Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I den seneste podcasten deres kommer han med noen (urovekkende) argumenter for at det kan stemme dog, som at Peter jo uttalte på E3 at de ville fokusere på å bruke Natal som en "anti-kontroller"-enhet, og at Fable og Natal er spådd å slippes veldig nærme hverandre.

 

For ikke å snakke om hvor mye Peter la vekt på at man kunne ta (WoAH!) på andre i spillet og bygge relasjoner til de via det, noe som jo høres veldig... Natal ut.

Og med ansikts-gjenkjennelse hadde jo Natal gitt deg en (egentlig like stor som forrige spill da man har noe som heter skriptede hendelser) følelse av å bli gjenkjent som Konge/Dronning når man går gjennom byen og folk utbryter "bla bla bla take my baby!".

 

Fyren sa jo at han selvfølgelig ikke hadde peil, men dette var noe han hadde tenkt mye på i det siste, og det var en av grunnene til at han ikke var såååå forventende til Fable III.

Lenke til kommentar

Jeg har iallefall ikke funnet meg noen kartleser i Grid og har det samme problemet som deg. I Dirt klarer jeg meg som regel gjennom hele løypa med nesten bånn gass, men i Grid bruker jeg til stadighet rewind-funksjonen. Det er frustrerende til dengrad at jeg lurer på om

utviklerne vil at vi skal kræsje så vi kanbruke den suuperkule spolefunksjonen deres. Gnahrr.

Lenke til kommentar

Den lille lyspæren funker bra i Grid ja, men det hadde vært så mye bedre med en kartleser. Trodde kanskje en måtte ansette en kartleser, men i og med at dere andre heller ikke har så er det nok ikke kartleser med i spillet. Er også akkurat med meg som med Lakus. I Dirt er det bare å holde gassen inne, mens i Grid funker ikke det så bra og rewind-funksjonen blir brukt ganske hyppig.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt problemet med kart og fart i Grid, heller ikke i DiRT. Jeg er god til å lære meg banene, så jeg lærer meg raskt når jeg skal bremse, slippe gass o.l for å kutte svingen perfekt. Etterhvert lærer man seg teknikker slik at man kan holde gassen inne mye oftere i steden for å bremse og miste mindre fart. Jeg ser jo veien foran meg og kjenner igjen svingene og slik, det er bare på baner det finnes versjoner av jeg må ty til å kikke på kartet, men det blir i så fall bare i den svingen som potensielt er annerledes.

Endret av 41204
Lenke til kommentar
Kjøpte meg resistance 2 og star ocean: tha last hope i helgen. Litt aveksling fra heavenly sword må man ha :p

Heavenly Sword nå? Begynner å ligge litt bak Mala :p For folk med ny innkjøpt PS3 skjønner jeg, men mener du har hatt maskinen en stund.

 

Fannt HS billig en dag. For og være ærlig syns eg spillet virket ELENDIG i sin tid, men følte for litt hjernedød slakting så da kjøpte eg det i håp om en positiv overaskelse :) Hadde aldri i livet betalt full pris for det though...

Lenke til kommentar

Synes den var patetisk, men ville hatt en plakat der det stod Xbox 360 skal støtte G25 til kommende Forza 3, det må jeg drømme om ser det ut som.... Da blir det heller kjøpt inn Colin McRae Dirt 2 til PS3 isteden for Forza Motorsport 3 som feiler hos meg med tanke på å spille uten ratt er gørr for my taste :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...