Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, starten av 2010 blir travel:

 

Januar

 

- Bayonetta

- Bioshock 2

- Dark Void

 

Early 2010

 

- Darksiders: Wrath of War

- Mafia 2

- Max Payne 3

- Red Dead Redemption

 

March

 

- Singularity

- Dead 2 Rights Retribution

 

Spring

 

- I am Alive

- Infinite Space

 

Q1

 

- Splinter Cell Conviction

- Red Steel 2

- Heavy Rain.

 

 

Jeepers lizm!

Lenke til kommentar

Jeg bare ramset opp fra en liste over utsatte spill, Alan Wake var ikke der hvis ikke hadde den vært en såkalt dead giveaway.

 

Men da kan jeg jo bare spørre, når kommer det igjen?

Kan jo bare legge den til i lista og gjøre meg enda mer deprimert over antallet titler jeg ikke vil få tid til å spille.

....eller, Alan Wake vil ha prioritèt, punktum.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Dem spillene jeg skal ha i 2010 er vel så mangen:

 

God Of War 3, Gran Turismo 5, Heavy Rain, Alan Wake, Final Fantasy XIII, Bioshock 2, Mass Effect 2, Splinter Cell Conviction, Red Steel 2, Metroid Other M, Red Dead Redemption, Mafia 2, Battlefield Bad Company 2 og sikkert garantert enda fler jeg ikke har nevnet :)

 

Kan det skje at 2010 blir et bedre spillår en 2007 :D, imponerende viss det skjer!!!

Er enda glad for jeg har alle maskinene så jeg ikke går glipp av noe som helst

Lenke til kommentar

Assassin's Creed, Bioshock, Mass Effect, Halo 3, Call of Duty 4, Uncharted, Orange Box, Crackdown, Crysis og Metal Gear Solid 4 blant titlene som kom ut gjør det til et av de beste spillårene noen gang. 2008 hadde riktignok perler som Mirror's Edge, Dead Space, Burnout Paradise, Gears of War 2, Far Cry 2 og Fallout 3, men de kommer kort til det pangåret 2007 var. Våren 2010, derimot, ser ut til å bli den beste spillvåren noen gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...