Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der fikk jeg ordrebekreftelse fra Lefdal på at Fifa 10 var sendt. Må virkelig si at jeg gleder meg :D

 

Forøvrig så har jeg hatt det moro med PS3en sålangt. Uncharted har jeg spilt gjennom, og det var helt fantastisk! Har også spilt litt ratchet & clank, og så venter jeg på Killzone 2 og Infamous. Ikke bra med så mange "gamle" titler som må spilles samtidig som alle de nye stortitlene som kommer utover høsten.

Lenke til kommentar

Fikk også mail om at FIFA 10 er sendt ifra Lefdal.com. Forhåpentligvis får vi det på Onsdag, en dag før release :)

Har også en del "gamle" spill ifra 08 og noen fra 07 også som jeg ikke har begynt på engang. Så på den måten gjør det ikke så mye at mange spill har blitt utsatt til 2010 for min del. Først nå for en liten uke siden begynte jeg på Fallout 3. Veldig bra foreløpig, og jeg ser jo med en gang at det er skaperne av Oblivion som står bak dette.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at det er så lite snakk om Uncharted 2 i en konsoll kafe, virker som at det er mange trangsynte gamere her inne som ikke klarer å se kvalitetene til spillet. Her er noen flotte utdrag fra db.no anmeldelsen:

 

"PÅ DE RUNDT 11 timene jeg brukte på å komme meg gjennom historien, har jeg fått oppleve mer enn i noe annet spill jeg har spilt på lang tid - eller i noe annen actionfilm jeg har sett, for den saks skyld.

Dette er definitivt helt på høyde med det aller beste fra Hollywood - om ikke bedre."

 

 

Litt fra VG Nett anmeldelsen:

"Og jeg skal ikke dvele alt for lenge ved det at «Uncharted 2: Among Thieves» er et sjokkerende vakkert spill med hysterisk engasjerende action, herlige plattformelementer og fin-fine puzzles, selv om det naturligvis betyr mye at Naughty Dog har snekret sammen et langt mer solid fundament denne gangen."

 

Selvsagt gir begge terningkast 6 til spillet! Gleder meg noe enormt! Kan ikke forstå at det er så mange andre interessane spill som kommer som det er verdt å diskutere her :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

SirKenneth89, grunnen til at det ikke blir snakket så mye om Uncharted 2 og andre PS3 spill, er vel mest fordi hele forumet består av xbots :)

 

Også finnes det en egen Uncharted 2 i som det er like så greit å snakke i :)

 

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Føler det er bedre med alle konsollene, men må si jeg også hadde klart meg helt fint uten Wii. Har kjøpt alt til Wii nå, for å gi den en sjanse, ikke noe jeg ikke kunne klart meg uten. Alt fra Wii music, wii fit, wii resort, til mer spesielle spill som no more heroes, manhunt 2, madworld osv, til slutt er det da spillene som gjør det best på wii, smash brawl, galaxy, og zelda. Kunne fint droppet alle disse spillene, bare for eks GTA IV.

Lenke til kommentar

"Takket være en grafikk vi ikke har sett maken til på konsoll føles figurene levende, noe som gjør de spennende mellomsekvensene enda bedre. Både animasjonene og detaljnivået er utrolig, selv «Killzone 2» må bøye seg i støvet og se seg slått."Sitat fra spillmagasinet sin anmeldelse

 

God damned, slår Killzone 2 grafiskt sett hadde jeg aldri trodd!! Uncharted 2 blir vel det flotteste konsollspillet pr dags dato når det kommer ut som så KZ2 gjorde tidligere iår, only on PS3 :p

Lenke til kommentar

SirKenneth89, grunnen til at det ikke blir snakket så mye om Uncharted 2 og andre PS3 spill, er vel mest fordi hele forumet består av xbots :)

 

Også finnes det en egen Uncharted 2 i som det er like så greit å snakke i :)

 

 

 

Ja det har jeg merket! Halo ODST (les: ODLC) er jo jesu oppstandelse for de aller fleste her inne, og det er utenfor min fatte-evne... Halo-serien er grei, men ikke sånn helt utrolig, fantastisk elle noe grensesprengende akkurat!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

SirKenneth89, grunnen til at det ikke blir snakket så mye om Uncharted 2 og andre PS3 spill, er vel mest fordi hele forumet består av xbots :)

 

Også finnes det en egen Uncharted 2 i som det er like så greit å snakke i :)

 

 

 

Ja det har jeg merket! Halo ODST (les: ODLC) er jo jesu oppstandelse for de aller fleste her inne, og det er utenfor min fatte-evne... Halo-serien er grei, men ikke sånn helt utrolig, fantastisk elle noe grensesprengende akkurat!

Ironi funket ikke så bra i den setningen, så det først nå, men jeg forstår hva du mener.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken :) Mange her liker Saints Row 2 bedre enn GTA IV til og med. Så det er vell nesten et elsk eller ikke elsk (ikke hat :p) spill. Men ja, om jeg skulle lagt fra meg en konsoll så hadde det blitt Wii. Selv om 360 og PS3 får veldig mange av de samme spillene, så har dem ekslusiver som appelerer mer til meg. Selv uten et eneste ekslusive spill til 360 hittil i år, så liker jeg den fortsatt bedre enn Wii.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...