Gjest Bruker-127711 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 kan du ikke snike deg inn til naboen, og rappe med noe? Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Haha jo takker for omtanken Velvel...det blir å legge ein slagplan her. Jobb er utelukket :rolleyes: Kan jo alltids bytte inn to konsollspill og betale 199,- for det på Gamestop. Byttet selv inn Smackdown vs. Raw 07 og MoH: Airbourne og betalte 99,- for Fear 2. Betalte 199,- tilsammen for Fear 2. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Joda ein kjempe god idè det, men så vat det å komme seg til nærmest Gamestop butikk da I mitt tilfelle blir det Haugesund, og eg har ingen planer om å ta turen dit med det samme. Endret 19. februar 2009 av Mala Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Butikkansvarlig for Absolutt Spill hadde ikke hatt råd til KZ2..? hæhæ det er finanskrise! og spill koster generelt dritt mye inn også er ikke grom fortjeneste i denne bransjen:) men var i London i starten av måneden å brukte litt mye cash. (MÅTTE f.eks bruke opp kvotene våres på flyplassen noe annet er synd!) også har det dukka opp et par ting som dama må betale som gjør at jeg må hoste opp litt mer penger til mat og survival enn vanlig. Det går fort utover penga man har til spill. men til trøst så får jeg som sagt kz2 av nordisk i posten og jeg har jæævlig mye alkohol! WIN / WIN! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Noen andre som koser seg med Chrono Trigger her? Fikk det i posten på tirsdag. Så utrolig stemningsfult spill. Skikkelig god, gammeldags JRPG, men fin grafikk og en spennende historie. Anbefales =) Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Plukket det selv opp tidligere denne uken på så og si impuls, og har hatt noen timelange økter hver kveld denne uken med spillet. Har spilt gjennom det for mange år siden på emulator, men Chrono Trigger er et slikt spill det som enhver seriøs spillsamler må ha i samlingen, så det var vel verdt pengene. Det er egentlig en spillperle av de sjeldne som nå endelig er tilgjengelig for oss europere også. Alle med jrpg-interesse burde plukke opp dette spillet! Mangler du DS er det bare å gå til innkjøp av den også. Endret 19. februar 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Apropos impulskjøp så fant jeg Racedriver: GRiD til 199,- hos SmartClub, og da måtte jeg bare ^_^ Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 tenkte jeg skulle ta med en chronotrigger. noe å kose seg med i ferien:) men får se ann, litt hypp på exp pakka til GTA, plus at det blir killzone 2 og sf4. Også har jeg en save på fallout jeg skulle spilt mer på Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Du zell, når får dere inn Killzone 2 på lager? Må nesten vite det, klarer nesten ikke å vente på det mer!! Håper jeg får det til releasedagen som så alltid jeg har gjort i fra dere Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 19. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2009 Apropos impulskjøp så fant jeg Racedriver: GRiD til 199,- hos SmartClub, og da måtte jeg bare ^_^ Beste bilspillet som finnes:) Har d til 360 og det eneste minuset mitt er no split-screen. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 http://xboxlive.ign.com/articles/954/954996p1.html Info om dlc til Prince of persia. jeg skal ihvertfall ha dette. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Det er rart hvor lite som skal til for å forandre spillhverdagen min radikalt. DS som jeg ikke hadde brukt på et år og nesten vurdert å selge, er nå blitt konsollen jeg spiller mest på. Takket være Crono Trigger. Jeg er helt oppslukt av det for tiden, og pleier som regel å gå med noen timer hver kveld på det. Var utrolig deilig med et gammeldags JRPG igjen. Og nå har jeg bestilt meg GTA: Chinatown Wars og min egen kopi av New Super Mario Bros., så ser ut som om DS kommer til å bli brukt flittig fremover. Tenk, bare noen uker siden vurderte jeg nesten å selge den. Nå brukes den hver kveld - skal ikke så mye til for at en konsoll skal bli tatt i bruk igjen =) Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen...sitter med Wipeout fra 95` på PS3 no...og det er så hinsidig hardcore At eg mestret dette som liten gutt er episk. Koser meg dog ^_^ Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/21/nyheter.../brann/4974351/ Fy faen de derre Sony-fanboyene altså.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/21/nyheter.../brann/4974351/ Fy faen de derre Sony-fanboyene altså.. ^^ Jeg spiller mest xboc 360 men har også PS3 og Wii. Wiien spiller jeg nesten bare når jeg har besøk. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Så slemt reklameskilt. Vi får krysse fingrene for at det går bra med han stakkars fyren som ble tatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 I don't get it.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 I get it ... with a Silenced M4 paired up with Stopping Power and a bucket of Powerade!! Lenke til kommentar
Colon P™ Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Og da fikk jeg 3 røde ringer etter nesten 3års bruk... Er modda, så har bestilt rrod repair kit fra modnet, vis ikke det funker får jeg kjøpe meg en arcade :/ fikk det da jeg skrudde den på i dag, har funka 100% fram til nå, merkelig greier Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Velkommen inn i varmen Er det X-clamp settet du har bestillt? Fikset min reserve boks med eit slik sett nylig, og den har gått som ein drøm siden. Den er på utlån til noen kompiser,og eg kan konstantere det at den er i flittig bruk, mildt sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg