Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Hvis man kun bryr seg om spillene og ikke om selve maskinene utseende, hvorfor dabofra to spill for en i bunn og grunn klin lik maskin? Liten selvmotsigelse.

 

Klin lik maskin er det nok ikke, tester sier at den loader raskere, større harddisk, tar mindre strøm, sånne ting bryr jeg meg faktisk om. Hvorfor ikke ta rotta på 2 spill som du aldri gidder å spille mer, hos meg er det en selvfølge, er man lei noen spill og vurderer å selge/bytte dem så gjør jeg det lett.....

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen andre enn meg som skal bytte inn en PS3 med to spill og 400,- for å få seg PS3 Slim? (EB Games/Gamestop)

 

Er veldig i tvil på om jeg skal bytte inn Wiien min og alle spillene, ender vel opp på noen hundre kroner i mellomlegg da. Får tenke på det i løpet av helga. Sa til meg på Game at tilbudet bare varte til i starten av neste uke, så bør vel kjappe meg.

 

Det som holder meg mest igjen er at jeg kommer til å sprenge matbudsjettet mitt på PS3-spill :p

Lenke til kommentar

Jeg vil ha Black Edition....Dener jo så mye kulere.

Gamestop hadde til 79.99 pluss en god del i shipping, så det kom på 109 og noe. Jeg har kjøpt White Edition derfra, men på Play.com hadde de black edition til 90 og noe... Der stod det gratis levering... Så det ville jo bli billigere på play.com.

Nå, selvfølgelig, får jeg ikke avbrutt min bestilling fra Gamestop...

Lenke til kommentar
Siden jeg ga 1500,- for min PS3 40GB, og så lite som 240,- for to spill jeg kan bytte inn så blir det 1740+400=PS3 Slim for 2140,-. Jeg skal jaggu slå til!

 

Jeg også vurderer dette. Bortsett fra at linux støtten faller bort, er det noe annet som er mer negativt med slim enn vanlig versjon?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...