Toman18 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hvis man kun bryr seg om spillene og ikke om selve maskinene utseende, hvorfor dabofra to spill for en i bunn og grunn klin lik maskin? Liten selvmotsigelse. Klin lik maskin er det nok ikke, tester sier at den loader raskere, større harddisk, tar mindre strøm, sånne ting bryr jeg meg faktisk om. Hvorfor ikke ta rotta på 2 spill som du aldri gidder å spille mer, hos meg er det en selvfølge, er man lei noen spill og vurderer å selge/bytte dem så gjør jeg det lett..... Endret 3. september 2009 av Toman Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen andre enn meg som skal bytte inn en PS3 med to spill og 400,- for å få seg PS3 Slim? (EB Games/Gamestop) Er veldig i tvil på om jeg skal bytte inn Wiien min og alle spillene, ender vel opp på noen hundre kroner i mellomlegg da. Får tenke på det i løpet av helga. Sa til meg på Game at tilbudet bare varte til i starten av neste uke, så bør vel kjappe meg. Det som holder meg mest igjen er at jeg kommer til å sprenge matbudsjettet mitt på PS3-spill Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er det bare større hardisk du trenger kan du bruke en annen enn den som følger med konsollen og du slipper også å betale blodpris for byttinga. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Gamezone har white edition av AC2 nå for 600 kr Endret 3. september 2009 av Fenix Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 http://www.pre-order-ps3.co.uk/ps3slim/ps3...0gb-ps3-fat.asp Her står det hva som er forskjellene mellom PS3 80GB skinnende og PS3 Slim 120GB Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Siden jeg ga 1500,- for min PS3 40GB, og så lite som 240,- for to spill jeg kan bytte inn så blir det 1740+400=PS3 Slim for 2140,-. Jeg skal jaggu slå til! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jeg den eneste i hele verden som skal beholde min originale Playstation 3? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gamezone har white edition av AC2 nå for 600 kr Jeg forhåndsbestillte meg Black Edition hos cdon til PS3 for en stund siden, men nå er ikke det mulig lengre. Er det noen stor forskjell fra White til Black Edition egentlig? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Figurene er ikke like, på Black Edition får du 3 extra oppdrag, på White får du ét oppdrag Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ok, søkte etter dem nå, og Black Edition-figuren var mye tøffere synes jeg. Ser ut som du får med en bok også i Black Edition. http://www.incgamers.com/News/18093/assass...-game-exclusive Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Er jeg den eneste i hele verden som skal beholde min originale Playstation 3? Jeg skal også beholde min. Jeg vil også ha Black edition av Assassin's Creed 2. Noen som vet hvor det går ann å bestille det? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 De har Black Edition hos cdon, men det er kun til pc de har igjen. Ellers må du kjøpe fra play.com, men det kan bli dyrt. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Gamestop skulle få det, vet ikke helt når Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg vil ha Black Edition....Dener jo så mye kulere. Gamestop hadde til 79.99 pluss en god del i shipping, så det kom på 109 og noe. Jeg har kjøpt White Edition derfra, men på Play.com hadde de black edition til 90 og noe... Der stod det gratis levering... Så det ville jo bli billigere på play.com. Nå, selvfølgelig, får jeg ikke avbrutt min bestilling fra Gamestop... Lenke til kommentar
Terje Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Siden jeg ga 1500,- for min PS3 40GB, og så lite som 240,- for to spill jeg kan bytte inn så blir det 1740+400=PS3 Slim for 2140,-. Jeg skal jaggu slå til! Jeg også vurderer dette. Bortsett fra at linux støtten faller bort, er det noe annet som er mer negativt med slim enn vanlig versjon? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Ser du bort ifra at Slim mangler Linux-støtte, så er det kun det kosmetiske (i mine øyne) som er negativt i forhold til originalen. Ellers får du en mindre maskin som bruker mindre strøm, jobber raskere og gir deg større harddisk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Andre som også slo til på Play.com sine tilbud idag til PS3? Huff blir alt for mange spill i hylla....panic!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan konsollen ser ut bryr meg midt i der ryggen skifter navn (hint: ikke nakken). PS3'n er for høy for TV-hyllen min nå; en som er alt fra to centimeter lavere og nedover hadde passet konge. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tom Nordli quotes er no go Laland. Stop it. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Da har jeg bestemt jeg skal ha PS3 Slim, benytter tilbudet på GameStop imorgen Jeg kjøpte jo min PS3 80 GB for 2500kr så jeg tjener litt på dette tilbudet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg