Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Personlig tror jeg dette vil bikke over et godt antall med "nja njo" spillere, som har hatt lyst på en PS3 lenge, men ikke har hatt råd, og nå som prisen må sies å være mer enn overkommelig (og ikke minst relativt billig, mtp Blu-Ray spilleren som jo er med i konsollen) vil vi nok få se flere som går til innkjøp av en PS3 Slim (musematta) og de øvrige modellene.

 

For ikke å glemme at de gode eksklusivene kan sies å endelig være på vei for PS3, så toppen er nok fortsatt ikke nådd for PS3.

Selv kommer jeg å kjøpe et eksemplar så fort jeg får tjent mer penger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe nytt om Gran Turismo 5: From the sound of it, there will be 1,000 vehicles in the game, 60 courses, full physics-based realtime deformation damage on all cars with 170 of them also incorporating interior damage, a completely new physics system (with possible rollovers), an online replay album, YouTube support for uploading replays, custom soundtracks, and the return of Gran Turismo TV. One other curious note is that the PlayStation Eye can be used as a full 3D head tracking system, which would mean that not only does it track movement left and right, but forward and back as well, resulting in the ability to move your in-car view left, right, forward and back.

 

http://ps3.ign.com/articles/101/1015164p1.html

 

Helt sykt mangen biler det der mener jeg og 60 tracks :D

Dæven jeg ser frem til å svi asfalt med G25 i Gran Turismo 5!!!

Og mer nyheter fra spillet skal nok vises på Tokyo Game Show, kansje en lanseringsdato!!! B)

Lenke til kommentar
Ser du mye film er jo kjøpet allerede rettferdigjort, da du får en av markedets beste Blu-Ray-spillere.

Har jeg blitt fortalt iallefall.

 

Er ikke akkurat markedets beste da. Langt ifra. Men uansett har jeg hatt kombinert blu-ray og hd-dvdspiller i ca 2 år nå, så det har jeg ikke behov for..

Lenke til kommentar
Ser du mye film er jo kjøpet allerede rettferdigjort, da du får en av markedets beste Blu-Ray-spillere.

Har jeg blitt fortalt iallefall.

Den var en av markedets beste spillere da den kom for to år siden. Men den har fortsatt en fordel overfor andre spillere, og det er at du alltid holder den oppdatert med nyeste software. Mange andre BDP-er mye mer trøblete å holde oppdatert.

 

Skal du ha en bedre spiller, må du nok opp i tre-fire tusenlapper - og selv da er det ikke sikkert at du ser forskjell. Foreløpig holder jeg meg til PS3 som BDP.

Lenke til kommentar

@Niggle

 

Jeg sa heller ikke at den var det, men en av de, iallefall for de som ikke bryr seg noe stort om å ha bedre enn en "god" spiller.

Folk som meg f.eks.

2500 kroner for en Blu-Ray spiller som sikkert er verdt oppimot 2000 alene, og en spillkonsoll attpåtil for 500kroner er ganske enkelt et røverkjøp.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Synes det høres litt trøblete ut jeg. Om jeg snur hodet mitt til høyre vil jeg bli nødt til å sette øya til venstre for å kunne se skjermen ordentlig og det er ikke 100% behagelig. Men det er vel begrenset hvor mye man ser til sidene uansett.

 

Som egentlig berre betyr: Større TV og sitt nærmare! ^_^

Lenke til kommentar

Hehe, nå har jeg vært rundt i diverse nettbutikker og forhåndsbestillt meg mange spill. Brutal Legend, Borderlands, Dirt 2, Wolfenstein, The Saboteur, Halo 3: ODST, Batman, Zelda: Spirit Tracks og Cursed Mountain. Men alikevel er det flere jeg vil ha, som Modern Warfare 2, Uncharted 2, Professor Layton and Pandoras Box, Risen, Two Worlds 2 og FIFA 10. Når jeg så prisen tilsammen er jeg glad for at det er så mange andre spill som er utsatt til 2010 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...