Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det er et RB(1) sett. Kablet trommesett, en kablet gitar og en kablet mikrofon uten spill. Bytt inn et spill per stykk og du får RB2 og GH:WT for 49,-. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Takker, Laland. GH:WT bestilte eg i helga til 99,- hos Elkjøp, så det tilbodet er ikkje så imponerande. RB2 og AC/DC trackpack derimot... Fristar veldig ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Snurreleif: Har du endret på innlegge mitt LOL sier jeg bare Det var ikke ment personlig mot deg Bare viste hvordan det hadde vært andre veien da alt er smak og behag, pluss at det ville ha vært overraskende å høre deg si at du bruker 360en mer enn PS3 Absolutt ikke vondt ment, men om du tok det slik kan jeg gjerne endre den/få den slettet. Jeg lo litt av den hehe. Djingo: Er man ikke en komplett gamer viss man ikke har Live? Synes det spørsmålet er bra jeg Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne saken MÅ jeg ha når jeg fpr ps3 Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Synes det er helt merkverdig at ingen bruker PS3en, den har plenty med eksklusive spill som har kommet ut, den holder meg lett i sjakk for tiden med KZ2, Infamous, Little Big Planet og kommende Uncharted 2 og Ratchet And Clank Er jo bare meg som ser noe i Sony ser det ut som av dem som har flere konsoller Det er 2 spill jeg spiller på 360en er Gears 1 og FIFA 09, alle dem andre er jeg lei "fullførte" Blir nesten litt glad når Live går ut, har ingen Mp spill jeg "må" spille... Viss jeg skulle velge mellom Live eller Forza 3 så er det egentlig veldig enkelt, Forza 3 by miles merkelig kor? det kommer lite eksklusive spill til begge konsoller. personlig spiller jeg multiplatform på x360 derfor blir x360 brukt mest, dette trur jeg også går igjen for flere, ettersom mange ofte liker kontrolleren og live bedre til x360. om man som meg kun spiller ps3 på eksklusive spill så blir den naturligvis brukt lite, akkurat som din x360 blir brukt lite ettersom du spiller dine multiplatform spill på ps3. trenger ikke akkurat være sherlock holmes for å skjønne såpass Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne saken MÅ jeg ha når jeg fpr ps3 Det der må faktisk være det mest fantastiske som har skjedd med PS3 siden launch. Om Xbox kontrollen funker optimalt med det der bestiller jeg den på flekken. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ble småklam av den selv! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Djingo: Er man ikke en komplett gamer viss man ikke har Live? Synes det spørsmålet er bra jeg Har du ikke Live, så har du ikke muligheten til å spille online på noen av spillene som tilhører Xbox, så nei, da syns jeg ikke du er en "komplett" gamer. Når det i tillegg virker som du ikke orker å betale bare for å få frem et poeng så virker det bare tragisk. Virker jo ikke som om det er økonomien din det skorter på Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne saken MÅ jeg ha når jeg fpr ps3 Den der vil jeg ha. x360-kontrolleren er så utrolig mye mer behagelig å spille med. Muligens tidenes beste håndkontroller etter min mening. Får vondt i hendene etter en time med ps3-kontrolleren. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Blir sikkert en grusom pris hvis man plusser på toll, porto og moms. Får håpe den kommer til norge! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Muligens, men jeg håper (og tror!) at det er verdt det. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne saken MÅ jeg ha når jeg fpr ps3 Det der må faktisk være det mest fantastiske som har skjedd med PS3 siden launch. Om Xbox kontrollen funker optimalt med det der bestiller jeg den på flekken. Her kan du se. Den funker helt fint Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Som mottoet mitt sier på fjesboken er innen politisk syn er dette: Samme hvem som styrer Norge, bedre blir det aldri!!! Men tror diskusjon angående valget kan ta i en annen tråd Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ferdig med Halo 3 igår...synes dette var et alt for oppskrytt spill....langt ifra dårlig men en ser klart at fanboys der ute har hypa dette WAY to much opp.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Synes det selv, dog jeg digga Halo 1 og 2. Så var virkelig Halo 3 ikke noe mer enn et greit spill, like hypet som Killzone 2 spør du meg. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Min leading plattform er helt klart 360 selv om jeg også har PS3 men velger 360 foran pga att jeg føler att kontrollen til 360 sitter bedre og hvis andre har andre preferanser enn meg selv så må de få lov til dette og ikke syntes det er "rart" att andre velger den stikk motsatte av hva jeg selv gjør. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Synes Halo 3 var mye bedre enn Halo 2. Halo 2 var en liten skuffelse for meg, særlig etter det fantastiske Halo. Halo er det skytespillet på konsoll jeg har rundet flest ganger på alle vanskelighetsgradene etter GoldenEye. Et av mine største ønsker er at de kan bli enige om rettighetene på GoldenEye og gi det ut på Wii og Live Arcade. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 *Kremt* Og PlayStation Store. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Rare (nå eid av MS) lagde spillet som dengang ble gitt ut av Nintendo. Activision eier rettighetene til James Bond tittelen. Hvis det noen gang kommer en remake, så er det neppe til PSN. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Om Goldeneye skulle komme til PSN er det ikke annet enn forunderlig, eller en gigantisk pengesekk inne i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg