Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det som virkelig tar av, er når broren din er Liverpool mens du selv er Odd Grenland, og vinner over ham. Det var mye skriking og latter den dagen.

evt river plate mot world team XI :D haha husker jeg levde på den kampen en god måned. dominerte han!

 

eneste jeg har merka med fifa 09 i snart et år, er at jeg irriterer meg veldig mye mer over de feila som er. og blir utrolig grinete når jeg taper kamper på bugs og tull. åh så plagsomt. kjenner jeg blir litt arg bare av å tenke på det!

 

menmen ikke lenge til fifa 10 nå! ser virkelig fram til 360 styringa, virker lovende.

Lenke til kommentar

Fotballspill er skamfett, spesielt nå du kan lage dine egne spillere. Vi pleier å lage hvert vårt lag i PES der vi lager de så stygge som mulig. Noen med blått langt hår, den ørnenesen, trutmunn og 1.48 høy. Andre 2.05 høy, grønt krøllete hår, svær brei munn og diger nese. Så har alle 99 på alt. Er så utrolig morsomt, spesielt når de scorer og alle de andre kommer bort for å juble med. Ser ut som den gjengen med idioter :lol:

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
På jakt etter noen trofèer nå eller HCG? :)

 

Hmmm?

 

 

"Score a goal with the shortest player ever created"

 

Var mer på størrelse med enn vanlig PS3 imo.. men jeg har ikke ps3 da så jeg kan kanskje ikke størrelsen :3

 

 

Jeg syntes det siom er blurret ut ser ut som en mindre ps3 , derfor en ps3 slim. En vanlig ps3 ville ikke vært blurret ut

 

Anbefaler folk å finne tak i PES 2 til Playstation 2. Det er det klart morsomste fotballspillet jeg har spilt sammen med kompiser. Der snakker man tilfeldigheter :D

 

 

Likte et av TIF eller PES spillene hvor man kunne filme, og hvor det også var norsk kommentator. Herlig å filme seg til straffespark! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...