Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig at ingenting har feilet 360 konsoller og ekstra utstyr her inne, hmmm. Er en av dem som har maks uflaks med 360 maskiner og utstyr ;), og det kan ikke fortsette for da kutter jeg ut Live osv fordi jeg ikke har råd til alt det andre som går til skraphaugen av ekstra utstyr til 360... Ene kontrolleren måtte jeg holde helt stille viss jeg beveget den så får jeg meldingen: Please reconnect controller, dette har ikke skjedd med dem kontrollerene som har motion i seg som Wii/PS3...

 

Ekstra utstyret er dyrt og blir fort ødelagt...

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Merkelig at ingenting har feilet 360 konsoller og ekstra utstyr her inne, hmmm. Er en av dem som har maks uflaks med 360 maskiner og utstyr ;), og det kan ikke fortsette for da kutter jeg ut Live osv fordi jeg ikke har råd til alt det andre som går til skraphaugen av ekstra utstyr til 360... Ene kontrolleren måtte jeg holde helt stille viss jeg beveget den så får jeg meldingen: Please reconnect controller, dette har ikke skjedd med dem kontrollerene som har motion i seg som Wii/PS3...

 

Ekstra utstyret er dyrt og blir fort ødelagt...

Når man kaster kontroller i veggen så går det sånn, snakker av egen erfaring. De kontrollene blir ikke sånn helt uten videre.

Lenke til kommentar
Merkelig at ingenting har feilet 360 konsoller og ekstra utstyr her inne, hmmm

 

Nå er vi jo kun en prosent av forumets brukere her inne, så selv om de få som "vanker" på kafèen ikke har verken tilkoblings-problemer med kontrollene, eller sprukne headsets så kan det i teorien hende at 99% av de andre har det.

Bare synes du har en sånn "anti-Xbox" tone i skriveriene dine, du kan for all del ha det, men etter å ha lest flere av postene dine så lurer jeg på hvorfor du fortsatt har en Xbox.

Lenke til kommentar
Merkelig at ingenting har feilet 360 konsoller og ekstra utstyr her inne, hmmm. Er en av dem som har maks uflaks med 360 maskiner og utstyr ;), og det kan ikke fortsette for da kutter jeg ut Live osv fordi jeg ikke har råd til alt det andre som går til skraphaugen av ekstra utstyr til 360... Ene kontrolleren måtte jeg holde helt stille viss jeg beveget den så får jeg meldingen: Please reconnect controller, dette har ikke skjedd med dem kontrollerene som har motion i seg som Wii/PS3...

 

Ekstra utstyret er dyrt og blir fort ødelagt...

trur du behandler ting feil.

 

har hatt problemer med 1 av 3 xboxer. hatt et par kontrollere som har hatt noen problemer med bumperne, men fått bytta de på garanti uten problem. men aldri vært problematisk typ.

Lenke til kommentar

Eneste for meg som har gått til helvete av utstyr sålangt er seff den hvite Dualshocken min, som en kamerat fant ut han skulle blekke i veggen når jeg slo han 6-0 på Fifa!:p han har selvfølgelig bestillt ny til meg, men har gått en playstation kontroll til hver konsoll nå. En av de min skyld.

 

Er jo bare å akseptere at plast utstyr ikke er lagd for å kaste i veggen når man blir pissed under spilling, noe jeg aldri blir. Men hvis jeg først klikker, er det greit å ha et tastatur du kan denge!:p

Lenke til kommentar
så lurer jeg på hvorfor du fortsatt har en Xbox.

 

For da har han alle konsollene denne generasjonen!!!!

Det blir ikke kulere enn det ass!!!!!

 

Pokemon, gotta catch them all?

 

Angående raserianfall-diskusjonen, så hadde jeg et under Gears of War 2 her en dag. Alltid noen amerikanere på laget ditt som ikke gidder å plukke deg opp når de står ved siden av deg, og lar de deg ligge på bakken og de går etter den ene fienden som er igjen på map`et også blir de killa og du blir det og.

 

Forresten hva er de dummeste gamertagene folk har vært borti her? Opplevde BJ Camp her en dag, flirer forsatt litt på grunn av den gamertagen, spesielt når brukern ikke skjønte hvordan jeg og flere lo av gamertagen hans.

Lenke til kommentar
Når man kaster kontroller i veggen så går det sånn, snakker av egen erfaring. De kontrollene blir ikke sånn helt uten videre.

 

 

:hmm: jeg har en lei uvane å slenge fra meg den eneste kontrollen jeg har hvis jeg blir pwna i et singleplayer spill. Riktig nok har jeg littegranne småproblemer med at høyrestikka liksom heller litt bakover når jeg ikke gjør en dritt (eks. tar skateren min automatisk en manual i Skate 2) men utover det har jeg aldri hatt noen nevneverdige problemer..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...