Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Kommer nok garantert til å skaffe meg PS3 sin "magic Wand" og 360 sin Natal :)

Men håper dem 2 ikke blir bare til minispill :p

 

Første kvartalet i 2010 blir det for mye spill: God Of War 3, Mass Effect 2, Alan Wake, Bioshock 2, Mafia 2, Battlefield Bad Company 2, Heavy Rain, Splinter Cell Conviction, kansje Final Fantasy XIII, Red Steel 2, og sikkert garantert fler som jeg ikke kommer på :p

 

Lommeboken min dette året må fete seg opp til 2010!! :D

MW2 har tatt overtaket på alle spillene, litt synd men da blir det mer geeking på singelplayeren til MW2 da!!!

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
true thatt, men jeg hadde ærlig talt ikke trudd de skulle ta mgs,tekken og ff på så kort tid. de 3 seriene er mye av det som har bygt opp playstation som brand tross alt, men sony er flinke til å finne på nytt så trur ikke de dør for å si det sånn:p

 

føler også ms har lagt mer vekt på å utvikle egne franchises tidligere (uten masse hell:p) kanskje derfor de fant ut at det var like greit å melke sony sine.. heh

 

anyways hadde vært rått med noe nytt fra mistwalker? skjer der liksom?

Den ene franchisen som de fleste assosierer med PS er vel Gran Turismo. Virker ihvertfall som at alle casualsa kjøper en PS3 bare for å kunne spille den lekebilsimulatoren som de spilte under oppveksten.

 

Mistwalker? De som er ansvarlige for Lost Odyssey? Please...

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Rydda litt i huset idag og fant en gammel kasse med en gameboy advance og en del pokemon spill:S som jeg nylig kjøpte omtrent.

 

hvor mye kunne jeg krevd for

 

Gameboy advance sp(med lader)

Pokemon: Yellow, red,blue, sapphire,ruby,gold og firered.

 

vil vite en rettferdig pris før jeg slenger det ut på et marked. skriv en pm om ja, interessen vekkes et annet sted. (nei jeg prøver ikke selge via gamer.)

Lenke til kommentar

Det jeg ble mest skuffet av var mangelen på åpenhet i verdenen. Før spillet kom ut så snakka utviklerne så varmt om hvor stort og åpent spillet var, men den følelsen manglet fullstendig når jeg spilte det. Som oftest var det en vei til et mål, med høye fjell på hver side, pluss 5 veiposter fulle av soldater som hater deg mer enn alt på jord.

Lenke til kommentar

Man begynner jo å lure på hva det er man har gjort galt, når det er veiposter nesten hver 500m og alle hater deg som pesten.

 

Friheten er som Villanden veldig misvisende, en ting er å ha mye kvadratkilometer på et brett, noe annet er hvor mye man faktisk får brukt.

Men stilig action til tider er det selvfølgelig, dog har jeg alltid mislikt at spillet heter "Far Cry 2".

Salgs-gimmick til de grader.

Lenke til kommentar

Er litt usikker på om jeg burde skaffe meg mass effect eller ikke...

Kan noen si noen ord om det?

Er veldig redd for at det er et sånt type spill som tar veldig lang tid men hvor man føler at man gjør veldig lite. Da ender det som regel opp med at jeg legger det på hylla.

Lenke til kommentar
Er litt usikker på om jeg burde skaffe meg mass effect eller ikke...

Kan noen si noen ord om det?

Er veldig redd for at det er et sånt type spill som tar veldig lang tid men hvor man føler at man gjør veldig lite. Da ender det som regel opp med at jeg legger det på hylla.

 

Kan på det varmaste anbefale Mass Effect! Eg var sjølv i same situasjon, mistenkte at eg kom til å legge det på hylla etter eit par timars speling. Men den gang ei!

 

Fytti katta så utruleg bra eit spel - Historia, grafikken, dei moralske vala, musikken, karakterane, spelbarheita gjer alle sitt til at Mass Effect hjå meg får terningkast 6! Heilt vanvittig stemning i spelet!

 

Eg driv med gjennomgang nr. 2 nå, for å rette opp eit par valg eg tok i gjennomgang nr. 1. Sidan savegamet ditt blir overført når 2rn kjem :)

 

Du får spelet altfor billig dei fleste plasser; ikkje tenk deg om, gjer deg sjølv ei teneste og kjøp det - du vil ikkje angre!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...