Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snurreleif: Har du endret på innlegge mitt LOL sier jeg bare

 

Det var ikke ment personlig mot deg ;)

Bare viste hvordan det hadde vært andre veien da alt er smak og behag, pluss at det ville ha vært overraskende å høre deg si at du bruker 360en mer enn PS3 :)

 

Absolutt ikke vondt ment, men om du tok det slik kan jeg gjerne endre den/få den slettet.

Jeg lo litt av den hehe.

Djingo: Er man ikke en komplett gamer viss man ikke har Live? Synes det spørsmålet er bra jeg :p

Lenke til kommentar
Synes det er helt merkverdig at ingen bruker PS3en, den har plenty med eksklusive spill som har kommet ut, den holder meg lett i sjakk for tiden med KZ2, Infamous, Little Big Planet og kommende Uncharted 2 og Ratchet And Clank :)

 

Er jo bare meg som ser noe i Sony ser det ut som av dem som har flere konsoller

 

Det er 2 spill jeg spiller på 360en er Gears 1 og FIFA 09, alle dem andre er jeg lei "fullførte"

Blir nesten litt glad når Live går ut, har ingen Mp spill jeg "må" spille...

Viss jeg skulle velge mellom Live eller Forza 3 så er det egentlig veldig enkelt, Forza 3 by miles :)

merkelig kor? det kommer lite eksklusive spill til begge konsoller. personlig spiller jeg multiplatform på x360 derfor blir x360 brukt mest, dette trur jeg også går igjen for flere, ettersom mange ofte liker kontrolleren og live bedre til x360.

 

om man som meg kun spiller ps3 på eksklusive spill så blir den naturligvis brukt lite, akkurat som din x360 blir brukt lite ettersom du spiller dine multiplatform spill på ps3.

 

trenger ikke akkurat være sherlock holmes for å skjønne såpass ;)

Lenke til kommentar
Djingo: Er man ikke en komplett gamer viss man ikke har Live? Synes det spørsmålet er bra jeg :p

 

Har du ikke Live, så har du ikke muligheten til å spille online på noen av spillene som tilhører Xbox, så nei, da syns jeg ikke du er en "komplett" gamer. Når det i tillegg virker som du ikke orker å betale bare for å få frem et poeng så virker det bare tragisk. Virker jo ikke som om det er økonomien din det skorter på ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...