Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det DSi på meg gitt. Fant jo aldri noen gamezone butikk her i Oslo, mulig den er nedlagt? Men kom over en gamestop butikk så jeg tok like godt turen innom der. Det ble DSi og Zelda da. Dette måtte nesten være skjebnen da de kun hadde en svart DSi inne og et brukt Zelda som jeg fikk for 250kr. Angrer jamen på at jeg ikke har denne saken før. Guri så moro den er. Så langt synes jeg denne lille saken er mer moro enn sin storebror. Nå gjelder det bare å skaffe seg alle spillene jeg ser folk skryter over. Først på listen er vel New Super Mario Bros og muligens FFIV om jeg finner tak i det her i byen. Frister også med et Ace atorney? spill

Lenke til kommentar
Nei har aldri spilt det. Jeg hadde en gang en gameboy med Zelda Links Awakening, men ble aldri noe mer enn det. Er det ikke slik at det er en haug med versjoner til DSen også? Hva er isåfall det beste, evt hva er forskjellen på spillene? Flere Pokemon?

Jeg ville gått for Pokemon Platinum. Det er det samme spillet som Diamond/Pearl, bare bedre. Det kommer også en remake av Pokemon Gold/Silver, men det kommer ikke ut før til neste år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...