Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt masse PES 2009 idag. Alt virker å være som før egentlig, rent gameplaymessig er PES artigere, da tilfeldighetene fortsatt råder. På alt annet er Fifa derimot bedre. Hvilket som er best? Klarer ikke helt å bestemme meg enda.

 

Har også lastet ned `Splotion Man idag. Fy faen så morsomt det er! At det ikke har fått mer oppmerksomhet er for meg helt utrolig. Kanonspill som anbefales til alle som har 800MP å kaste bort.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Heavenly Sword en stund nå, men har ikke fått startet skikkelig enda. Det er iallefall ingen tvil om at det ser nydelig ut og at animasjonene er virkelig imponerende til tider.

 

Sanne ord, trekker dog ned at det er meget ujevn framerate til tider. Virker litt forhastet desverre. Forøvrig var det heelt jævlig å spille med norske dubs :D

Lenke til kommentar

Jeg spiller med norske dubs og liker dem bedre en engelske damestemmen, hu høres ut som en mann!! :p

 

Er enig i litt frameratetrøbbel men ødelegger ikke nevneverdig hos meg nei :)

 

Og skulle ikke Sony endre taktikk i denne høsten, med å avsløre PS3 Slim og den blir 100 euro billigere siden produksjonskostnadene har gått ned. Går mangen rykter PS3 SLim blir avslørt på GamesCon B)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er det mulig aa overfore savegamesen jeg har paa RB2 til min harddisk hjemme? Om det er ved aa ta den med hjem, eller faa den over paa pcen paa et slag spiller ingen rolle, jeg vil bare slippe aa bruke mange timer paa aa gjore akkurat det samme en gang til..

 

Memory card ftw,,

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...