Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer det, men for øyeblikket kjedet jeg meg og siden jeg tilfeldigvis var hos mine besteforeldre i helgen, stakk jeg like så godt innom søskenbarnet mitt og hørte om han hadde kabler til Xbox.

Hvilket han hadde, så når (blir vel en stund til, "desverre") jeg kjeder meg vil jeg lete opp spill som Blinx Time Sweeper, Munch's Odyssey, Oddworld Stranger's Wrath ++.

Lenke til kommentar

Har lest noen anmeldelser av Uncharted 2, og hvordan kan det spillet få 8 eller 7 i holdbarhet når du multiplayer i Uncharted 2? Ser spill på motsatt plattform som for eks Gears/Gears 2 får 9 eller 10 i holdbarhet og dem har MP.

Tror faktisk anmeldere ikke toucher multiplayerdeler på PS3, bare på 360.

 

Synes det er dårlig argument å alltid gi PS3 spill dårligere holdbarhet en 360.

Dæven for meg så blir gaminga bare mer og mer 360 fokus overalt..

 

Håper noen ser dette innlegge med positive øyner... :)

Lenke til kommentar
Har lest noen anmeldelser av Uncharted 2, og hvordan kan det spillet få 8 eller 7 i holdbarhet når du multiplayer i Uncharted 2? Ser spill på motsatt plattform som for eks Gears/Gears 2 får 9 eller 10 i holdbarhet og dem har MP.

Tror faktisk anmeldere ikke toucher multiplayerdeler på PS3, bare på 360.

 

Synes det er dårlig argument å alltid gi PS3 spill dårligere holdbarhet en 360.

Dæven for meg så blir gaminga bare mer og mer 360 fokus overalt..

 

Håper noen ser dette innlegge med positive øyner... :)

The times they are a changing! :)

Lenke til kommentar

IGN.com ga spillet 9.5 og det var uten å røre multiplayeren og det er sykt bra!!

Men dumt dem ikke tok med multiplayeren i vurderingen, da hadde spillet fått 9.6 eller høyrere :)

 

Viss jeg tror Giant Bomb rett så tester dem både SP og MP og gir spillet 9 eller høyrere :), vet hvem som styrer der.

 

Liker best IGN.com og gametrailers, Eurogamer og Edge takler jeg ikke desverre...

Lenke til kommentar

Det er jo mulig at anmelderen hadde trukket spillet lenger ned med MP med i vurderingen, og det gir et feilaktig inntrykk av spillet som en helhet hvis en ikke vurderer en så stor del av det. Nå er det anmelderne som har spilt SP/MP mest, og de kan nok vurdere det bedre enn oss som ser på videoer og leser artikler.

 

Edit: Gears of War 3 til neste år? Selv mener jeg det er "too soon", men da har nå MS Halo/GeOW annenhvert år.

 

Endret av Laland
Lenke til kommentar
IGN.com ga spillet 9.5 og det var uten å røre multiplayeren og det er sykt bra!!

Men dumt dem ikke tok med multiplayeren i vurderingen, da hadde spillet fått 9.6 eller høyrere :)

Leste du ikke IGNs anmeldelse eller? Store deler av den 4. siden er dedikert til skryting av multiplayeren.

Dette sa de i konklusjonen:

"And then there's the stellar multiplayer which you'll probably be playing until Uncharted 3 ships"

 

Link

 

Det ser for øvrig ut som et utrolig rått spill. Naughty Dog leverer som vanlig. :)

Lenke til kommentar

@Laland

 

Ser ut som veldig dårlig Photoshop i mine øyne, det er jo bare "still"-bilder av to "postere". Og det éne bilde av en person fra spillet som blir brukt er det klassiske bildet fra toer'n? Tror Epic og Microsoft, for den slaks skyld, hadde vært litt mer kreative med markesdføringen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har lest noen anmeldelser av Uncharted 2, og hvordan kan det spillet få 8 eller 7 i holdbarhet når du multiplayer i Uncharted 2? Ser spill på motsatt plattform som for eks Gears/Gears 2 får 9 eller 10 i holdbarhet og dem har MP.

Tror faktisk anmeldere ikke toucher multiplayerdeler på PS3, bare på 360.

 

Synes det er dårlig argument å alltid gi PS3 spill dårligere holdbarhet en 360.

Dæven for meg så blir gaminga bare mer og mer 360 fokus overalt..

 

Håper noen ser dette innlegge med positive øyner... :)

Når de aller fleste spill blir anmeldt, er dette før spillet har kommet ut, og dermed er det ingen / veldig få som spiller multiplayer. Derfor er ikke multiplayer rørt i mange spill, det har ingenting med PS3 eller X360 å gjøre :)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Kommer ikke Halo Reach neste år? Gears of War 3 og Halo Reach vil neppe bli lansert så nært hverandre.

 

Jeg håper at Epic tar seg god tid med å lage det neste Gears-spillet. 2'eren var "bigger, better and more badass". Med 3'eren bør de sikte på å utvide konseptet og forhåpentligvis skape noe helt nytt.

Reach kommer høsten 2010, ja. Men hvis vi ser hittil..

2004: Halo 2

2005: Xbox 360

2006: Gears of War

2007: Halo 3

2008: Gears of War 2

2009: Halo 3: ODST

2010: Halo: Reach/(Gears of War 3)

2011: (hvis ikke Gears 3 i 2010) Gears of War 3

 

Er rimelig sikker på at det er slik det kan bli.. Dessverre. Gears 3 burde vente til UE4; få litt nytt blod i årene. Bokstavelig talt.

Lenke til kommentar

Kan det være så utrolig vanskelig å forstå hvorfor 360 spill får en høyere score en PS3 spilla. Microsoft er ondskapens selskap og kjøper anmeldelser men ikke nok med det, de lanserer konsoll som de vet er en del galt med men gjør det fordi ondskapen skal komme foran guden Sony for det er kun da ondskapens selskap kan slå kloa i de tidligere eksklusive seriene til Sony, tenker da spesielt på Final Fantasy, Star Ocean, Tales of Vesperia, Ridge Racer, Devil May Cry, Resident Evil osv osv.

 

Men hvis scoren 9,5 kun er basert på singleplayer delen av Uncharted så sier det egentlig bare hvor fantasktisk dette gudeprosjektet til Sony er og om ikke dette får PS3 konsoller flyvende ut av butikkene så kan de ikke være annet enn att ondskapens selskap også kjøper forbrukerne.

 

Når det er sagt er Uncharted 2 enn av toppkanditane til GOTY for 2009 og enda kan jeg ikke se hvordan ondskapens selskap skal klare å stjele denne tittelen for det er ikke mye bra som har kommet på spillfronten hos de onde i år.

Lenke til kommentar
Når det er sagt er Uncharted 2 enn av toppkanditane til GOTY for 2009 og enda kan jeg ikke se hvordan ondskapens selskap skal klare å stjele denne tittelen for det er ikke mye bra som har kommet på spillfronten hos de onde i år.

Hvis jeg skulle gjette så ville jeg tro at MW2 tar hjem GOTY i år, det ser ut til å ha den aller beste MP og kanskje oppfølgeren til en av de mest epic'e SP'ne i FPS historie. Tror det skal mye til å slå det, og jeg tror ikke at et så "grafikk-basert" spill som Uncharted 2 kommer til å klare.

 

Kan det være så utrolig vanskelig å forstå hvorfor 360 spill får en høyere score en PS3 spilla.

Og det er egentlig feil, for nå til dags er det ofte at PS3 får et poeng mer eller to enn xbox, vet ikke om det kommer fra at det er flere PS3-only blader og nettsteder.

Endret av Erik
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...