Essem Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Gamestop har hatt det tilbudet en stund. Gjelder en del nye spill som kommer i høst. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De har et lignende tilbud, men skal du ha ODST må du ha to spill + 200 kroner. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nå har plutselig internettkanalen til wii blitt gratis igjen.. Til info.. Kan også legge til at de som allerede har kjøpt kanalen vil få kompensasjon i form av et gratis valgfritt NES-spill. Herlig Den internettkanalen er ikke akkurat så mye å skryte av for å si det sånn. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nintendo Wii har ihvertfall en nettbrowser, skulle ønske 360 hadde det også.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Skulle ønske Wii hadde en slushmaskin jeg. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hva skal du med en slushmaskin på denne tiden? Det er så typisk deg å alltid fremme slush foran kaffe eller te. Håper du blir banna snart. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Innovasjon vet dere jenter! Nintendo er all about innovation. Mens kaffe og te er glovarme drikker er slush en ice-coom beverage. Man kan ikke argumentere mot det. Makan til trangsynthet. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nintendo Wii har ihvertfall en nettbrowser, skulle ønske 360 hadde det også.... ja.. what the hell is up with that ? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Noen som har tenkt å gå til innkjøp av ODST? Må si jeg vurderer det sterkt. Kan liksom ikke få nok av historien i Halo. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 har ikke spilt et eneste halo spill.. ikke planer om det heller Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Skulle ønske Wii hadde en slushmaskin jeg. Da kunne du jo fått bruk for all olivenoljen din. Halo 3: ODST skal jeg nok ikke ha med mindre de har endret mye fra Halo 3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg skjønner ikke greia, olje og slush? Halo 3: ODST skal i hus. En del på vennelista mi kommer til å spille firefight og MP sikkert. Og storyen og gameplayet er bra nok, og bedre enn mye av det andre drittet som har kommet i år. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Selv er jeg littt usikker på om jeg skal slå til på ODST. Hadde særemne om historien i Halo rundt Combat Evolved og den første boka, så rent story messig er jeg litt interessert å se hva dem opplever nede på (den planeten de lander på, husker ikke navnet, jorda?). Gameplay messig tror jeg ikke det blir så mye nytt utenom at man faktisk tåler mindre, kan hoppe lavere osv. Troor jeg venter til MW2. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noe må du jo bruke oljen til. Men nettlesere på konsoller har jeg aldri skjønt poenget med når en PC gjør det mye bedre. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ser for meg at nettleser på en konsoll er mest for de som bruker konsollen som mediacenter maskin! Har prøvd å surfe på webben på en ps3, og det var ikke en videre behagelig opplevelse. Riktig nok bare med håndkontroll.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Noen andre enn meg som skal bytte inn en PS3 med to spill og 400,- for å få seg PS3 Slim? (EB Games/Gamestop) Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Frister faktisk med det tilbudet der Laland!! Jeg driter i hvordan maskinene ser ut, det er spillene som skal stå for underholdningen, ikke hvordan den ser ut... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Skal ikke bytte til slimutgaven av PS3 fordi jeg er avhenging av å ha min 60 gb av PS3 gående siden den er den eneste versjonen her i europa som spiller ps2 spill. Dropper Halo ODST da det er flere andre titler som kommer utover som jeg har mere lyst på, Need for speed shift (multi), Forza 3 (360), Blur (Multi), Fifa2010 (Multi), Uncharted 2 (Ps3), Modern Warfare 2 (Multi) for å nevne de som står øverst på shoppinglista. Takk hadde sneket seg inn en lei skriveleif her, hehe Endret 3. september 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hvis man kun bryr seg om spillene og ikke om selve maskinene utseende, hvorfor dabofra to spill for en i bunn og grunn klin lik maskin? Liten selvmotsigelse. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Skal ikke bytte til slimutgaven av PS3 fordi jeg er avhenging av å ha min 60 gb av PS3 gående siden den er den eneste versjonen her i europa som spiller ps2 spill. Dropper Halo ODST da det er flere andre titler som kommer utover som jeg har mere lyst på, Need for speed shit (multi), Forza 3 (360), Blur (Multi), Fifa2010 (Multi), Uncharted 2 (Ps3), Modern Warfare 2 (Multi) for å nevne de som står øverst på shoppinglista. Forstår da ikke at det går ann å ha lyst på Need For Speed: SHIT da ? Men fra spøk til alvor, vurderer også å bytte inn min feite PS3 mot en Slim, mest på grunn av at jeg tror jeg kommer til å trenge en større harddisk nå framover. PS3 har blitt min "main-console" nå også, så jeg tror jeg må gå for denne oppgraderingen! Veldig nice tilbud det med å bytte inn to brukte spill + 1kr for blant annet AC2 og Uncharted 2, men hva slags spill kan man bytte inn? Alt utenom Fifa, Need For Speed og sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg