Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skulle gjerne hatt det under 200,- grensa, gidder ikke sjanse på at det blir stoppet i tollen. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Skulle gjerne hatt det under 200,- grensa, gidder ikke sjanse på at det blir stoppet i tollen. Tror at de skrivde det som gave, så da blir ikke pakka stoppet i tollen eller noe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Kan jo sende dem en mail og høre. Takk for link! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Laland, de har et eksemplar igjen hos netshop til 295,- http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=123975 Billigere enn play, hvis du da ikke får det sendt som gave da. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Såvidt jeg vet sender Play.com ikke som gave. I tillegg får de enten veldig mye e-post eller så henger de ikke over tastaturet hele dagen, fordi de er ikke akkurat raske å besvare e-postene. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hjelper ikke om de sender som gave. Lokal coop på Resistance 2 er forøvrig tidenes kjipeste.. Ikke verdt en ny kontroller for det ihvertfall.. Ikke følger den storyen og nei, jall!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Noen andre som har opplevd at Lego Batman fryser? Jeg og min bror satt og spillte, og det gikk helt fint helt til vi kom til et brett der vi kjørte batbilen og en motorsykkel. Da skjedde det to ganger på rad at det bare frøs, og det eneste som nyttet var å slå av knappen bakpå ps3en. Søkte på nettet for å se om det var et kjent fenomen, men fant bare at det skjedde med noen i Lego Star Wars på et bilbrett der også. Edit: Funket nå når jeg spillte igjennom brettet alene. Endret 5. august 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Resultatet fra avstemmningen Ny poll kommer sikkert en eller annen gang.. Btw, Noen som har fått beta testet den nye oppdateringen til xbox 360? Mente jeg skrev meg opp på et eller annet for en stund siden, men har ikke hørt noe. Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 ikke tenkt så langt engang. hva er nytt? Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Play.com sender IKKE som gave nei. Spurte dem om det da jeg begynnte å handle der for noen år siden. Greit at de er såpass seriøse egentlig, selv om 200kronersgrensen suger hardt! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hjelper ikke om de sender som gave. Jo det hjelper.... Sender det som gave og sier at vareverdien er under 200,-. Funker helt fint det. Eneste som er kjipt er hvis det pakken blir borte, for da har man bare krav på å få igjen maks 200,-. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Btw, Noen som har fått beta testet den nye oppdateringen til xbox 360? Mente jeg skrev meg opp på et eller annet for en stund siden, men har ikke hørt noe. Det er en del som har fått den. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6136 Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 Btw, Noen som har fått beta testet den nye oppdateringen til xbox 360? Mente jeg skrev meg opp på et eller annet for en stund siden, men har ikke hørt noe. Det er en del som har fått den. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6136 Oh.. Thanks Skal leses. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Spilte igjennom de to forste kapitlene i Dead Space inatt. Fy faen, aldri mer.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Det var skummelt som f. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Det blir bedre etter hvert. edit: bedre, som i ikke like skummelt. Endret 5. august 2009 av Villanden Lenke til kommentar
zell_InnleggNO Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 hah synes dead space var utrolig konge! digga skrekken, men man blir vandt til den. på slutten synes jeg de små babymutantblomster tinga var så søte atte! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Yay, idag kom Uncharted! Nå har jeg Resistance: FoM, LittleBigPlanet og Uncharted til den lille pianolakkerte røveren. Gleder meg til ikveld! Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Digg med gamestop sin innbyttekampanje. Har bestilt meg 4 rævspill på play til totalt 350 kr, som jeg har tenkt å bytte til dragon age og ass. creed 2... Bare å kjøre på guttær.. hehe Endret 5. august 2009 av niggle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg