Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halo 3 banker gørret ut av Killzone 2 for å si det pent. Killzone 2 har naturligvis bedre grafikk, men det er alt.. Men du er kanskje grafikkhore ;)

Man må ikke være grafikkhore siden man påstår at Killzone 2 er bedre enn Halo 3. Er man en person som satser på god våpenfølelse, gode animasjoner, fysikk, lyssetting, lydbilde og føle at du virkelig er i en krig, så trur jeg det lett blir KZ2 foran Halo 3.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Klarer ikke å se dem knalltitlene som er eksklusive til 360 som skal komme, er bare Forza 3 jeg vil ha... B)

Kjenner 2 som har kjøpt seg en PS3 Slim og aldri har likt Sony og han ene har aldri spilt på en konsoll før, tror Sony har noe på gang med PS3 Slim!! :rolleyes:

 

Hadde jeg ikke hatt PS3 nå så hadde jeg jammen slått til imorgen med å skaffe en!!

 

 

Hvor kommer dette oppgulpet fra? Får du betalt spenn av Nordisk film for å spre glorie over ps3?

Det jeg finner litt finurlig, er at du elsker Killzone 2, men liker ikke Halo 3.. For meg som har spilt gjennom begge, så skurrer dette veldig.

 

Halo 3 banker gørret ut av Killzone 2 for å si det pent. Killzone 2 har naturligvis bedre grafikk, men det er alt.. Men du er kanskje grafikkhore ;)

Vi har noe som heter personlige meninger her på forumet vi, men det har du tydlighvis ikke hørt om..

Lenke til kommentar
Å si at enten Halo 3 suger eller killzone 2 suger er å være totalt drita og ikke ha smak i det hele tatt. Begge er jo konge! =) men seff er det smak sak, jeg er bare lei av propaganda fra begge sider, hva faen er galt ? kan man ikke nyte alle mulig spill uten å smøre drit på veggen og på konsollene!

 

 

er jo egentlig enig. Blir bare provosert av at Toman helt uten grunn gulper om at den ene konsollen er så overlegen alle andre. Gang på gang forsøker han å trolle forumet, og dessverre, jeg bet på agnet idag..

Lenke til kommentar
Han troller da ikke, han liker bare en konsoll bedre enn den andre. Det er vel 100 andre på forumet som også gjør det. :)

 

 

Det er vel mer måten Toman påstår at han er objektiv, og i samtlige innlegg av han som jeg har lest (i en tråd der det diskuteres) trekker frem noe negativt med Xbox 360.

 

Greit nok, folk skal få like en konsoll mer enn en annen, det gjør vi alle, men måten Toman skriver innleggene sine på opphauser som regel til unødvendig kjekling samtidig som han liker å gjøre seg selv til offeret.

 

 

Edit: og det er MIN personlige mening/erfaring.

 

Editx2: Mente selvfølgelig Objektiv

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Det er alt for mange barn på dette forumet, snart er det like ille som kommentarene på GT.

 

Jeg vet om mange som har droppet dette forumet, nettopp pga. idiotiske brukere som skal kaste opp i hver eneste tråd.

Jeg er sikkert ikke den eneste som vet om disse, så Gamer.no, mister mange potensielle brukere pga. dette.

 

Det er synd internett er så upersonlig, ellers tror jeg folk ville oppført seg på en helt annen måte.

 

@Snurreleif, du er ikke den eneste.

Endret av Bertelsen
Lenke til kommentar

i fare om å få alle fanboysa united mot meg, så må jeg bare si at jeg synes både halo 3 og killzone 2 var møkk? :p

 

skjønner jo seff at de begge er Great Sucess! etter hvor mye de har solgt og at de har ålreit grafikk og slikt, men ingen av spillene bringer noe nytt what so ever. å spille de var for meg totalt uengasjerende og jeg ble virkelig skuffet. Hadde gleda meg mye til killzone 2 men var liksom ingen ting der som ga mersmak. Halo 3 hadde jeg ikke noe særlig forventinger til siden jeg ikke var noe fan av 1ern og 2ern.

 

tar cod 4, dead space, bioshock, gears 2, mirrors edge anyday, når jeg spilte de og etterpå følte jeg spillene ga meg et hyggelig minne, en opplevelse utenom det vanlige eller noe i den duren.

 

kan jo også legge til at alle har selvfølgelig forskjellig smak og alle kan ikke like det samme, mener ikke at alle andre skal mislike halo og killzone, jeg føler bare rent spillopplevelse så gjorde de nothing for meg.

 

lett å bli lei alle oppgulpa til toman, men er jo søtt at han er så glad i maskina si:)

som jeg har sagt før det går ann å si noe positivt om ps3 uten å sammenligne det opp mot x360 hver gang.

 

skal vi se nå..

 

eks 1

"Jeg gleder meg til Uncharted 2, det ser virkelig lovende ut. Lekker grafikk og jeg har hørt de utnytter plassen på bluray disken til det maksimale!"

 

 

eks 2

"Jeg gleder meg til Uncharted 2, det ser virkelig lovende ut. grafikken er mye bedre enn jeg har sett på x360 og spillet kunne ikke vært laga på xbox360 engang fordi den ikke er kraftig nok og mangler bluray"

 

eks 1 er en uprovoserende og ålreit, mens eks 2 kan virkelig starte litt kvalme.

 

fattar ni forskjellen? :)

Endret av zell
Lenke til kommentar

Halo-serien er etter min mening Microsofts svar på Mario Kart. Jeg vet det høres rart ut, men jeg skal prøve å begrunne det.

 

-Grafikken er enkel, fargerik og uprovoserende.

-Gameplayet er enkelt å komme inn i, men vanskelig å mestre.

-Stort fokus på multiplayer(begge spillene støtter 4 player lokal multiplayer)

 

Det jeg mener med påstanden min er at Halo og Mario Kart appellerer til så mange som mulig. Til tross for spillenes oppbygning har jeg også lett for å forstå at folk ikke liker slike spill. Det er her de mer spesialiserte spillene kommer inn: Spill med realisme, spill med RPG-elementer, spill med mer fokus på 1-spiller osv.

Lenke til kommentar

GG Bebeluv, jeg liker enda Little Big Planet :). Og det var selvfølge kjekt å spille med deg igjen :)

 

Og til dere som har utbrudd, har jeg nevnt noe her KZ2 vs Halo3?? Har ikke antydet det nå i dem siste månedene så jeg skjønner ikke hva dere fyrte opp mot... Skulle tro man ikke kan poste noe som helst og spesielt når det kommer fra meg...

Zell: Jeg er glad i alle 3 maskinene så jeg skjønner ikke bable ditt der, men er glad i PS3 mer ja pga den har spill jeg ikke får spilt på 360en....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...