Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Jeg ble sinnsykt fort lei av Skate 2. Det første spilte jeg så plankene sprakk, men toeren virket mye tammere og har fått en av samlingas korteste tid i maskinen hittil iallefall.

Samme her, gikk lei altfor fort, men den tiden jeg hadde med det var bra. Selv om den bakoversveisen man fikk første gang med Skate 1 aldri vil komme igjen. :(

Lenke til kommentar

Rundet nettopp RF:G og må si at dette spillet er topp. Det har sine svake sider, men følelsen når du raser en bygning over hodet på fienden med en før-krigs bombe slår det meste.

Plukket opp igjen Dead Space etter at jeg stoppet halvveis i kap 2, og må si at det er ganske bra, kanskje ikke så veldig skummelt som jeg trodde. Ble mer skremt av det automatiskevannings anlegget i kap6(?) enn de fleste monstrene. De små karene er forresten svært plagsomme, du må bruke fullt av ammo, og etterpå står du der som en annen frellnick når en brute bestemmer seg for å besøke deg og dine tomme plasma rifle. Ellers er det greit.

Lenke til kommentar
Brukern bare for achievements jeg ^_^

 

 

Faktisk brukte jeg bare kutteren første gangen jeg spilte rundt spillet, og jeg må si at det holdt i massevis.

Faktisk synes jeg det er mye lettere å bruke plasma-kutteren mot fiendene enn noen av de andre våpnene, kan ha noe med at jeg "øvde" meg med kutteren hele første gjennomgangen dog.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...