Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ops, jeg kødda:3

 

Men Paisley, hvis du er fattig, mangler interesse for ekslusivene til X360 og generelt sett er fornøyd med PS3'en din så skjønner jeg ikke hvorfor du i det hele tatt vurderer en X360 xP

 

 

Først og fremst: Ikke kom her å si at jeg er fattig, jeg har bare en mindre inntekt som jeg må fordele på en måte som gjør at jeg ikke med det første får penger til en 360. Jeg er 14 år og har en månedslønn på 300 som skal fordeles på en måte som gjør at hjulene triller rundt. I tillegg er det flere ting jeg skal ha videre i livet, og det er flere ting jeg sparer til allerede nå som bil lappen. For øyeblikket vurderer jeg ikke en 360, men jeg har tidligere vurdert en og leker jo med tanken. Når det nå kom litt prat rundt HCG og en 360, kom den lekne tanken litt frem. Grunne til at jeg tidligere har vurdert en 360 var enkelte eksklusive spill (før jeg fikk spilt dem på broderns 360), og en maskin jeg kan spille med vennegjengen som nesten alle har en 360.

 

Og forresten. Jeg tok ikke "fattig" utspillet veldig sterkt om det skulle virke slik! :)

Vel, hvis du har lite penger så vil jeg kalle det fattig. Enkelt og greit.

 

Btw; 300 kr hver måned i 4 år (fram til du blir 18) er ikke nok for å betale lappen, hvis du skal betale alt selv.

Lenke til kommentar

Han får 300 kroner i måneden, det betyr ikke at alt han får går til sparing. Så nei, det er ikke nok. Med mindre han skal bo i en hule i 4 år og ikke kjøpe noe som helst.

 

Men å tenke på slikt når man er 14 er for meg ubegripelig. Det kommer alltids konfirmasjon, jobb, sommerpenger, skattepenger (hvis du er heldig.). Penger er det nok av. Du har fortsatt 4 år på deg.

Lenke til kommentar
Btw; 300 kr hver måned i 4 år (fram til du blir 18) er ikke nok for å betale lappen, hvis du skal betale alt selv.

Sugde du så mye?

jeg tok min for 13k hadde normalt mange timer og betalte alt selv

Langkjøringen kosta rundt 7k, glattkjøringen rundt 3k, mørkekjøringen og trafikalt grunnkurs husker jeg ikke hvor mye kosta, skal vi si 1,5k?

 

Da er vi oppe i 11,5k. Så er det jo teori og oppkjøring i tillegg, hvor mye det koster tilsammen har jeg ingen aning om, men jeg vil tippe minst 2k. Altså er vi oppe i 13,5k. Så skal man ha noen dobbelttimer med kjørelærer i tillegg, som kommer på rundt tusenlappen hver eneste gang. Jeg har så langt hatt to dobbelttimer, skal ha en til eller no før jeg tar teorien & oppkjøringen.

 

Men hey, jeg bor i Drøbak og her er jo alt svinedyrt=D

Lenke til kommentar

Skjer med OT her? Drøbak er fullt av sosser, derfor dyrt. Hehe neida...

 

 

Prøvd "Commanders Challange" i dag til 360, som er tileggspakke til C&C: Red Alert 3 som du kan spille uten discen. 2.1 GB på Market hvertfall og 800 MS Points. Var som RA3, litt sånn meh ikke selvfølgelig like epic siden det mildt sagt ikke er en story. Bare rett og slett teste ut uniter eller noe sånt for et globalt selskap. Noen par nye fjes, og noen gamle fra RA3.

 

Begynner uansett å savne et C&C-spill nå som har med Kane. Veit det kommer neste år, og det ser seriøst sweet ut! Selv tror jeg at jeg blir skuffa, men får vente å se.

Lenke til kommentar
jeg tok min for 13k hadde normalt mange timer og betalte alt selv

 

Og kor tid var dette? ;)

 

Eg betalte vel omtrent 10 store for bil-lappen, men det er også over 8 år sidan. Det var vel før mykje dyre kurs vart nødvendig. MC-lappen kosta meg rundt 17 store i fjor, då med minimalt med køyretimar.

 

Edit: Og litt on-topic... Skjer med at Elkjøp/Lefdal kun selger Xbox 360 Pro for tida? Sleipt triks for å tømme lager? <_<

Endret av Einride
Lenke til kommentar

tror ikke akkurat på noen stor suksess nei, selv om maskinen blir solgt hvorsomhelst.. Selv om nettbasert distribusjon er vel så bra, så liker de fleste å ha spillene fysisk i hånda. Og med denne ordningen kan man jo heller ikke bytte spill på gamestop.

 

Hva skjer om maskinen fryser? Kan man formattere den? Vil såfall spillene også bli slettet? Kanskje ikke så stort problem, men om det skulle skje noe med internettilgangen, blir det også vanskelig å få tak i nye spill..

Lenke til kommentar

Startet å spille Killzone2 igår.....altså dette utklasser alt jeg har sett av fps på konsoll grafikk messig. Helt utrolig bra!! Får jo fps "kongen" Halo3 til å virke utrolig utdatert...nei dette var utrolig imponerende altså.

 

Nå gjenstår det bare å spille mer å se om selve spillet lever opp til utseende...

Lenke til kommentar
Anyways, er Brutal Legend demoen tilgjengelig for Live Silver medlemmer? Og er den i det hele tatt lansert i Norge?

 

SIlver demoene bruker vel å bli tilgjengelig ca en uke etter Gold gjør de ikke?

Men aner ikke om de har gjort noe annerledes der i gården, demoen skal iallefall komme på Xbox Live i dag.

Ser ikke noe enda.. : (

Lenke til kommentar
Startet å spille Killzone2 igår.....altså dette utklasser alt jeg har sett av fps på konsoll grafikk messig. Helt utrolig bra!! Får jo fps "kongen" Halo3 til å virke utrolig utdatert...nei dette var utrolig imponerende altså.

 

Nå gjenstår det bare å spille mer å se om selve spillet lever opp til utseende...

 

Helt enig :)

Men det er vel også det, gameplayet er heilt greitt rett frem som så mye annet på markedet. Online delen er heller ikkje den heilt store,langvarige opplevelsen etter min menig ;) Eg veit andre her inne er uenige med meg, så det er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...