Mr. Pants Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Uææh D:!!, et av mine definitive favorittspill ble akkurat sammenligna med mariokart, og sammenligningen virker ikke så galen heller D: Er det noe galt med å bli sammenlignet med Mario Kart da? Nå sammenlignet jeg også bare filosofien bak spillene. Det er jo klart at det er en del forskjeller mellom spillseriene. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Likevel, jeg føler meg brått dummere nå Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Edit: dropper denne da. Endret 1. september 2009 av Joakim Crichton Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Dette sier jeg èn gang. Diskusjon om enkeltbrukere skal vi holde oss unna. Er det noe dere reagerer på, send en PM til den aktuelle brukeren eller en moderator! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Imponerende hvor mange ganger Rockstar har lagd GTA-trailere og de har alltid fenget folk. Trailern til The Ballad of Gay Tony legger seg inn i rekken over de mange bra trailerne de har lagd. Ble faktisk litt ivrig på å plukke opp Vice City igjen etter trailern. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ja, håper på en slags gta vc 2 med balad of gay tony Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nå har plutselig internettkanalen til wii blitt gratis igjen.. Til info.. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nå har plutselig internettkanalen til wii blitt gratis igjen.. Til info.. Kan også legge til at de som allerede har kjøpt kanalen vil få kompensasjon i form av et gratis valgfritt NES-spill. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hviss noen har lyst ¨å se en rosa buss fly på gta IV join meg GT: SKATE KONGEN Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Morroa er over, han som hacket stakk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Add han som venn! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehe, se på denne gameplay-videoen for Raven Squad. Hør hvor "fantastisk dyktige" de som lager stemmene er http://www.gamespot.com/pc/action/ravensqu...ger/review.html Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sett det før. Helt utrolig hvor forferdelig hun dama høres ut. Litt på nivå med "all your base are belong to us". Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg lastet ned Internet channel igår når jeg fant nyheten på en annen side, digg å ha nettleser på 2 konsoller så slipper jeg å sitte på pcen for å lese gamingnyheter osv Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hehe, se på denne gameplay-videoen for Raven Squad. Hør hvor "fantastisk dyktige" de som lager stemmene er http://www.gamespot.com/pc/action/ravensqu...ger/review.html Har også sett den før. Skremmende dårlig voice acting. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg lastet ned Internet channel igår når jeg fant nyheten på en annen side, digg å ha nettleser på 2 konsoller så slipper jeg å sitte på pcen for å lese gamingnyheter osv På førsten kommer du sikkert til å gjøre fordi du kan og syntes det er morsomt, men etterhvert går til pcen igjen fordi du merker at det er mye lettere. Sånn er det iallefall veldig ofte med meg. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I dag er en trist dag.... ODST er sluppet ut på diverse torrent sider. Microsoft kommer nok ikke til å bli glad. Viss du er en av de som hvill vite alt om et spill så kan du også gå på youtube å se masse nye videoer fra spillets start til spillets slutt. Jeg der imot skal jeg neppe se noen story relaterte videoer. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Skjønner ikke hva som er bra enten med Halo3 eller Killzone2 men smaken er som baken mye dritt i mellom Endret 2. september 2009 av whackedorange Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Da skjønner du ikke det, og andre skjønner noe helt annet. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Nesten overrasket at det ikke kom ut før, MS hadde jo regnet med at i overkant av 100 personer worldwide hadde skaffet seg en kopi. Innbytte tilbud på Game forresten, Halo 3:ODST mot to brukte spill for én krone. Usikker på om Sgt. Johnson er med da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg