ShampooMacTavish Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det er mulig å slette profiler, ja. Men jeg tror man må være tilkoblet til Live. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 En preview av Batman har dukket opp på Gametrailers. Satan som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Sweet, ser fremdeles kult ut. Må vente på anmeldelsene, er allikevel usikker på dette spillet. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det Batman-spillet ser veldig lovende ut. Håper det kommer en demo snart. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Batman: AA ser meget bra ut, men jeg sitter på gjerdet til det viser seg at det er bra. Jeg har lest at mange er skuffet over kampsystemet, det holder visstnok å bruke en knapp, så knuser du alle sammen. Det er visst mer morsomt å se på kampene, enn å spille de selv. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 7 herlige timer har jeg hatt med Prototype, lett verdt dem 380kr jeg betalte for det spillet helt nytt i plastikk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Prototype er herlig. Gleder meg til mulige tillegspakker. Sålangt er det en jevnt kamp om halvårets spill med Skate 2. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Mitt halvårsspill er soleklart Killzone 2, så Infamous og neste er selvfølgelig Prototype og Resident Evil 5 på fjerde plass... Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Trodde du var helt blessed av noen av de nye Wii-spillene, Toman? Edit: Tenker mest på at du har RE5 på fjerdeplass liksom Endret 1. august 2009 av djing0 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg ble sinnsykt fort lei av Skate 2. Det første spilte jeg så plankene sprakk, men toeren virket mye tammere og har fått en av samlingas korteste tid i maskinen hittil iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg ble sinnsykt fort lei av Skate 2. Det første spilte jeg så plankene sprakk, men toeren virket mye tammere og har fått en av samlingas korteste tid i maskinen hittil iallefall. Samme her, gikk lei altfor fort, men den tiden jeg hadde med det var bra. Selv om den bakoversveisen man fikk første gang med Skate 1 aldri vil komme igjen. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Rundet nettopp RF:G og må si at dette spillet er topp. Det har sine svake sider, men følelsen når du raser en bygning over hodet på fienden med en før-krigs bombe slår det meste. Plukket opp igjen Dead Space etter at jeg stoppet halvveis i kap 2, og må si at det er ganske bra, kanskje ikke så veldig skummelt som jeg trodde. Ble mer skremt av det automatiskevannings anlegget i kap6(?) enn de fleste monstrene. De små karene er forresten svært plagsomme, du må bruke fullt av ammo, og etterpå står du der som en annen frellnick når en brute bestemmer seg for å besøke deg og dine tomme plasma rifle. Ellers er det greit. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Joakim_B: Kjenner meg igjen i den problemstillingen ja. Ble mye slalomløping mellom fiender for å finne ammo etterhvert. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Neida, har faktisk mye ammo ellers, det er bare at jeg vurderer å la meg bli tatt av de små frellnickene bare for å slippe å stå der som en annen drenhead og kaste bort ammo. Plasma riflen er veldig effektiv mot alt av fiender har jeg funnet, har ikke fått achievement for å drepe 30 fiender med melee enda engang! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bruker bare den kutteren for å ta de små loppene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Brukern bare for achievements jeg ^_^ Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Trodde du var helt blessed av noen av de nye Wii-spillene, Toman? Edit: Tenker mest på at du har RE5 på fjerdeplass liksom Dem ligger under dem 4 såklart Beste Wii spillet er selvfølgelig Wii Sports Resort.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Spillte Tiger Woods 10 på Wiien med noen kompiser nå ikveld, og det var veldig artig. Men er det sånn at vi MÅ bytte på en kontroller, eller er det mulig å ha hver sin? Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Ville vere naturlig aa tro at man kan bruke flere wiimotes ja. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Brukern bare for achievements jeg ^_^ Faktisk brukte jeg bare kutteren første gangen jeg spilte rundt spillet, og jeg må si at det holdt i massevis. Faktisk synes jeg det er mye lettere å bruke plasma-kutteren mot fiendene enn noen av de andre våpnene, kan ha noe med at jeg "øvde" meg med kutteren hele første gjennomgangen dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg