Gå til innhold

Konsollkaféen!


lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss du liker tradisjonell plattforming og har et åpent hjerte kan det ikke slå feil. Jeg elsker det spillet, blant det beste jeg har spilt denne generasjonen!!! Med flott grafikk, søte karakterer, veldig morsomt med flere spillere, user created baner osv :)

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Yay, etter tre uker venting så fikk jeg idag LittleBigPlanet, mitt første PS3 spill! Skal bli moro å se hvorvidt det faller i smak eller ikke. :)

Anbefaler å prøve det brukerlagde mappet som heter "Fallout 3 - When the bombs fell (harder version)" elns med 3 andre venner i stua. Fy-ti-helvete så jødisk ulovlig moro det er! Går ut på at man skal overleve et evig regn av nukes og TNT, og bakken blir sprengt vekk i god gammaldags Worms-stil. Hvis dere klarer å overleve lenge nok så kommer dere til en bunker på bunnen, og da har dere klart mappet. MEGAFUN =D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Ooooh. Playstation på norsk? Blir ikke det litt feil a? Har alt av datautstyr, programmer, spill, osv satt til engelsk jeg. Subs til film på engelsk og. Er vel en vanesak.

 

Anyways, jeg vil teste LBP på norsk. *skru på playstation*

 

Noen her som har prøvd Siren: Blood Curse fra PSN btw? Spilt gjennom ep. 1 og 2, og det er helt jææævlig panisk til tider. Ikke sånn forutstigbart OGGABOGGA-BØØØ som Fear og Doom 3 (og The Grudge), men heller sånn at i det øyeblikket jeg innser at en av de ekle japsene er ute etter meg mens jeg vasser i en halvveis oversvømt landsby, så løper jeg helt tilbake til starten av mappet. Awesome^^

Lenke til kommentar
Noen her som har prøvd Siren: Blood Curse fra PSN btw? Spilt gjennom ep. 1 og 2, og det er helt jææævlig panisk til tider. Ikke sånn forutstigbart OGGABOGGA-BØØØ som Fear og Doom 3 (og The Grudge), men heller sånn at i det øyeblikket jeg innser at en av de ekle japsene er ute etter meg mens jeg vasser i en halvveis oversvømt landsby, så løper jeg helt tilbake til starten av mappet. Awesome^^

 

Jeg rundet Siren for en del uker siden. Veldig bra spill, men ikke noe skummelt eller stressende utenom et par steder. Spillet blir også enda bedre jo mer uti det du kommer, så du har mange gode timer foran deg med dette spillet :)

 

 

Edit: Harald Eia gjør forøvrig en kjempejobb i LBP.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar
Jeg rundet Siren for en del uker siden. Veldig bra spill, men ikke noe skummelt eller stressende utenom et par steder. Spillet blir også enda bedre jo mer uti det du kommer, så du har mange gode timer foran deg med dette spillet :)

Øh. Ikke stressende? Jeg er på ep. 3 nå, og jeg skal komme meg ut av et råttent sykehus fullt av zombifiserte sykepleiere som ei lita, forsvarsløs jente. Og hele området er bekmørkt. Jeg tør ikke spille dette alene. Jeg venter til i kveld, sånn at jeg får moralsk støtte O_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...