Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det her man sier sånn lolomgfanboi til hverandre? I så fall vil jeg være med! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Har ikke blitt så mye konsoll på meg i det siste, gitt. Skal snart ha stort Guitar Hero: World Tour LAN, PS3en blir nok dratt frem igjen da Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kunne kanskje vært en idé og fjernet cachen. http://www.joystiq.com/2006/06/09/xbox-360...ode-discovered/Husk at det er button, og ikke bumper som jeg trodde. (Eller de kaller bumper for trigger, og button for bumper.) Birger Aha. Bumper er bumper og trigger er trigger. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er det her man sier sånn lolomgfanboi til hverandre? I så fall vil jeg være med! Nei, her kosesnakker vi og lever i skjønn og fredelig harmoni samme hvilken konsoll vi har. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, her kosesnakker vi og lever i skjønn og fredelig harmoni samme hvilken konsoll vi har. Jeg har hatt alle. Hadde riktignok bare wiien i 3 dager, og tok den aldri ut av pakken, men det telles vel det? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, her kosesnakker vi og lever i skjønn og fredelig harmoni samme hvilken konsoll vi har. LOLOMGFANBOI Nei, gull og grønne skoger her på Gamer! Det er rart det er krig i verden! Hvis de alle bare kunne sett hit.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har hatt alle. Hadde riktignok bare wiien i 3 dager, og tok den aldri ut av pakken, men det telles vel det? Her kryper dem fram fra grottene (360/PS3) fanboy. :@ Wii maskinen min er halvveis død ;( Annenhvert spill klikker midt under spillinga. Ikke at jeg spiller så grådig mye på den heller da, men det er stress å få fiksa reparasjon til den. BTW, mister man lagret data på konsollen hvis man sender den inn? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja vi får se korl lenge roen holder seg. Alle begynner med blanke ark og vel så det Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja vi får se korl lenge roen holder seg. Alle begynner med blanke ark og vel så det Whoey, Mala også jo! Mangler ikke så veldig mange veteraner nå.. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ganske imponerende postcount so far da, Laland. Satt du og ventet febrilsk på at forumet skullet åpne? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Whoey, Mala også jo! Mangler ikke så veldig mange veteraner nå.. Ser ut som at de fleste begynner å slå seg til ro nå ja. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ganske imponerende postcount so far da, Laland. Satt du og ventet febrilsk på at forumet skullet åpne? Gjorde det! Har av lan og prinsippgrunner ikke vært på diskusjon i helgen og bare MÅTTE få snakket litt nå! Blir neppe oppimot 80 innlegg om dagen heretter, though! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Regner med ein del av de gamle gode ikkje blir å oppdrive i like stor grad på det andre forumet med tiden, så må jo slå meg til ro i varmen her inne kjappest mulig Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mener at konsollkaféen er et sammensatt ord. Birger Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Mener at konsollkaféen er et sammensatt ord. Birger Helt riktig. Jævlig slitsomt å måtte drive å ha TO forum åpne, forresten Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja blir mye F5 trykking Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Helt riktig. Jævlig slitsomt å måtte drive å ha TO forum åpne, forresten Steng det andre. Bli hos oss! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Til gamer.no åpner en "Politikk og samfunn"-del så skjer ikke det, azz Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 So... Console gamezzzz. Lets talk about them. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg