Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge er knallgode online, men om du føler deg meir bekvem med moderne våpen er COD4 veien å gå. Syns dog det er meir utfordring i COD5 sin online del om du går inn får å levle våpen.

 

Er dobbel XP-helg snart Atsjonas så du vil ikkje slenge deg med på litt gaming du også til helgen da? :p

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Mor har en fin ordning, 100 kr for 4, og 200 for 5. Har fått 2 4'ere og 2 5'ere. (100*2)+(200*2) = 600.

 

600 kr = 2 new games. EPIC

 

Edit: Snakker om resultater på prøver altsa.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Er det mulig å få spilt med dere som skal game til fredag når dere har spilt det mye mer enn meg (høyere rank) online? Er det ikke noe lv system elno?

 

Kjøpte COD4 for ikke så lenge siden og har bare fullført den utrolig gode campaignen på hardened og spilt litt split screen.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Æsj, funka ikke å fikse x-boksen med x-clamp, skal prøve litt mer i morra, vis det ikke funker sender jeg inn boksen til microsoft og ser hva som skjer :p

Vis ikke det funker får jeg kjøpe meg en xbox arcade.

Du kan jo være heldig :) Har lest og hørt om folk som har sendt inn moddet 360er som er blitt reparert. Uten å betale noe.

 

Håper det tar lang tid med EXP systemet til gears 2. Sånn at de som er gode / spiller mye får betydlig høyere rank enn de som ikke gjør det.

Enig :D Spilte selv Horde i går, Gears 2 er egenltig elsk det også :love:

Lenke til kommentar

Endelig fikk jeg Killzone 2!!

Bedre på online en mighty Gears 2 :)

Så og si laggfritt når jeg hoster opp servere i Killzone 2, weee!!

 

Dette skal spilles som faen, og fikk PoP til 360 så bruker det spillet til å ha pause fra intens action som jeg får av Killzone 2!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...