Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kommer iallefall Xbox 360 enda et skritt nærmere monopol av de største titlene, iallefall hvis man tenker på at MS skal kunne bestemme hvilke spill de skal publisere og ikke bare lage.

Mirror's Edge, FIFA serien (ville vært selvmord men man vet jo aldri), Brütal Legend, Battlefield Bad Company, Dead Space og lignende spill ville i så fall vært eksklusivt til Xbox.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Solgte Wiien min og kjøpte PS3 slim idag, godt fornøyd med det. Kjøpte Uncharted: Drake's Fortune, så jeg rekker å spille gjennom det før toern kommer.

 

Det første som slo meg var forresten hvor mye mindre PS3 slim er i virkeligheten i forhold til på bilder. Var skeptisk til utseende på den i forhold til den vanlige versjonen, men nå kunne jeg aldri tenkt meg den vanlige lengre.

Lenke til kommentar
Solgte Wiien min og kjøpte PS3 slim idag, godt fornøyd med det. Kjøpte Uncharted: Drake's Fortune, så jeg rekker å spille gjennom det før toern kommer.

 

Det første som slo meg var forresten hvor mye mindre PS3 slim er i virkeligheten i forhold til på bilder. Var skeptisk til utseende på den i forhold til den vanlige versjonen, men nå kunne jeg aldri tenkt meg den vanlige lengre.

 

Jeg fikk det samme inntrykket jeg og når jeg åpnet min PS3 pakke med Slim oppi, jeg vil heller ikke gå tilbake til den gamle.

Add meg når du kan PSN ID min er Toman85 :)

Og gratulere med en PS3 Slim, håper du blir fornøyd!!

 

På TGS skal Sony vise mer av disse 3 gromtitlene: Heavy Rain, God Of War 3 og MAG :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
det er jo LETT det mest geniale ms kan gjøre da, hadde vært rått!

 

 

Jeg kan ikke si at jeg ser så store fordeler der at det gjør noe.

Det er marginale forskjeller de som har Xbox ville ha merket da (så vidt jeg vet) samtlige EA spill kommer til Xbox 360 uansett.

Forhåpentligvis har ikke MS et mål å kjøpe opp EA for så å nekte de å publisere spill for PS3, ville jo ikke bare vært galskap, men også uetiskt mtp konkurranse på markedet.

Lenke til kommentar
det er jo LETT det mest geniale ms kan gjøre da, hadde vært rått!

 

 

Jeg kan ikke si at jeg ser så store fordeler der at det gjør noe.

Det er marginale forskjeller de som har Xbox ville ha merket da (så vidt jeg vet) samtlige EA spill kommer til Xbox 360 uansett.

Forhåpentligvis har ikke MS et mål å kjøpe opp EA for så å nekte de å publisere spill for PS3, ville jo ikke bare vært galskap, men også uetiskt mtp konkurranse på markedet.

jeg tenkte selvfølgelig ikke at det blir rått for oss med xbox, tenkte mer at det er rått gjort av ms, tenk hvor utrolig mange ps3/wii folk som kjøper sportsspilla madden,nhl og fifa. om disse blir exclusive for x360, vil nok x360 selge voldsomt mye mer hardware.

Enig at det vil være galskap å gjøre ea spill eksklusive, men trur faktisk de vil tjene på det in the long run:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...