Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser verkeleg ikkje noko grunn til å kjøpe ein PSP der du er tvungen til å godta Sony sine prisar på spel. Kjenner eg dei rett blir det vel RRP på spela på Playstation Store. Då har du ingen andre (lovlege, vel og merke) mulighetar for å få tak i spel til den.

Lenke til kommentar

Så cdon.no har 1599kr for en PSPGo vil ikke si det er dyrt på en forhåndsbestilling...

Men jeg har PSP 3004 men siden jeg er konsollgalen så må jeg nok ha den og :D

 

Vil så gjerne ha dem gamle konsollene og, skal lete etter PS2 Slim, GameCube og Xbox!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Atsjonas: Takk for at du posta videoen.

 

Lurer på om jeg skal ha meg det nye Wolfenstein nå. Har alltid digga orginalen, og har prøvd det andre(eller er det flere i 3d?). Og litt lysten på en FPS som ikke er så veldig elendig. Styrte meg unna Fear 2 av en eller annen grunn, og er ikke akkurat lysten på å plukke det opp fremdeles.

Lenke til kommentar

Vel har seg slik at jeg hadde en premium før, uten hdmi og når den gikk dukken kjøpte jeg meg en ny xbox, en arcade med hdmi. Tenkte ikke over det med profil, så lagde en ny, når jeg fikk den tilbake så gav jeg den til min bror og han lagde seff en egen profil. Så nå har jeg en gammel profil som tar min email adresse og jeg blir ikke kvitt den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...