- FuzioN Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Skal spille gjennom Uncharted to ganger, begge for trofeer. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Yey! Jeg fant Prototype til PS3 for 380kr helt nytt i plastikk!! Gleder meg når jeg får det i posten Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Yay, etter tre uker venting så fikk jeg idag LittleBigPlanet, mitt første PS3 spill! Skal bli moro å se hvorvidt det faller i smak eller ikke. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Viss du liker tradisjonell plattforming og har et åpent hjerte kan det ikke slå feil. Jeg elsker det spillet, blant det beste jeg har spilt denne generasjonen!!! Med flott grafikk, søte karakterer, veldig morsomt med flere spillere, user created baner osv Endret 27. juli 2009 av Toman Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 LBP anbefales å spilles gjennom med en venn, er enkelte steder man ikke kan fullføre uten to. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Yay, etter tre uker venting så fikk jeg idag LittleBigPlanet, mitt første PS3 spill! Skal bli moro å se hvorvidt det faller i smak eller ikke. Anbefaler å prøve det brukerlagde mappet som heter "Fallout 3 - When the bombs fell (harder version)" elns med 3 andre venner i stua. Fy-ti-helvete så jødisk ulovlig moro det er! Går ut på at man skal overleve et evig regn av nukes og TNT, og bakken blir sprengt vekk i god gammaldags Worms-stil. Hvis dere klarer å overleve lenge nok så kommer dere til en bunker på bunnen, og da har dere klart mappet. MEGAFUN =D Endret 27. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Har spilt et par baner nå, ganske koselig med en norsk stemme som har lagt litt jobb i det. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Wait what? Går det an å ha norske stemmer på LBP? :U Norsk voice-acting asså, for han gamle tutorial-duden? Endret 27. juli 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Er ihvertfall en norsk kar som snakker her, så ja, det går vel ann. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Åssen gjør man det da? Har ikke kommet over noen slike options når jeg har rota rundt i menyene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg har ingen aning. Playstationen har alt på norsk. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 har med språket på menyene å gjøre tror jeg, samme i ratchet and clank tools of destruction. vil si at har du norsk meny på ps3en din vil spillet automatisk bli norsk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ooooh. Playstation på norsk? Blir ikke det litt feil a? Har alt av datautstyr, programmer, spill, osv satt til engelsk jeg. Subs til film på engelsk og. Er vel en vanesak. Anyways, jeg vil teste LBP på norsk. *skru på playstation* Noen her som har prøvd Siren: Blood Curse fra PSN btw? Spilt gjennom ep. 1 og 2, og det er helt jææævlig panisk til tider. Ikke sånn forutstigbart OGGABOGGA-BØØØ som Fear og Doom 3 (og The Grudge), men heller sånn at i det øyeblikket jeg innser at en av de ekle japsene er ute etter meg mens jeg vasser i en halvveis oversvømt landsby, så løper jeg helt tilbake til starten av mappet. Awesome^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Pleier å ha alt på engelsk jeg også, har bare ikke brukt PS3'n nok til at jeg har latt meg irritere av det. Tenker det endrer seg ganske snart.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Shit, det første jeg gjorde etter å ha hørt Heavnely Sword demo-introen på norsk var å vakle meg inn i menyene og få satt systemspråket til engels. Grøss. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Det er Harald Eia som har stemmen i LBP . Synes han er flink jeg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 I spill som Ratchet, Little Big Planet og faktisk Resistance 2 blir språk og teksting satt til norsk så lenge du har systemspråket på norsk. Før du starter spillet, i PlayStation menyen, må du endre noen innstillinger og sette systemspråket til norsk. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 (endret) Noen her som har prøvd Siren: Blood Curse fra PSN btw? Spilt gjennom ep. 1 og 2, og det er helt jææævlig panisk til tider. Ikke sånn forutstigbart OGGABOGGA-BØØØ som Fear og Doom 3 (og The Grudge), men heller sånn at i det øyeblikket jeg innser at en av de ekle japsene er ute etter meg mens jeg vasser i en halvveis oversvømt landsby, så løper jeg helt tilbake til starten av mappet. Awesome^^ Jeg rundet Siren for en del uker siden. Veldig bra spill, men ikke noe skummelt eller stressende utenom et par steder. Spillet blir også enda bedre jo mer uti det du kommer, så du har mange gode timer foran deg med dette spillet Edit: Harald Eia gjør forøvrig en kjempejobb i LBP. Endret 27. juli 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg rundet Siren for en del uker siden. Veldig bra spill, men ikke noe skummelt eller stressende utenom et par steder. Spillet blir også enda bedre jo mer uti det du kommer, så du har mange gode timer foran deg med dette spillet Øh. Ikke stressende? Jeg er på ep. 3 nå, og jeg skal komme meg ut av et råttent sykehus fullt av zombifiserte sykepleiere som ei lita, forsvarsløs jente. Og hele området er bekmørkt. Jeg tør ikke spille dette alene. Jeg venter til i kveld, sånn at jeg får moralsk støtte O_O Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Du, teletubbiekid? Trodde slikt var barnemat for deg. Har hørt om at man skal spille som ei lita jente, høres ubehagelig ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg