Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ops, jeg kødda:3

 

Men Paisley, hvis du er fattig, mangler interesse for ekslusivene til X360 og generelt sett er fornøyd med PS3'en din så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer en X360 xP

 

 

Først og fremst: Ikke kom her å si at jeg er fattig, jeg har bare en mindre inntekt som jeg må fordele på en måte som gjør at jeg ikke med det første får penger til en 360. Jeg er 14 år og har en månedslønn på 300 som skal fordeles på en måte som gjør at hjulene triller rundt. I tillegg er det flere ting jeg skal ha videre i livet, og det er flere ting jeg sparer til allerede nå som bil lappen. For øyeblikket vurderer jeg ikke en 360, men jeg har tidligere vurdert en og leker jo med tanken. Når det nå kom litt prat rundt HCG og en 360, kom den lekne tanken litt frem. Grunne til at jeg tidligere har vurdert en 360 var enkelte eksklusive spill (før jeg fikk spilt dem på broderns 360), og en maskin jeg kan spille med vennegjengen som nesten alle har en 360.

 

Og forresten. Jeg tok ikke "fattig" utspillet veldig sterkt om det skulle virke slik! :)

Vel, hvis du har lite penger så vil jeg kalle det fattig. Enkelt og greit.

 

Btw; 300 kr hver måned i 4 år (fram til du blir 18) er ikke nok for å betale lappen, hvis du skal betale alt selv.

 

Så du vil sette meg i samme bås som Madulitsu? Tror heller ikke det er mange 14 åringer som tjener spesielt mye (ja, vet at enkelte går med avis, men vi snakker ganske få). Selvfølgelig skal jeg ikke betale lappen helt selv, foreldrene mine sponser det meste, men jeg føler vi bør ta dette i en annen tråd om du vil svare meg. La meg legge til at jeg gremmes over ditt syn på fattige.

 

On-topic: Noen som vet om Microsoft har tenkt å slippe ut utvidelses pakkene til GTA IV til pc?

 

EDIT: Fortsett diskusjonen i SO villanden og teletubbiekidd.

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Merkelig...

Er det noen som har hatt problemer med at lysene på Xbox 360èn ikke lyser?

Ikke får jeg slått på/av Xboxen ved hjelp av kontrollerne, og når jeg slår av boksen slår ikke kontrollerne av slik at jeg må ta av batteri-pakken bak på.

Husker det var slik en periode da jeg bodde til eksen, men når jeg kom en annen plass funket de igjen, men nå har det altså blitt slik igjen.

 

Noen som vet/kan tenke seg hva det er?

Har prøvd kontaktene men det er tydeligvis ikke det som er problemet..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...