Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med Borderlands har det derimot (i følge Xbox world) gått andre veien.

Våpenene som mange trodde skulle bli sentralt for spillet kan bli det som trekker ned, mens de små andre tingene (som bl.a. blir beskrevet som tullingenes Diablo om jeg ikke husker helt feil) er de tingene som vil trekke spillet opp.

Våpnene er ikke veldig sentrale skal vi tro diverse spillsider. Jeg ser mer på det som en kul ekstrating.

Lenke til kommentar
Blir litt kjipt om en "pro CS-gamer" kommer hjem til deg og lurer på hvorfor Icemat'en din ligger på gulvet.

Her snakker vi konsoll med muligheter. Hadde den hatt en flat, skrå topp, så kunne den faktisk vært en musematte! :lol:

 

On another note, så er det dumt å se at de gikk bort fra pianolakken. Det ga den et ekstra eksklusivt preg. Men de lever nok side om side!

Lenke til kommentar
Våpnene er ikke veldig sentrale skal vi tro diverse spillsider. Jeg ser mer på det som en kul ekstrating.

 

Det blir jo veldig likt det jeg skriver i sitatet.

 

Grunnen til at jeg påpeker det dog, er fordi at Borderlands (før previews og sniktitter) nesten kun ble omtalt pga antall våpen, eller noe der i gården.

Derfor er det gledelig at spillet har mye annet å by på enn kun et stort antall våpen.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Bare jeg som drømmer om en ny release av Sonic 1?

 

sonic-hd-fan-art-by-orioto-d.jpg

 

Tenk hvis dette bildet hadde vært ekte.

 

Bilde i full oppløsning.

 

 

Oh the minner..

 

Du må nok hvertfall ha en veldig god TV for å klare å skille bildet til Blu Ray-spilleren i PS3en og en annen god Blu Ray spiller.

 

En Blu-Ray spiller i 1500-2000 kroners klassen med andre ord? (er ikke helt oppdatert på priser og slikt når det gjelder Blu-Ray).

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Oi, såpass..

Da kan iallefall jeg si til kjæresten at jeg "bare" skal kjøpe en god DvD-spiller (som tilfeldigvis er en spill-konsoll som ganske sikkert vil få meg til å kjøpe flere eksklusive spill og dermed som en konsekvens av dette benytte bittelitt mer tid foran skjermen).

 

Tror jeg får skaffe dama den hesten fortere enn svint..

Lenke til kommentar

Håper dette gir Sony mer salg av maskinene noe jeg ikke tror det gjør, folk vil ikke betale mer for en PS3 en 360, og noen forventet et priskutt ned i 2000 klassen på en PS3... Jeg er bare glad jeg fikk PS3 80GB til 2500kr og da var Eliten min dyrere, merkeligt...

 

Men skal si jeg gleder meg til å anskaffe PSPGo, må jo ha den!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...