Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Butikkansvarlig for Absolutt Spill hadde ikke hatt råd til KZ2..? :huh:

hæhæ det er finanskrise! og spill koster generelt dritt mye inn også:p er ikke grom fortjeneste i denne bransjen:)

 

 

men var i London i starten av måneden å brukte litt mye cash. (MÅTTE f.eks bruke opp kvotene våres på flyplassen noe annet er synd!) også har det dukka opp et par ting som dama må betale som gjør at jeg må hoste opp litt mer penger til mat og survival enn vanlig. Det går fort utover penga man har til spill.

 

men til trøst så får jeg som sagt kz2 av nordisk i posten og jeg har jæævlig mye alkohol! WIN / WIN!

Lenke til kommentar

Plukket det selv opp tidligere denne uken på så og si impuls, og har hatt noen timelange økter hver kveld denne uken med spillet. Har spilt gjennom det for mange år siden på emulator, men Chrono Trigger er et slikt spill det som enhver seriøs spillsamler må ha i samlingen, så det var vel verdt pengene.

 

Det er egentlig en spillperle av de sjeldne som nå endelig er tilgjengelig for oss europere også. Alle med jrpg-interesse burde plukke opp dette spillet! Mangler du DS er det bare å gå til innkjøp av den også.

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Det er rart hvor lite som skal til for å forandre spillhverdagen min radikalt.

 

DS som jeg ikke hadde brukt på et år og nesten vurdert å selge, er nå blitt konsollen jeg spiller mest på. Takket være Crono Trigger.

 

Jeg er helt oppslukt av det for tiden, og pleier som regel å gå med noen timer hver kveld på det. Var utrolig deilig med et gammeldags JRPG igjen.

 

Og nå har jeg bestilt meg GTA: Chinatown Wars og min egen kopi av New Super Mario Bros., så ser ut som om DS kommer til å bli brukt flittig fremover.

 

Tenk, bare noen uker siden vurderte jeg nesten å selge den. Nå brukes den hver kveld - skal ikke så mye til for at en konsoll skal bli tatt i bruk igjen =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...