Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud jeg sitter med følelser og tårer i øynene nå etter et oppdrag på Killzone 2, togoppdraget må være det beste jeg har spilt ever i et skytespill, holder alltid pusten omtrent når jeg spiller KZ2, heseblesende spill med desidert beste grafikk jeg har sett på konsoller idag!!!

 

Dæven KZ2 er nedskrytt, burde hatt 94% i snitt B)

Lenke til kommentar
Herregud jeg sitter med følelser og tårer i øynene nå etter et oppdrag på Killzone 2, togoppdraget må være det beste jeg har spilt ever i et skytespill, holder alltid pusten omtrent når jeg spiller KZ2, heseblesende spill med desidert beste grafikk jeg har sett på konsoller idag!!!

 

Dæven KZ2 er nedskrytt, burde hatt 94% i snitt B)

hvordan kan et hypa spill være nedskrytt?

Lenke til kommentar

Så også på videoen av the sabetour, kanskje et spill som av en eller annen merkelig grunn kommer til å havne i hyllen. Spillet virket ikke spesielt seriøst eller med en mørk og dyster historie. Virker mer som en blanding av The Club og COD.

 

Skulle gjerne sett at Rockstar lagde et slikt spill, altså motstandsbevegelse under 2. verdenskrig

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Att Killzone 2 mangler online co-op er en stort minus med spillet, det ser utrolig lekkert ut men i liket med det spillet mange setter det opp i mot Halo så er disse to veldig oppskrytte spill. Grunnen till att jeg maser om mangelen på online coop i K2 er att noen andre spill i den sjangeren har det og siden dette er fraværende på K2 kan det ikke bli annet en ett middelmådig fps i mine øyne.

Lenke til kommentar
Herregud jeg sitter med følelser og tårer i øynene nå etter et oppdrag på Killzone 2, togoppdraget må være det beste jeg har spilt ever i et skytespill, holder alltid pusten omtrent når jeg spiller KZ2, heseblesende spill med desidert beste grafikk jeg har sett på konsoller idag!!!

 

Dæven KZ2 er nedskrytt, burde hatt 94% i snitt B)

hvordan kan et hypa spill være nedskrytt?

 

Fordi Killzone 2 har et lavere snitt en samtlige 360 eksklusive spill der ute, sjekk selv viss du ikke tror på meg :)

Co-op hos meg er like sær som en onlinedel, får ingenting igjen bare noen badger, poeng og noen merker/ikoner...

Lenke til kommentar
Noen snille folk der ute som vil bytte en helt ny Champions online account med Fallout 3 til xbox?

Hvorfor vil du absolutt ha det til Xbox? Hvis PC'en din er kraftig nok til å dra Champions Online burde den da også klare å dra Fallout 3. Og hvis det er et singleplayerspill til PC du har lyst på, men du har lite penger eller føler for å bruke dem på andre ting, så er det jo én ting du kan gjøre;D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...