Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å bryte inn i samtalen deres:) Men hvor intenst er det i forhold til 1ern, hvis dere har et forhold til det.

Og hvordan utvikler historien seg i forhold til 1ern. Og sist men ikke minst, hvor i historien starter det ca? er det rett etter Alma blåser byen til hell?

Prøvde ut demoen, syns det var temmelig rått og trenger et nytt fps. Hvilke konsoller spiller dere på?

Jeg spilte Fear 1 til jeg kunne hele historien, uten å lese noe på internett. Måtte vel runde det en syv ganger før jeg gikk lei, så jeg har et ganske bra forhold til nr. 1.

Jeg har ikke fått spilt nr. 2 så veldig lenge enda, men det falt virkelig i smak.

Synes selv FI gjør ekstremt bra motstand, og hver gang jeg hever våpenet vet jeg ikke hva utfallet vil bli.

Jeg har forøvrig fått noen "whaat" opplevelser, mtp historien til personen du er.

Spillet starter som sagt 30 minutter før slutten på nr.1

Kan skrive mer imorgen, får vel spilt litt mer da. Samboeren har kapret Tv'en (CSI). :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Ja, så når eg dreiv å fortalte ein venn hvor langt jeg hadde kommet i demoen, og lurte på om han hadde kommet dit, forsto han ingenting. "Jonas, hvor lang er demoen a?" - "Er ikke helt siker, men jeg har kommet til der hvor du sitter i en robot" - "What?"

edit: Han hadde lastet ned spillet før release altså.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...