Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så tror jeg Uncharted 2 er et av de spillene med en veldig god sjanse på GOTY. Har ikke sett noen si noe negativt om det; det er rett og slett en av de perlene det er for få av utifra hva jeg har fått med meg. God historie, herlig gameplay og velfungerende multiplayer er det som skiller det ut ifra mengden før vi begynner å snakke om grafikken.

Jeg tviler ikke et sekund på at MW2 blir et av årets klare GOTY kandidater, men det tror jeg virkelig Uncharted 2 også er.

 

Edit: HCG når vi sier GOTY i denne sammenhengen er jeg ganske sikker på at vi snakker om Game of The Year, punktum. Ingen bestemt sjanger - kort og greit årets spill. Er slik jeg har tolket det ihvertfall.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
GOTY kan også komme i flere utgaver. ;)

 

Altså, årets FPS, TPS, RPG osv.

Nei, GOTY er én ting, de andre tingene er andre kategorier og bestemmer hvilke spill som er best innfor de forskjellige sjangerene, selv om du er best i din egen sjanger så blir du ikke automatisk GOTY. Det ser man lett på alle sider som har noen form for seriøs utdeling av de forskjellige prisene.

Faktisk så tror jeg Uncharted 2 er et av de spillene med en veldig god sjanse på GOTY. Har ikke sett noen si noe negativt om det; det er rett og slett en av de perlene det er for få av utifra hva jeg har fått med meg. God historie, herlig gameplay og velfungerende multiplayer er det som skiller det ut ifra mengden før vi begynner å snakke om grafikken.

Jeg tviler ikke et sekund på at MW2 blir et av årets klare GOTY kandidater, men det tror jeg virkelig Uncharted 2 også er.

Det kan jeg si meg enig i, men har fortsatt størst tro på MW2. Men gleder meg til å få hånd på begge spillene.

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Batman: Arkham Asylum stiller nok sterkt når Game of The Year skal velges rundtomkring. Av spill som ikke er kommet ut enda så har jeg en godfølelse på at Uncharted 2 og Modern Warfare 2 rett og slett kan gjøre veldig lite galt :)

Skulle ikke forundre meg om Batman: AA tar Uncharted 2 på adventure plassen, hadde vært gøy det.

Lenke til kommentar
Av årets GOTY tittler så er det vell bare ett som faktisk har kommet ut til nå og de er Killzone 2 til PS3 men mine fire andre kandidater til GOTY er som følger, Uncharted 2 (PS3), Modern Warfare 2 (Multi), Forza Motorsport 3 (360) og Gran Tourisimo 5 (PS3).

Er ikke helt enig i Killzone delen, jeg spilte det et par timer hos fetteren min og jeg synes at det er overrated, det er definetivt ikke på min GOTY liste. Holder meg til Killzone: Liberation jeg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Batman: Arkham Asylum stiller nok sterkt når Game of The Year skal velges rundtomkring. Av spill som ikke er kommet ut enda så har jeg en godfølelse på at Uncharted 2 og Modern Warfare 2 rett og slett kan gjøre veldig lite galt :)

Skulle ikke forundre meg om Batman: AA tar Uncharted 2 på adventure plassen, hadde vært gøy det.

Det vet jeg igrunn ikke, det kommer nok til å være en het kandidat, men jeg for min del tror jeg kommer til å bli mer oppslukt av Uncharted 2. Naughty Dog har enda ikke bomma på spikern for min del og jeg syns de nå holder på med sin desidert beste serie, blir vanskelig å si, men tror jeg heller mot Uncharted 2.

Lenke til kommentar
Tja, syntes Arkham Asylum skal få lovt til å lukte på GOTY jeg, men i forhold til Uncharted 2 så er det ikke i nærheten av GOTY. Blant annet de fleste boss kampene skuffet stort syntes jeg :S. Du får ikke bedre adventure en U2 imo!

Så du har spilt gjennom Uncharted 2 og kan bekrefte det? Tror ikke at det virkelig går ann å argumenter så alt for mye for spillet før det har kommet ut i folkets hender.

Lenke til kommentar

Jeg tror GOTY blir hos diverse sider MW2 because of the multiplayer and almost nothing new, yes just new perks and new weapons...

Blir faktisk sjokkert viss noen andre spill tar GOTY fra MW2!

MW2 og Uncharted 2 er vel dem to spillene som skal kjempe, men egentlig bryr jeg meg ikke da sannsynligvis jeg skal ha begge spillene, har mest lyst på Uncharted 2!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...