Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt merkverdig at ingen bruker PS3en, den har plenty med eksklusive spill som har kommet ut, den holder meg lett i sjakk for tiden med KZ2, Infamous, Little Big Planet og kommende Uncharted 2 og Ratchet And Clank :)

 

Er jo bare meg som ser noe i Sony ser det ut som av dem som har flere konsoller

 

Det er 2 spill jeg spiller på 360en er Gears 1 og FIFA 09, alle dem andre er jeg lei "fullførte"

Blir nesten litt glad når Live går ut, har ingen Mp spill jeg "må" spille...

Viss jeg skulle velge mellom Live eller Forza 3 så er det egentlig veldig enkelt, Forza 3 by miles :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Jeg er lei Uncharted og Heavnly Sword. Fullførte aldri mer enn under et kvarter før jeg ga opp. LBP er for mye barnespill for min del, tiltross for jeg er en av de få på vennelista mi som har spilt Viva Pinata på 360. KZ2 er bare Halo 3 med bedre grafikk og dårligere story, bare et greit spill ikke noe å skryte opp i skyene(begge spillene altså).

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Synes det er helt merkverdig at ingen brukerXbox 360en, den har plenty med eksklusive spill som har kommet ut, den holder meg lett i sjakk for tiden med Halo 3, Lost Odyssey, Gears of War 2 og kommende Alan Wake og Splinter Cell Conviction :)

 

Er jo bare meg som ser noe i Microsoft ser det ut som av dem som har flere konsoller

 

Det er 2 spill jeg spiller på PS3en er Killzone 2 og Resistance, alle dem andre er jeg lei "fullførte"

Blir nesten litt glad når nettet mitt tok kvelden, har ingen Mp spill jeg "må" spille...

Viss jeg skulle velge mellom nett eller Forza 3 så er det egentlig veldig enkelt, Forza 3 by miles :)

 

 

Men Toman da :o

Lenke til kommentar
Stem borgelig og døm norge og deres velvære til helvete. Stem for sosialistene og miljøet!:) takker

 

Siste politiske kommentar.. Bare vær naiv og stem sosialistisk.. Det funker ikke i en virkelig verden... Dere kommer nok til å innse det når dere blir eldre B) ikke uten grunn at de fleste raddissene fra 70 tallet er blitt konservative med åra.. Man tar til fornuft..

 

og angående miljøet, så finnes det ikke en eneste politiker i verden som har baller til å gjennomføre de tiltak som må til for å virkelig endre verden.. For det vil medføre altfor drastiske endringer i våre liv.. Hybridbiler er bare tull og tøys og forandrer ikke mye..

 

Men nok schmada...

Endret av niggle
Lenke til kommentar
Snurreleif: Har du endret på innlegge mitt LOL sier jeg bare

 

Det var ikke ment personlig mot deg ;)

Bare viste hvordan det hadde vært andre veien da alt er smak og behag, pluss at det ville ha vært overraskende å høre deg si at du bruker 360en mer enn PS3 :)

 

Absolutt ikke vondt ment, men om du tok det slik kan jeg gjerne endre den/få den slettet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...