Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går.

Lenke til kommentar
Da har jeg spilt Road to Ruin og sanket noen achievements i Gears of War 2. Føler meg som en dritt. Dette er nemlig første dagen med skikkelig sol på flere uker og jeg sitter inne å nerder. Jaja, sånn kan det gå. Tipper jeg fortsetter på Metal gear Solid 4 i kveld - som jeg startet såvidt på i går.

Har sittet inne hele dag og spilt Shi No Numa med en venn, må si det er skikkelig win. Ble ferdig med Metal Gear Solid 4 for en stund siden å det var et ganske så bra spill, anbefaler deg å bli ferdig med det. ;)

Lenke til kommentar

Heavenly Sword syns jeg var knall moro, bortsett fra enkelte bosser som bare krevde at du lærte bevegelsesmønstret deres. Men nydelig grafikk, moro SixAxis (syns jeg) og "feete" norske stemmer. Og ja, det MÅ oppleves på norsk med Nils Ole Oftebro som den onde kongen ;)

Lenke til kommentar

Venter selv på Heavenly Sword :)

Må ha det i samlinga min med antall eksklusive spill. Tror jeg har 4-6 eksklusive spill til 360 og 8-11 til PS3 :), begynner å bli mye på PS3en, det er pr.idag av det jeg har liggene i tvbenken ;)

Kommer nok mer etterhvert på begge plattformene

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe

Jeg byttet inn to spill jeg aldri spiller lenger. Ghost Recon Advanced Warfighter 1 for eksempel. Så nå får jeg Assassin's Creed 2 til 1 krone. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...