AtleBer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Er det slik at ps3 slim har dårligere hardware i seg en den store? Isåfall skjønner jeg ikke helt hvorfor folk gidder å bytte. Hva er det som er så stor fordel med at konsollen er litt mindre? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tvert imot er vel PS3 Slim hardwaremessig lik eller bedre enn sin storebror. Mener å ha lest om små ytelsesøkninger i CELL til tross for lavere strømforbruk. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Denne må postes en gang til for noen ikke skjønner at det er forskjeller: http://www.pre-order-ps3.co.uk/ps3slim/ps3...0gb-ps3-fat.asp Jeg har sendt min PS3 nå og om et par timer har jeg PS3 Slim Kan ramse opp selv hva som er bedre: Tar mindre strøm, derimot mindre varmeutvikling Større HDD, ja jeg vet du kan oppgradere men det teller ikke her... Er en bedre Cell i PS3en, dette er bekreftet fra IBM Er mindre en sin storebror Endret 5. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Om 5 dager kommer LPB-demoen, hvis jeg synest det er bra, kjøper jeg LPB GOTY Edition og blir med i Mod Nation Beta. http://blog.us.playstation.com/2009/09/sac...t-week-edition/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg kommer ikke til å skifte ut min tykke ps3 for slim modellen, derimot kan det hende jeg kjøper slim modellen i tillegg Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Beholder selvfølgelig min shiny 60GB eg også. Pr. i dag haster det ikke å få fatt på Slim versjonen, men ser ikkje bort i fra at den blir kjøpt ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er dritfornøyd med PS3 Slim Rolig og lekker der den ligger i tvbenken min!!! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 er relativt fornøyd med det store vaffeljernet jeg har i steriobenken min også Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Huff slutt å snakk om PS3, kommer da på at jeg vil ha en Men før den tid slukker jeg mine sorger med billig-bestilling fra Play.com! Og inntil de endelig kommer i postkassen gjør jeg meg "ferdig" med Batman Arkham Asylum Mangler bare noen Extreme-Challenges nå, så har jeg 100%. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Om 5 dager kommer LPB-demoen, hvis jeg synest det er bra, kjøper jeg LPB GOTY Edition og blir med i Mod Nation Beta. LPB, latino public broadcasting Endret 5. september 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Så utrolig mye artigere, bedre og mer variert Motorstorm: Pacific Rift er enn Motorstorm. Fjellbanene er helt magiske. Gleder meg til å få testet 4-player split-screen på dette. Noen som forresten vet om Ratchet & Clank: A Crack in Time blir et spill med litt varighet slik som ToD eller om det blir slik som QfB som var over på to timer? Edit: Lefdal.com selger FIFA 10 for PS3 og X360 til 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rchtext=fifa+10 Endret 8. september 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 elkjip også. mye artig! gleder meg som en unge! og demoen kommer vel i morgen! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://technabob.com/blog/2006/11/26/retro...e-nintendo-wii/ Kult skin til wii'en.. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Edit: Lefdal.com selger FIFA 10 for PS3 og X360 til 399,- http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...rchtext=fifa+10 Takk for tipset. Da var det bestilt. Gratis frakt var det også! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Gamer wants you for halo 3 tournament Sign up here Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Til dere som er over 18: Stem borgerlig, slik at vi får fjernet 200-kroners grensen på import fra utlandet. Får vi Erna som minister, blir grensen oppjustert til 1000 kroner. Minner om at nesten alle nye spill koster 350 spenn i England Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 ... Er jo bare å sørge for at de som sender setter verdein på pakken under 200,- NOK. Eller bestille spill fra Norge Absolutt alt jeg har kjøpt fra utlandet, har jeg fått selger til å sette verdien til under 200NOK. Gjør de ikke det, så kjøper jeg ikke derifra! Nuff said! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Til dere som er over 18: Stem borgerlig, slik at vi får fjernet 200-kroners grensen på import fra utlandet. Får vi Erna som minister, blir grensen oppjustert til 1000 kroner. Minner om at nesten alle nye spill koster 350 spenn i England Takk for tipset. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) ... Er jo bare å sørge for at de som sender setter verdein på pakken under 200,- NOK. Eller bestille spill fra Norge Absolutt alt jeg har kjøpt fra utlandet, har jeg fått selger til å sette verdien til under 200NOK. Gjør de ikke det, så kjøper jeg ikke derifra! Nuff said! Svært få seriøse butikker som gjør det.. Du kan jo f.eks forsøke å få play til å gjøre det.. Njet, funker ikke.. Mulig det er noen få butikker som gjør det, men blir som regel slutt på det når tollvesenet får nyss om det. Endret 11. september 2009 av niggle Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 http://ps3.ign.com/articles/102/1023568p4.html Ser ut som at Need For Speed Shift blir bra Jeg kjøper nok Need For Speed Shift til PS3 isteden for Forza 3 da 360en ikke støtter G25 :rolleyes: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg