REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yay, idag kom Uncharted! Nå har jeg Resistance: FoM, LittleBigPlanet og Uncharted til den lille pianolakkerte røveren. Gleder meg til ikveld! Mange gode spill der, ja. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Klart ut Mirrors Egde i dag. Pluss jeg fikk 2 achievements i tillegg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går. Har sittet inne hele dag og spilt Shi No Numa med en venn, må si det er skikkelig win. Ble ferdig med Metal Gear Solid 4 for en stund siden å det var et ganske så bra spill, anbefaler deg å bli ferdig med det. Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Spilte igjennom de to forste kapitlene i Dead Space inatt. Fy faen, aldri mer.. Himmel og hav!! Duu MÅ fortsette! Jeg var pissnervøs gjennom stort sett hele spillet og jeg elsket det! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeeij! I dag låg Heavenly Sword i kassa, gått og tenkt litt på tittelen en stund. Følte for litt hjernedød slakting, og førsteintrykket er bra. Holdt på å spy av sixaxis gimmickene da.. Gleder meg til å fortsette seinere i helgen Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Heavenly Sword syns jeg var knall moro, bortsett fra enkelte bosser som bare krevde at du lærte bevegelsesmønstret deres. Men nydelig grafikk, moro SixAxis (syns jeg) og "feete" norske stemmer. Og ja, det MÅ oppleves på norsk med Nils Ole Oftebro som den onde kongen Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Venter selv på Heavenly Sword Må ha det i samlinga min med antall eksklusive spill. Tror jeg har 4-6 eksklusive spill til 360 og 8-11 til PS3 , begynner å bli mye på PS3en, det er pr.idag av det jeg har liggene i tvbenken Kommer nok mer etterhvert på begge plattformene Endret 5. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Mkay, I haz problem. Kjøpte PSP slim med MGS: Portaple Ops i dag. Men når jeg skal starte MGS kommer det bare "need memory stick" Men det fulgte jo faen ikke med noen memory stick med PSP'en. Hva i helvete er det for noe dritt? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Det har det ikke gjort siden PSP kom første gang, du må kjøpe sånn utenom Fikk tak i et 8GB kort til 200kr for noen måneder siden!! Endret 5. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Ah, skjønner. Hvor kan man få det da? Gamestop? Elkjøp? Rema? Og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg kjøpte mitt på qxl.no er bedre priser der Pleier å ligge på 150kr for 4gb, 200-250kr 8GB Endret 5. august 2009 av Toman Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan man ikke få det i butikk? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Prisguide is your friend. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kan man ikke få det i butikk? Memory Stick Pro Duo (tar jeg ikke feil) får du hos de fleste elektrovareforhandlere. Elkjøp/Expert og lignende i tillegg til de fleste mobil/foto butikker har slikt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 beware.. når jeg skulle ha det hadde jeg sett på nettet at jeg kunne få 1gb for 400.. derimot kom jeg hjem med et 256mb for 600 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det er ikke så stive priser lengre, men du må nok legge på sikkert 50% i forhold til nett. Hvis du har god(veldig god tid) kan du sjekke dealextreme.com, der finnes 8GB til rundt hundrelappen. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen som vil være med på litt battlefield 1943 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fikk kjøpt Memory stick til PSP nå Og MGS: Portaple Ops var litt merkelig. Likte ikke kontrollene(men det er kanskje pga PSP's begrensninger) men de blir jeg nok vant til. Har ikke spilt mye av det men det virker greit nok Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe Jeg byttet inn to spill jeg aldri spiller lenger. Ghost Recon Advanced Warfighter 1 for eksempel. Så nå får jeg Assassin's Creed 2 til 1 krone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg