User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nå kjøpte jeg meg mini ninjas.. blir gøy og prøve det Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet om gamezone kjører samme priser i butikk som på nett? Ser de har en rimelig pris på DSi og jeg kjeder meg forferdelig her på hotellrommet 300m fra en gamezone butikk. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vet om gamezone kjører samme priser i butikk som på nett? Ser de har en rimelig pris på DSi og jeg kjeder meg forferdelig her på hotellrommet 300m fra en gamezone butikk. Om butikken bare er 300 meter unna, kan du jo bare ta deg en tur dit å sjekke. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vet du hva. Det orker jeg ikke når jeg sitter med kompetansen til tusenvis her på gamer.no forumet. Oddsen for at noen vet det er vel rimelig stor, og da slipper jeg bomturen bortover bare for å bli skuffet med skyhøyepriser. For ikke å snakke om sjansen for at jeg gir inn for den høye prisen og ruinerer meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 :rolleyes: For å si det jeg tror: Prisene kan variere fra butikk til butikk. Jeg har aldri vært innom en Gamezone butikk så jeg vet ikke det for sikkert, men jeg vil tippe prisen er lavere på nettet. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 http://www.spillmagasinet.no/article2707761.ece godt gjort! de gjorde jo det samme på halo 3. creds! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Både Halo 3 og Halo ODST? Pussig sammentreff at de akkurat er Halo titler de "lekker" Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da ble det DSi på meg gitt. Fant jo aldri noen gamezone butikk her i Oslo, mulig den er nedlagt? Men kom over en gamestop butikk så jeg tok like godt turen innom der. Det ble DSi og Zelda da. Dette måtte nesten være skjebnen da de kun hadde en svart DSi inne og et brukt Zelda som jeg fikk for 250kr. Angrer jamen på at jeg ikke har denne saken før. Guri så moro den er. Så langt synes jeg denne lille saken er mer moro enn sin storebror. Nå gjelder det bare å skaffe seg alle spillene jeg ser folk skryter over. Først på listen er vel New Super Mario Bros og muligens FFIV om jeg finner tak i det her i byen. Frister også med et Ace atorney? spill Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg vet! DSi er vannvittig skøy! Har bare Pokémon Platinum som jeg har spilt med enn ti minutter, men det er til gjengjeld over 53 timer på under en uke. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Etter par timer med beta av Uncharted 2 er jeg totalt frelst GOTY hos meg by miles!!! Dette overgår det meste jeg har spilt av betaer, kansje spillet skriver seg inn blant det beste jeg har spillet ever når jeg skaffer det neste måned!!! B) Endret 15. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Nå er jo hvert eneste eksklusive ps3 spill GOTY hos deg da. Kan ikke huske sist det kom et eksklusivt ps3 spill du ikke syntes var fantastisk... Gleder meg selv til å prøve betaen som i dette øyeblikk er ferdig lastet ned. Endret 15. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da anbefaller du Pokemon da Laland? Har alltid lurt på hva "all the fuzz is about", men får vel muligens plukke det opp nå. Det er vel RPG, så hvordan er det i forhold til f.eks Final Fantasy? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har du ikke spilt Pokemon på Gameboy heller? Isåfall anbefaler jeg sterkt at du kjøper det nå Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det har ikke forandret seg stort siden de første spillene for 10 år siden. Kan anbefale det med glans! Har ingen erfaring med FF, though, så vil ikke si noe om hvorvidt de er like eller ikke. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nei har aldri spilt det. Jeg hadde en gang en gameboy med Zelda Links Awakening, men ble aldri noe mer enn det. Er det ikke slik at det er en haug med versjoner til DSen også? Hva er isåfall det beste, evt hva er forskjellen på spillene? Flere Pokemon? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 I denne sammenhengen så gjør det vel det ikke så mye mer moro at man snakker om en DSi og ikke vanlig DS/DS lite da Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nei, og DSen skal helt klart være rosa sånn som den som ligger på bordet her Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Nei har aldri spilt det. Jeg hadde en gang en gameboy med Zelda Links Awakening, men ble aldri noe mer enn det. Er det ikke slik at det er en haug med versjoner til DSen også? Hva er isåfall det beste, evt hva er forskjellen på spillene? Flere Pokemon? Jeg ville gått for Pokemon Platinum. Det er det samme spillet som Diamond/Pearl, bare bedre. Det kommer også en remake av Pokemon Gold/Silver, men det kommer ikke ut før til neste år. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Et spill som jeg virkelig vil anbefale på DS er Professor Layton and the Curious Village. Veldig bra, har masse gåter og hemmeligheter du kan finne, pluss en god historie. Faktisk et av de beste spillene jeg har spillt på DSen, og jeg har rundt 15 spill på den. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg har kommet langt i spillet, men brukt opp det meste av hint coins. Så nå er spillet ganske frustrerede, siden min intelligens slår veldig tydelig sprekker > Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg