the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Anbefaler folk å finne tak i PES 2 til Playstation 2. Det er det klart morsomste fotballspillet jeg har spilt sammen med kompiser. Der snakker man tilfeldigheter Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Tror det var det jeg og en venn spilte vannvittig mye før.. Vi taklet hverandre så mye med de gigantiske spillerne våre at vi fikk latterkrampe av alle replay'sa. Det var gode tider! Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det som virkelig tar av, er når broren din er Liverpool mens du selv er Odd Grenland, og vinner over ham. Det var mye skriking og latter den dagen. evt river plate mot world team XI haha husker jeg levde på den kampen en god måned. dominerte han! eneste jeg har merka med fifa 09 i snart et år, er at jeg irriterer meg veldig mye mer over de feila som er. og blir utrolig grinete når jeg taper kamper på bugs og tull. åh så plagsomt. kjenner jeg blir litt arg bare av å tenke på det! menmen ikke lenge til fifa 10 nå! ser virkelig fram til 360 styringa, virker lovende. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Fotballspill er skamfett, spesielt nå du kan lage dine egne spillere. Vi pleier å lage hvert vårt lag i PES der vi lager de så stygge som mulig. Noen med blått langt hår, den ørnenesen, trutmunn og 1.48 høy. Andre 2.05 høy, grønt krøllete hår, svær brei munn og diger nese. Så har alle 99 på alt. Er så utrolig morsomt, spesielt når de scorer og alle de andre kommer bort for å juble med. Ser ut som den gjengen med idioter Endret 8. august 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Selv om jeg har null intresse for basket og ishokey IRL, så syns jeg disse spillene også er utrolig morsomme sammen med venner. Spesielt basket! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan lager man egne spillere på FIFA09? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://gallery.roga.tw/d/36225-1/sony-eric...xperia-x1-4.jpg Oisann jeg kjøpte den telefonen, føler meg veldig nerd nå Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan lager man egne spillere på FIFA09? Gå til menyknappen hvor det står "opprett en spiller" maybe? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hæ? Give me a screenshot, det står ingen plass. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 HCG: My Fifa -> Create a player Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hæ? Give me a screenshot, det står ingen plass. Manage teams -> Creation Zone -> Create Player Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 På jakt etter noen trofèer nå eller HCG? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nå er det ikke lenge til Wolfenstein kommer, men alikevel har jeg ikke sett noen som har pratet om det. Synes det ser veldig artig ut, og det skal kjøpes inn her ivertfall. Elsket RtCW. Nå har ikke jeg lyd på pcen min, så jeg får ikke hørt hvordan det er på videoen under desverre. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 På jakt etter noen trofèer nå eller HCG? Hmmm? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Sjekk 01:34 og de neste sekundene.. hva tror vi er blurret ut? En PS3 slim, kanskje? Endret 9. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Var mer på størrelse med enn vanlig PS3 imo.. men jeg har ikke ps3 da så jeg kan kanskje ikke størrelsen :3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 På jakt etter noen trofèer nå eller HCG? Hmmm? "Score a goal with the shortest player ever created" Var mer på størrelse med enn vanlig PS3 imo.. men jeg har ikke ps3 da så jeg kan kanskje ikke størrelsen :3 Jeg syntes det siom er blurret ut ser ut som en mindre ps3 , derfor en ps3 slim. En vanlig ps3 ville ikke vært blurret ut Anbefaler folk å finne tak i PES 2 til Playstation 2. Det er det klart morsomste fotballspillet jeg har spilt sammen med kompiser. Der snakker man tilfeldigheter Likte et av TIF eller PES spillene hvor man kunne filme, og hvor det også var norsk kommentator. Herlig å filme seg til straffespark! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg