Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ut som det er en rød xbox elite på vei..

http://kotaku.com/5154109/red-xbox-360-app...istingsigg.com/

Rød plast er ikke så veldig pent. Den kan kanskje bli litt fin hvis det er en mørk rødfarge, men jeg tviler.

Er det bare jeg som snakker fint om PS3en i selveste konsollkafeen? Resten er jo bare 360 snakk :), ser mer og mer til dette i det siste jeg. "Nye gamer.no er bare 360 folk" :p

Hvis du har noe interessant å komme med om PS3 er det fritt frem. ;)

Lenke til kommentar
Usj, pop var skikkelig dårlig <_<

Var da ikke såå dårlig? Greit, klatringen og navigeringen var litt for simpel, treg og lett som oftest (ofte måtte man bare trykke en knapp for å komme videre, som i powerplate sekvensene), slåssingen var alt for fokusert på quick time events og button mashing, og ideen om at man ikke kunne dø var dårlig.

Men, grafikken var fantastisk, det var moro å lete etter de siste light seeds, dialogen og stemmeskuespillet var bedre enn det du vanligvis finner i spill, slåssingen kunne være moro når alt gikk på skinner, musikken var fantastisk, prinsen hadde mange kule nye moves, og spillet hadde en cliffhanger slutt som faktisk var veldig god!

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Mala da! Hva er det du unner deg istedet? Et sosialliv? Kvinner? Du må jo dyrke hobbyer ihvertfall litt.. :p

Vel no skal eg ikkje ramse opp min økonomiske situasjon i noen særlig grad, men litt kluss med lånekassen burde vel si sitt. Si eg får 1300 i mnd. 1750 i husleire pr.mnd..så skal eg jo ha litt mat, og det kan tenkes at det er andre regninger på siden som mobil,internett,strøm osv :huh:

Så regnestykket burde ikkje vere så vanskelig :lol: NAV, here i come!

Problemet er vel at hobbyen har vert ein farlig prioritet, sjøl i disse harde tider hehe.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...