Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Var mer på størrelse med enn vanlig PS3 imo.. men jeg har ikke ps3 da så jeg kan kanskje ikke størrelsen :3

 

 

Jeg syntes det siom er blurret ut ser ut som en mindre ps3 , derfor en ps3 slim. En vanlig ps3 ville ikke vært blurret ut

Kanskje hvis de skal legge ut videon på xbox marketplace xD.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gled dere. :)

 

Når jeg så denne videoen begynte jeg å grue meg rett og slett. Nei vent, jeg gleder meg til å lese kommentarene i kommentarfeltet!

 

Var mer på størrelse med enn vanlig PS3 imo.. men jeg har ikke ps3 da så jeg kan kanskje ikke størrelsen :3

 

 

Jeg syntes det siom er blurret ut ser ut som en mindre ps3 , derfor en ps3 slim. En vanlig ps3 ville ikke vært blurret ut

Kanskje hvis de skal legge ut videon på xbox marketplace xD.

 

 

Det kan være, men jeg tror nok fanboys og xbox eiere er godt vant med at utviklerne har brukt både ps3 og 360 så jeg tror ikke de vil gå opp i flammer om de ser en ps3. :)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
joda.. det var basically bare masse bilder med skrikende gul tekst som ikke var veldig fint som fadet?! over hverandre..

 

Du kan gjøre bedre enn det, selv i moviemaker..

 

Jeg lagde den på 5 min. Og jeg skrev at jeg bare bruker MM imidlertidlig. :)

Kommer til å bruke Vegas 9.0 snart.

 

@Snurreleif: ?

 

@iharal3: På grunn av videoen, eller konseptet?

Lenke til kommentar
joda.. det var basically bare masse bilder med skrikende gul tekst som ikke var veldig fint som fadet?! over hverandre..

 

Du kan gjøre bedre enn det, selv i moviemaker..

 

Jeg lagde den på 5 min. Og jeg skrev at jeg bare bruker MM imidlertidlig. :)

Kommer til å bruke Vegas 9.0 snart.

 

@Snurreleif: ?

 

@iharal3: På grunn av videoen, eller konseptet?

 

 

Jeg håpet at du spøkte i og med at det var en (beklager) elendig promotion video, hvis folk skal tro at dette blir noe som er verdt å følge med på, må du lage en video som skal friste, ikke få folk til å lure på hvorfor de i det hele tatt klikket på "Play".

 

"Reklame-videoen" ga meg ingenting, og det gir meg også troa på at det vil bli laget i noe lignende stil, hvilket ikke appellerer til meg med det første.

Jeg bruker vanligvis ikke å være så fanatisk på det tekniske/visuelle, men det må gå an å forvente noe annet enn at man sitter igjen med inntrykket av at det kommer til å bli noen photoshop-bilder med kommentarer i bakgrunnen.

 

Og det er sikkert fint å være ærlig, men det er ingen grunn til å drite ut folk som prøver å lage noe.

 

Når man bruker 5 min på en "friste-video" må man nesten forvente noe slikt.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hvordan synest dere jeg burde lage den? o.O

 

 

Lov mer, enkelt og greit.

Men lov ikke mer enn du vet du kan holde, å bare inkludere to spill i promotion-filmen din kan få folk til å tro at du får en sneversynt game-channel (er det poenget må det selvsagt poengteres).

Du burde heller skrive "loads of games, including bla bla bla bla and bla", og da bruke spill fra forskjellige genre som eksempler.

 

Du burde også fortelle hvorfor folk skal ville se på kanalen din, hva blir spesielt?

Blir det bare paint-bilder mens du forteller nyheter i bakgrunnen?

Eller bare brifing av gameplay-videoer?

 

Og sist men ikke minst, varièr filmen, ikke bare tekst på en platt bakgrunn.

Blir ALT for intetsigende.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...