Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går.

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går.

 

Har sittet inne hele dag og spilt Shi No Numa med en venn, må si det er skikkelig win. Ble ferdig med Metal Gear Solid 4 for en stund siden å det var et ganske så bra spill, anbefaler deg å bli ferdig med det. ;)

Lenke til kommentar

Venter selv på Heavenly Sword :)

Må ha det i samlinga min med antall eksklusive spill. Tror jeg har 4-6 eksklusive spill til 360 og 8-11 til PS3 :), begynner å bli mye på PS3en, det er pr.idag av det jeg har liggene i tvbenken ;)

Kommer nok mer etterhvert på begge plattformene

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe

Jeg byttet inn to spill jeg aldri spiller lenger. Ghost Recon Advanced Warfighter 1 for eksempel. Så nå får jeg Assassin's Creed 2 til 1 krone. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...