ikke Wii engang!...jeez..men kjøper neste mnd var planen)

 

Altså not good at fucking all....men snubbler over bra priser og da bare kan en ikke la være. Er det andre der ute som har samme sykdommen?

 

 

Der har eg vert tidligere, og da kommer jo neste problem; Når skal man få tid til å komme seg igjennom denne røkla med spill tongue.gif Er jo enda hopetall med gull titler som kommer i nærliggende framtid...

 

Har siste 1.5 mnd handlet inn Heavenly Sword,Resistance 2,SHIFT,ODST og Star Ocean:The last hope....sistnevnte har eg ikkje begynt på enda en gang. Ingen av de er fullført enda.

Og no er eg nyflyttet og begynt min lærling tid, så det er begrenset med gaming tid ettersom eg stort reiser hjem til dama i helger og langfri...

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Er det andre der ute som har samme sykdommen?

Det er det. Denne generasjonen har ført til mange impulskjøp for min del. Bestilte Resi 5 istad, med god viten om at jeg har mange andre spill jeg heller kunne/burde spilt. Som feks Ratchet & Clank.

 

Men alikevel er det noe med nye spill (i samling) som frister. Mulig det er lukten av nye spill som Mala snakket mye om på Diskusjon.no før i tida, eller mulig det er noe annet. Uansett så er det noe i meg som ikke klarer å avstå fra spillkjøp...

Lenke til kommentar

Herregud...den mnd her har det tatt heeeeelt av med innkjøp av spill!! 8stk til PS3, 1stk til X360, 6stk til Wii (har ikke Wii engang!...jeez..men kjøper neste mnd var planen)

 

Altså not good at fucking all....men snubbler over bra priser og da bare kan en ikke la være. Er det andre der ute som har samme sykdommen?

 

 

Der har eg vert tidligere, og da kommer jo neste problem; Når skal man få tid til å komme seg igjennom denne røkla med spill tongue.gif Er jo enda hopetall med gull titler som kommer i nærliggende framtid...

 

Har siste 1.5 mnd handlet inn Heavenly Sword,Resistance 2,SHIFT,ODST og Star Ocean:The last hope....sistnevnte har eg ikkje begynt på enda en gang. Ingen av de er fullført enda.

Og no er eg nyflyttet og begynt min lærling tid, så det er begrenset med gaming tid ettersom eg stort reiser hjem til dama i helger og langfri...

 

Hehe, bra å høre jeg ikke er alene....runder straks 50 PS3 spill og har vel spilt ferdig 3 av dem. Det er helt vilt...endel kompiser blir nesten sint når jeg kjøper spill..haha. Vet ikke om det er sjalusi eller irritasjon pga jeg ikke får sommlet meg til å spille ferdig spillene... :p

 

Og ja det er som du sier...det kommer endel bra saker fremmover nå...dette er ikke bra!! Må nok sette på bremsene litt nå...men så plutselig har Play.com noen syke bra priser og så er vi pån igjen... :D

Lenke til kommentar

Prøvde demoen av Brutal Legends idag, var litt imponerende vil jeg si, eneste jeg vil klage på det var dårlige lyder i cutscenene, med mitt anlegg til 9000kr hørtes det ut som papplyd i forhold til andre spill, så håper dette blir fikset når spillet kommer ut

 

Skal nok ha spillet men sliter litt med å velge hvilken versjon jeg skal gå for... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...