Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

prøvde å ta tak i killzone 2 i sta. kanskje på tide jeg runner det. men jeg ser virkelig ikke hva som er fantastisk? kommer det langt utti spillet? føler det er en hazzle å gidde spille det. noen som følte starten var tam men som så ble frelst?

og, noen som vet hvor man kan kjøpe Lost Odyssey? mulig jeg har spurt før:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg så er Killzone 2 det lekkreste tekniske grafikk fpsspillet ute og det er med klar margin :)

Jeg får helt gåsehud og føler virkelig jeg kriger igjennom helghastene, hektisk og et coversystem som fungerer bra til å være fpsspill :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Ja, jeg syns det var et utrolig bra spill. Det blir mer og mer actionfylt etterhvert syns jeg, men jeg syns det var veldig bra i starten også. Kongespill, og det beste FPS-et på lang tid. Så jeg syns hele spillet var rått, men det ble riktignok fetere lenger ut i spillet, ja. Jeg syns ihvertfall ikke noe ved det var tamt, og jeg er veldig kresen på dette med at det skal være actionfylt osv.

Lenke til kommentar

hmm vet ikke om jeg ser det:p enda hvertfall, men har litt tid til uka så skal se om jeg ikke kommer igjennom hele.

det er vel ikke så ekstremt bra teknisk? hele spillet fryser jo i hytt å pine for å autosave/loade textures eller kaptitler eller hva enn det gjør:P det er hvertfall utrolig plagsomt. liker bedre en loading screen i ny og ne enn at gameplay plutslig fryser og så kommer autosaven opp.

djingo: jeg tenker først og fremst på nytt :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg litt lei meg, etter vi hadde det tordenværet så røyk nettverkskabelen min til 360 siden lynet slo ned 50 m fra huset våres... :p

Vet ikke riktig enda om jeg skal kjøpe, men må jo det fordi da slipper jeg å sitte på broderen sin 360 som har sin nettverkskabel som enda fungerer, helt merkelig min ble ødelagt... B)

Tilfeldig eller bad luck, vet ikke jeg hehe :p

Jo zell utenom dem feilene du nevner der så er spillet det lekkreste btw :)

Alle grafikkspill har sine hiccups på 360/PS3. Fryser spillet når texturene loader? Har ikke skjedd hos meg, kansje noe er på vei å ødelegge PS3en din, for dem problemene der er ikke funnet sted hos meg enda :). Savinga er sånn hos meg men ikke resten

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Fjernet noen innlegg som oppfordret til konsollkrig, vennligst hold dere til tema.

#5: Ikke post slibrige kommentarer.

#6: Ha en posisitv innstilling.

#8: Ikke post ting som oppfordrer til konsollkrig!!!

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Endret av Sputnik
Lenke til kommentar

Har spilt Resistance(1) en god del nå, og det er overraskende underholdene. Især til 119,-. Dualshock 3 gjør en mye bedre jobb enn fryktet, og kontrollene (som er så Halo 3 som du får dem etter min awesome konfigurasjon) sitter like naturlig som en veldig naturlig ting. Fine ting! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...