Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det anlegget jeg har kostet 6000kr og jeg vil påstå at det går det anlegget du linket til der høy gang, Toman. Både på lydkvalitet og på innganger til konsoller osv. Anbefaler å sjekke ut netonnet.no og om de fremdeles har forsterkeren Yamaha RX-V465 for 2995kr. Jeg kjøpte nemlig modellen under den til samme pris som den større modellen til samme pris og angrer litt. Sjekk ut netonnet og bildetråden her på forumet for my shit.

Lenke til kommentar
Testet akkurat demoen av Mini Ninjas. Virker som et artig spill med koselig cel-shading grafikk. Minnet faktisk litt om Zelda: WW i de få minuttene demoen varte. Blir spennende å lese anmeldeser når det kommer ut. Godt mulig det blir kjøp her når prisen har gått litt ned.

 

Jeg har forhåndsbestilt det på gamestop, leverte inn to spill jeg betalte 200 kroner for totalt på play, og får det for 201 kroner. Spillet har fått veldig bra hands on både her og der og ser veldig bra ut:)

 

Ellers, så runda jeg gears 2 på insane igår, men fikk ikke noe achievements for det??? Mulig jeg har runda det på insane tidligere, men da med coop insane/hard. Får man ikke noe for å gjøre det selv?

 

Når kan man forresten forvente gears 3 ?

Lenke til kommentar
Det anlegget jeg har kostet 6000kr og jeg vil påstå at det går det anlegget du linket til der høy gang, Toman. Både på lydkvalitet og på innganger til konsoller osv. Anbefaler å sjekke ut netonnet.no og om de fremdeles har forsterkeren Yamaha RX-V465 for 2995kr. Jeg kjøpte nemlig modellen under den til samme pris som den større modellen til samme pris og angrer litt. Sjekk ut netonnet og bildetråden her på forumet for my shit.

 

Er det et dårlig anlegg? Mamma har det samme selv og jeg synes det er konge lyd på den

Men enten blir det i neste måned jeg skaffer et anlegg eller en stor julegave til meg selv :p

Jeg trenger ikke monsteranlegg fordi jeg skal ha meg en kjellerleilighet :)

Lenke til kommentar
Er det et dårlig anlegg? Mamma har det samme selv og jeg synes det er konge lyd på den. Men enten blir det i neste måned jeg skaffer et anlegg eller en stor julegave til meg selv :p Jeg trenger ikke monsteranlegg fordi jeg skal ha meg en kjellerleilighet :)

 

det anlegget du linket til er vel ikke direkte dårlig, men jeg synes ikke det forsvarer 6000kr om du er ute etter lyd. Det anlegget jeg har (høyttalerne iallefall) er KONGE i forhold til prisen og har skarp, klar lyd med nok bass om du vil ha det. Om du ikke vil ha så mye bass følger det med plugger du stapper inn bak. Dt tar heller ikke stor plass da det ikke er så veldig stort.

 

Alt i alt kan jeg ikke gjøre annet enn å anbefale deg å kjøpe et annet anlegg for de 6000 kronene. Det er såpass mange fler innganger, mer kvalitet i lyden og bedre utseende for pengene kontra det du linket til. Det er konge til prisen, og om det passer til bruk i det rekkehuset jeg nå bor i passer det i en kjellerleilighet enda bedre.

 

- Min mening.

Lenke til kommentar
Det anlegget jeg har kostet 6000kr og jeg vil påstå at det går det anlegget du linket til der høy gang, Toman. Både på lydkvalitet og på innganger til konsoller osv. Anbefaler å sjekke ut netonnet.no og om de fremdeles har forsterkeren Yamaha RX-V465 for 2995kr. Jeg kjøpte nemlig modellen under den til samme pris som den større modellen til samme pris og angrer litt. Sjekk ut netonnet og bildetråden her på forumet for my shit.

 

Er det et dårlig anlegg? Mamma har det samme selv og jeg synes det er konge lyd på den

Men enten blir det i neste måned jeg skaffer et anlegg eller en stor julegave til meg selv :p

Jeg trenger ikke monsteranlegg fordi jeg skal ha meg en kjellerleilighet :)

 

Du kan jo ikke ha samme anlegg som mamma :huh:

hehe..

Lenke til kommentar

Fallout 3 er awesome hittil. Har spilt i rett under tre timer.

 

Jeg tok kanskje litt av i starten ^^

Skjul
Ble litt paranoid og slo ned de fleste jeg møtte med balltre før de fikk sagt noe. Om de vil ta meg må de faenmeg ta med makt tenkte jeg mens jeg åpnet bakhodet til The Overseer med et par velplasserte slag før han i det hele tatt visste jeg var der. Amata ble ikke særlig fonøyd med bedriftene mine, men jeg skylder på at jeg ble litt carried away in the moment
Lenke til kommentar
Og tror dem som skal leie ut er kansje lei veldig høy lyd :),

 

Kjøp deg et headset i steden. Mye bedre lydkvalitet enn med høytalere i forhold til pris, og du vil høre lyder du aldri har hørt før med et godt headset. Den tilbyr True 5.1 lyd, og har 8 høytalere tilsammen. Du kan bruke den til DVD, PC, PS2, PS3, Xbox, Xbox 360, og alle andre enheter med optisk digital utgang eller analog 3.5 mm 5.1 utgang.

 

http://cdon.no/elektronikk/tritton_axpro_5...headset-4152273

 

Selv de billige hodetelefonene mine til 200 kroner har bedre lydkvalitet enn Marantz forsterkeren min som er koblet opp mot to Phillips stereo-høytalere til en verdi av 6000 tilsammen.

Endret av 41204
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...